Penkkituloksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joni2
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkäs haluisin tietää kuinka kovia tuloksia ootte saanu aikaan penkkipunnerruksessa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jahas,taitaa olla kaikki modet lauantai-illan vietossa,kun tää tredi on vielä auki...

Zone-sarja -42%
Tanko jää rinnalle. :(

Eikun, näitä threadeja on jo miljoona. Kannattaa vähän etsiä ennen kuin avaa uutta threadia...

Tomppa85 sanoi:
Eikun, näitä threadeja on jo miljoona. Kannattaa vähän etsiä ennen kuin avaa uutta threadia...

Juu tuolla on tosiaan tuollainen kätevä search-toiminto jolla löydät varmasti penkkituloksista liikaakin ketjuja.:)

:offtopic:

Paljonko saatte rannekäännössä ja paljon eroa on teettekö penkillä vai seläntakana? :kuvia: Entä maksimit pohjekoneessa, istuen ja seisoen? Paljonko on normaali suhde jalanojennuksen ja koukistusten maksimipainoissa?

Ja mikä tärkeintä, ketä kiinnostaa? :wall: :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sepsis sanoi:

Paljonko saatte rannekäännössä ja paljon eroa on teettekö penkillä vai seläntakana? :kuvia: Entä maksimit pohjekoneessa, istuen ja seisoen? Paljonko on normaali suhde jalanojennuksen ja koukistusten maksimipainoissa?

Ja mikä tärkeintä, ketä kiinnostaa? :wall: :hyper:
mä kokeilin äsken sain menee kaksi toistoo 900 grammalla vasurilla seläntakana itku tuli kun koski niin kovasti käsiin joten aloin jäädytteleen siideritölkillä tätä forkkua - ainakin ekan siiderin kuluessa tuntuu siltä et tänä vuonna on rannekäännöt tehty ja maksimiksi taisi tuo kaksi kääntöä 900gr:lla jäädä.. pohjekoneeseen en oo tänä vuonna viel kerenny.. onko kukaan testannu paljon kipulääkkeitä ja siideriä voi ottaa paskoiksi menneisiin käsiin? ainiin alkuperäiseen treadiin palatakseni tarkentavat kysymykset - onhan niin että vain kisatulokset lasketaan =)

-H0

Kaveri teki jalkaprässillä 400kg. Paljonko se vastaa kyykyssä?

Itse olen tehnyt rintalihaskoneessa 170. En tiedä mitä luku tarkoittaa, mutta varmaan kiloja. Jalkoja en treenaa, kun harrastan jo sählyä.

:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom