Penkkituloksen parantaminen massaohjelmalla

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
47
Treenaan kaikissa harjoitusliikkeissä viikon välein 2 x 10 toistoa, jonka ohjelman pitäisi kehittää massaa.

Melko aloittelijana olen nyt saanut penkissä 2 x 10 x 72.5 kg.
Miten nopeasti voi nimenomaan TÄLLÄ OHJELMALLA toivoa penkkituloksen paranemista.

Itse painan 85 kg ja rasvaprosentti on noin 20. Aivan alussa taisi penkkimaksimi olla 60 kg, nyt en ole vähään aikaan kokeillut, mutta saattaisi olla 85 - 90 kg.

Helpointa olisi tietenkin ruveta tekemään lyhyitä sarjoja, mutta pääpainon pitäisi kuitenkin olla massan kasvatuksella ja penkkituloksen parantaminen vasta toisella sijalla.

Voithan tehdä ***** vaikka pyramidina eli 8,6,4,6,8 ( kokeile searchillä lisää) ja muut lihasryhmät 10 toiston sarjoilla.
Tai sitten 2x6 penkissä ja vinopenkkiä kp. 3x10 päälle, hyvä tulee. Ja lue huolella FAQ.

kova tasapenkki 2x6, kova 3x8-10 vinopenkki kässäreillä ja lopuksi pumppi vipunostot maaten/peckdekki/"nami" eli ristikkäistalja 12-15 , on toiminnut itellä ainakin parhaiten:thumbs:

jaa.. vaikee sanooo, mutta itse olen kanssa aikalailla samoissa puuhissa.. massaa haen ja penkki maksimi oli 85kg vähän aikaa sitten... tässä pari viikkoa treenailin ja voin sanoa että kannattaa tehdä 3x2... mulla toimi ja penkissä 7x70 muuttu 7x75 ja maksimi nousi 85->90kg:) oli se ollut jo jonkun aikaa pysähdyksissä ja oli jo aikakin että nousi... jouluksi tavoite olis joku 100kg tai reilut mutta vaikka treenaat kuinka paljon ja kovaa... jos et syö ja nuku tai lepää kunnolla, ei treenistä ole mitään hyötyä... puhun omasta kokemuksesta:david:

Ei mulla ainakaan toiminu, penkkimaksimi putos aikalailla. Tei sillä halmeen 12,10,8,6,4,2 systeemillä. Nyt ollaan vedetty kovia kakkosia ja ykkösiä.... Koht satane rikkki!!:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom