Penkkipunneruksen tökkiminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tsejeje
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja pointti oli?

niin että ku mainittiin että kiertäjäkalvosintreenissä sarjapainot oli ku 50kg tytöllä... mutta niinhän niiden pitääki olla. tai mulla ainaki on, että en sitte tiedä teenkö taas kaiken päin vittua pakkiksen mukaan:rolleyes:
ja oliko sun tarkoitus nyt viisastella tolla kommentilla?? mikä vittu se sun pointtis sit oli... vituttaa taas tääki keskustelu ku pitää takertua pikkuasioihin. mulle on yks paskan hailee mitä täällä porukka tekee. aina parempi mitä paskempikuntosta sakkia on, on sitte itte taas entistä kovempi ja isompi muihin verrattuna. joten jos ei kommentit miellytä ni vetäkää vittu päähänne

Noh noh, ei hitsata siellä! :D Pointti oli ehkä se, että tuossa kun oli jo paljon muuta juttua sanottu niin saman toistamisesta tuskin on hyötyä. En ole nähnyt liian vahvoja tukilihaksia miesmuistiin, ei niiden vahvistamisesta varmaan haittaakaan ole? Nyt vielä kun kävi ilmi, että ei edes tiedetä miten niitä vahvistetaan niin ehkä siltäkin osastolta löytyy parannettavaa.

It’s important with bench pressing to have all of the small muscles prepared, conditioned and flexible. Much of our training after the big stuff is dedicated to conditioning and strengthening the smaller muscles (triceps, rear delts, rotator cuffs, etc). This ensures that we press correctly while maximally straining, and that we do it safely.

Lähde.

Niistä on hyvät tehdä vahvoja kun on kiva punnertaa 12kk vuodessa eikä 8kk kun 4kk menee fysioterapeutilla rampatessa.

Lisäksi väittäisin, että näin netin välityksellä meistä ei kukaan ihan tarkkaan tiedä mikä ko. kaverilla tökkii. :)

EDIT: kysymys: voisko sun penkki olla vielä jonkunmoisempi jos hinkkaisit kalvosimia vielä vahvemmiksi?

joo pinna palaa täällä helvetin helposti... ja muutenki :D noo se siitä.
mulla on penkissä vielä helvetisti heikkouksia, ja niitä kyllä parannetaan kokoajan... suurimmat ongelmat on kuitenki tiedossa. alkuvuosien tyhmä treenaaminen kostautuu nyt ja korjaaminen vie aikaa:rolleyes: ku vaan olis ollu alusta asti järki päässä.

Mä oon ollut aina sitä mieltä että penkki kasvaa penkaamalla ja syömällä, tietenkin apuliikkeitä sun muita vitkutuksia kannattaa tehdä mutta kun penkka raskailla niin kyllä se maksimi sieltä nousee. Kolotuksilta ja loukkaantumisilta tuskin kukaan välttyy kun alkaa se penkki maksimi olemaan likelle 2x omapaino.

tredin aloittajalla on ihan sama miten treenaa kunhan syö plussalla niin se satanen on kohta paperia.

Mä oon ollut aina sitä mieltä että penkki kasvaa penkaamalla ja syömällä, tietenkin apuliikkeitä sun muita vitkutuksia kannattaa tehdä mutta kun penkka raskailla niin kyllä se maksimi sieltä nousee. Kolotuksilta ja loukkaantumisilta tuskin kukaan välttyy kun alkaa se penkki maksimi olemaan likelle 2x omapaino.

tredin aloittajalla on ihan sama miten treenaa kunhan syö plussalla niin se satanen on kohta paperia.

Täysin samaa mieltä. Sieltä tekniikan parantamisesta se tulos lähtee nousemaan ja se tekniikka paranee tekemällä. Kannattaa katella videoita vaikka juutuubista ja miettiä mitä eroa on omassa tekniikassa verrattuna koviin penkkaajiin. Ja yks tärkeä minkä alottelijat unohtaa on se että selkää kannattaa trenata kovaa jos meinaa nostaa kovia rautoja penkissä, iso selkäiset kaverit on usein vitun kovia punertajia.

No eikai auta muu ku syömää enemmä ja oikein :D
Vielä noista kiertäjäkalvosimista, oon kuullu aikasemminki möröiltä että noita kannattaa vahvistaa. Ei vaan ikinä oo saanu käsitystä et miten :DD
Eli millaset liikkeet ottaa juuri noihin kiertäjäkalvosimiin?

Mie oon sitä mieltä, että apuliikkeillä on suuri apu penkkituloksen kasvuun. Varsinkin loppuojennukseen keskittyvät apuliikkeet tuo varmasti reilusti kiloja penkkipunnerrukseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja mitä paksummat kädet sen vakaampi punnerrus, Kaikki kovat punnertajat omaavat kovat forkut, näin olen ainakin itse ollut huomaavinani.

BIG J ehkä pakkotoiston suuri egoisin ja ylimielisin kaveri.

"epäkkäistä sen bodarin tunnistaa"

Jatkakaa..

T: kynis
hahhah saavutus sekin :D vituttaako? toivottavasti... pakkis on vaan niin hyvää viihdettä että pakko kirjoitella muiden kiusaksi tänneki :hyvä: lisää vettä myllyyn:whip:

hahhah saavutus sekin :D vituttaako? toivottavasti... pakkis on vaan niin hyvää viihdettä että pakko kirjoitella muiden kiusaksi tänneki :hyvä: lisää vettä myllyyn:whip:

Ei minua vituta :)

Lähinnä kun nuoret kyselee ohjeita ja vinkkejä niin on parempi neuvoa ja PERUSTELLA miksi on esim parempi tehdä kiertäjäkalvosimia pienillä kuin isoilla, eikä lytätä heitä vain tuumaamalla "penkkaan paljon niin se on oikein"

neuvon kyllä tarvittaessa. mutta aina vaan ei jaksa kirjoittaa vitunmoista selitystä siitä miks joku liike pitää tehdä tietyllä tavalla... ja pieni sarkasmi/vittuilu kuuluu lajiin ja sen joko kestää taikka sitte ei :D yleensä kuitenkin saa ohjeita kunhan kysymys on järkevä:rolleyes: olen egoileva ja ylimielinen tilanteen niin vaatiessa, sitä en kiistä:wtf:

Ainahan sitä pitää vähän olla ylimielinen ja egoileva, kyniksien vittuuntunut ja kateellinen ilme on aatelia :D

Mulla on alkanut olla sellanen käsitys et isot penkkaajat tekee kovaa fyysistä työtä käsillä. Jos on paska säkä ja sattuu oleen ammattikynis jonka työnkuvaan kuuluu kyynärpäihin nojailu, hiiren käyttö ja kynällä kirjoitus niin hajotkaa siihen.

Mulla on alkanut olla sellanen käsitys et isot penkkaajat tekee kovaa fyysistä työtä käsillä. Jos on paska säkä ja sattuu oleen ammattikynis jonka työnkuvaan kuuluu kyynärpäihin nojailu, hiiren käyttö ja kynällä kirjoitus niin hajotkaa siihen.

Aika moni taitaa seistä ovella...

Ei pidä missään nimessä paikkaansa. Ne lihakset tehdään salilla ja kovasta fyysisestä työstä on vain huomattavaa haittaa.

Aika moni taitaa seistä ovella...

Varmasti aika monilta rähinöiltä säästyttäisiin kun joka baarin ovella ois penkki josta kaikki sisääntulijat nostais maksimit ja ne kirjoitettaisiin tulostaululle tikanheittopaikan viereen, siinä sitten ois nokkimisjärjestys kuka saa vittuilla kellekin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom