Penkkipunnerrustyylit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Buddy
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Frodo sanoi:
ringside, ootpa pysynyt nuorekkaana miehenä, ellet ihan lapsekkaana.
Vai onko kenties toi Age: 31 vuotta mennyt jotenkin väärin ?
13 ?

Jumaleissön, tässä olisi melkein bannin paikka. Jos ei tälläkään palstalla liikkuisi hieman yli-, ali- ja välikolmekymppisiä hörhöjä keifrendeineen, ei maailma tietäisi mitään sukupuoliaktista hirven kanssa tai buffet-paikan porttikiellosta. Hörhöt pelastaa maailman, joten suut suppuun ja reseptorit herkäksi. Lennosta vaihto sitten, poijjaat.. :whip:

Onpas tämä saanut paljon keskusteluu aikaan!
Pitää sitten varmaan tiputtaa painojen määrää ja rupee nostaa jalat ilmassa...
Vituttaa vaan ku oon treenannu niin pitkään "väärin"

Treenatkoon kaikki parhaaksi katsomallaan tyylillä, eihän se muille/meille kuulu. Kyllähän eri liitoissakin sallitaan eri tyylejä ja varusteita ainakin jossain määrin, eri asia mitä arvostetaan kuinkakin paljon. No hard feelings...

:offtopic:

Kävin muuten tänään ensimmäistä (ja viimeistä) kertaa jippiin voimailufoorumissa ja täytyy tunnustaa että tämä penkkityyylikeskustelu alkaa saada samoja piirteitä kuin edellämainitussa.. :itku:

Mitäs keskusteluu täällä on. Ite en naureskele kenellekkään enkä välitä jos joku naureskelee omille treeneilleni salilla. Lavalla sitten katsotaan kuka on kuka.

ironiiaa poijaat, ironiaa.
Tarkoitus ei ole vittuilla...
we are lost and found, but love is gonna save us :love:

Ps. joo, mun puolesta kukin saa lieroilla pp:ssä nii paljo ku lystää :hyper:
:offtopic: Näin tossa eilen kuinka yks sankari katkaisi haukkarinsa ku kikkaili nostamisen kanssa kanssa
:david:

Hmm.. itse nostelen ykkösiä ja vielä kolmosia sillälailla, että kun nostan tangon pois telineeltä, niin perse nousee. Sitten kun tanko on käsien varassa suorana, niin lasken perseen takaisin penkkiin, ja teen toistot, ja pistän tangon takaisin telineisiin. Luulisi, että tämä ei kauhea synti ole? :lol2:

Buddy sanoi:
Miten on parasta punnerta? Ite saan huomattavasti enemmän jos nostan vähän persettä irti, mutta ottaako se silloin enemmän olkapäihin ja rintalihasten yläosiin?
Pitääkö penkkikisoissa olla arse kiinni penkissä?

Entä onko kannattavaa nostaa penkkiä jalat ilmassa?

Kiitos

Perse pitäis pysyä penkis kiinni, selkä saa olla kaarella ja niin se melkein paras onkin :thumbs: . oteleveys on vissiin virallisesti sellainen 75cm tai siis se on sellainen mun paras toteama leveys. Kannattavuus nostaa jalat ilmassa, niin se on sit taas ihan eri juttu et ei se mun mielestä kannattavuuteen vaikuta.

Wildemar sanoi:
Hyvä homma. Meikäläinen nimittäin ei osaa nostaa, jos perse levitoisi ilmassa. Paketti aina vaakasuorana penkin päällä ja hyvin rauta liikkuu.

Meikäläinen taas ei osaa nostaa persettä irti penkistä penkatessa :hyper:

Pecman sanoi:
Ettei vaan olis Myllypuron liikuntamylly? :D
Pari kertaa olen tuolla käynyt ja missään muualla en ole törmännyt vastaavaan runkkupenkkirunkutteluun! Suoraan sanottuna se oli minulle jonkinmoinen kulttuurishokki.

Kerpele, eipäs haukuta meikäläisen treenipaikkaa... vaikka asiaa puhutkin :lol2:

Itse asiassa yksi syy siihen etten tee penkkiä tangolla vaan käsipainoilla ja jalat penkillä on, että kun siirryin wanhalta itä-suomalaiselta kellarisalilta salilta muuton jälkeen uudelle itä-helsinkiläiselle salille, niin huomasin että usein juuri kukaan ei tee muuta kuin hauista ja penkkiä. Ja suurin osa vääntää päin helevataa. Oikeen hävettää silloin kun on rinta- tai hauistreeni vuorossa, mutta hyvää siinä on se, että jalkatreeni maistuu entistä paremmin.

Toinen Liikuntamyllyn vakioliike näyttää olevan haiuskääntö tangolla, jossa kädet eivät koskaan oikene 90 astetta suurempiin kulmiin. Ja vielä tietysti samanlaisella vartalon heijauksella kuin tuo apina tuossa vasemmalla.

Eli tervetuloa kaikki vierailemaan mikä-mikä-maahan! Tai ennemminkin mitä-v****a-maahan! Siellä meikä on treenannu jo kohta vuoden :itku:

-edit- typot

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse treenaan perse penkissä, jalkapohjat kokonaan maassa, painot koitetaan saada rintaan kiinni.

Tulee kyllä sellainen vitutuksen ja huvittuneisuuden välillä oleva tunne kun katsoo salilla jonkun nostavan perse 20cm penkistä, ponkauttavan painon rintalastasta ja nostelevan käsi kerrallaan taktiikalla. Sitten kiroillaan "VITTU MIKSEI SE NYT NOUSE!?" kun vauhti loppuu ja paino ei enää nousekkaan.

Millaista oteleveyttä te muuten pidätte kun nostatte lyhyttä sarjaa/maksimia? Itse pidän kädet pikkaisen olkapäitä leveämmällä, nostamisessa tuntuu olevan parempi tuntuma kapealla otteella.

rontus sanoi:
http://www.metalmilitia.net/movies/trainingscenesjan1704.wmv ei edes tuo lankkupenkin pomppu ole niin paha kuin olen salilla nähnyt joidenkin ottavan.... :hyper:

Aika säälittävän näköisiä osa nuista nostoista. Varsinkin nuilla punkeroilla jotka tekee niin ison kaaren että nuin leveällä otteella tanko on suorilla käsillä mahan tasolla. Siitä ne sitten siirtää tankoa vaakatasossa niin että se osuu vatsaan ja siirtää takaisin telineisiin. Iso kaarikaan ei tosin riitä vaan vyötärön pitää olla ympärys vähintään 1,5 metriä...

6point sanoi:
Aika säälittävän näköisiä osa nuista nostoista. Varsinkin nuilla punkeroilla jotka tekee niin ison kaaren että nuin leveällä otteella tanko on suorilla käsillä mahan tasolla. Siitä ne sitten siirtää tankoa vaakatasossa niin että se osuu vatsaan ja siirtää takaisin telineisiin. Iso kaarikaan ei tosin riitä vaan vyötärön pitää olla ympärys vähintään 1,5 metriä...

Kaikki nostakoon niinkuin haluaa. Toinen asia on vaan se, että mainitseeko nämä perselevitoijat sen siellä amiksen tunnilla kavereilleen, kun niitä penkkituloksia vertaillaan?

ringside sanoi:
Kyllä se on juu niin, että on homojen panettelua tämä tällainen. Ainoa oikea penkki on sellainen, että jalat on penkillä ja siitä perse mahd. ylös. Ne on kateellisia homoja, kun sotilaspenkeistä meuhkaavat. Niin ja lämmittelyt ja vittu venyttelyt on kanssa homojen hommaa. Ja kyykyn syvyys on tasan se viis senttiä. Ei saatana normaali heteromies pukkaa perseellä lattiaa. Jalkaprässistä otin just saatana 400 kiloa. Puhdas ykkönen ja kolmen sentin tiputuksella. Kilot on vittu kiloja. Se on saatana ihan se ja sama, millä tekniikalla se nostetaan. Jos mä nostan penkistä huntin, niin mä vittu nostan sen. Miten vitussa siihen voi joku sanoa, että "et vittu nostanut". Nostin jos nostin. Saatana samalla tavalla nää homot itkee, että nussiminen on muka tekniikkalaji. Se vittu mikä tekniikkaa oo. Mulkuu ineen, mulkku ulos ja mällit feissille. On ainakin meikäläisellä emännät huutanu hoosianna. Kaverit on antanu mulle lempinimenkin. Se on "munahaukka" ehe...ehe...ehe...Mä oon kato niin kova laittaa lihaa piiloon. Tajusitteks te? Enkä oo muuten mikään homo. En saatana.

:lol2: Loitavaa!! Oisit saanu pojot, mutta kun pitää jakaa muillekin välissä... :D

Kyllä noita ihme pomputtelijoita näkee isompienkin rautojen alla, mutta jos ei järkipuheet auta niin telokoot runkkupomppupenkillä ittensä, paskaakos sitten itkemään jos ja kun joskus sattuu ja kunnolla.

jpm sanoi:
Tekeekö se susta vahvemman jos nostat huonolla tyylillä enemmän kuin että nostat puhtaasti vähän vähemmän? Ja kaikki ei nosta perse ilmassa. Ainoa mitä tässä oli tyhmää oli tuo sun edellinen kirjoitus. :piisvaanmään:

Yhdyn vahvasti edelliseen!
Oikea tekniikka ja helvetisti voimaa :evil: , siinä "lääkkeet"!!

rontus sanoi:
jos ei rauta liiku muuten kuin persaus ilmassa niin eihän se ole muuta kuin voiman puutetta :hyper:

kyllä se on kovempi jätkä joka ottaa penkistä 150 kg hyvällä tekniikalla pysäytyksen kanssa kuin se, joka ottaa pomppu penkkiä 180 kg :thumbs:
Kyllä mää ainaki arvostan sitä 180kg runkku penkkiä huomattavasti enemmän entä jotain 150kg hyvällä tekniikalla nostettua.Kovat jätkät käy kisoissa ja nakkaa jousi paidat päälle :david: (sori vaan).On kyllä asiaton viesti, mutta menkööt.

Wildemar sanoi:
Hyvä homma. Meikäläinen nimittäin ei osaa nostaa, jos perse levitoisi ilmassa. Paketti aina vaakasuorana penkin päällä ja hyvin rauta liikkuu.

Joo sama ongelma, mutta haittaako tuo :hyper:

Tulee kyllä aina herra(?) :david: mieleen kun 52,5kg sählypelaajat lastaavat 60kg penkkiin ja tekevät 2 toistoa... Samalla kun kassit hipovat kattoa. Noh, sen jälkeen on kiva tehdä hauista :rock:

Minä ainakin kokeilen eri oteleveyksillä, asennoilla, tekniikoilla jne. Hienoa jos joku saa siitä iloa elämäänsä :) Ja mitä sitten jossei ole 150kg penkissä, kaikilla ei ehkä ole samat tavoitteet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom