Penkkipunnerrustyylit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Buddy
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
No jo on! Jos ei ihmisillä salilla ole muuta tekemistä kuin nauraa toisten penkkipunnerrustyyleille tai painoille, niin imho olis vähän asenteissa petraamista. Itseäni ei henk. koht. nappaa paskaakaan miten tai mitä kukin nostaa kunhan siitä ei minulle käydä avautumaan. Jos salilla tulisi joku osoittelemaan sormella ja nauramaan kun perseeni kohoaa penkistä, kaveri saisi samantien hullun leiman otsaansa.
Sanon että kummaa väkeä!
Ja eikai tuolla perseen nostamisella muuta vaikutusta ole kuin nostokulman muuttuminen, jolloin voisi loogisesti päätellä noston ottavan hieman enemmän rintalihasten alaosaan. Nostakoon jokainen miten huvittaa ja miten haluaa tissejään rasittaa?

kumali sanoi:
Ja eikai tuolla perseen nostamisella muuta vaikutusta ole kuin nostokulman muuttuminen, jolloin voisi loogisesti päätellä noston ottavan hieman enemmän rintalihasten alaosaan. Nostakoon jokainen miten huvittaa ja miten haluaa tissejään rasittaa?

Mutta miksi et siis tee sitten alavinopenkkiä? Tottahan tuo on että jokainen tyylillään, mutta yleensä nämä "poikkeavat" nostotyylit kehitetään sitä varten, että tankoon saadaan enemmän rautaa. Eikö olisi sama asia tiputtaa hivenen treenipainoja ja tehdä kunnon toistoja? Vai onko tarkoituksena liikutella mahdollisimman isoja rautoja ja olla "cool"? :wall:
Jos tarkoituksena on treenata egoa eikä lihaksia niin sittenhän se on aivan sama miten nostaa. Kyykynkin voi ihan hyvin tehdä semmoisena 20 senttisenä niiauksena isoilla painoilla.

joo kyllä mä teen sillä tyylillä minkä oon itselleni parhaaksi nähnyt! joten shut the fuck up! ja oon mä alaviistookin tehnyt eikä se oo TODELLAKAAN sama asia ku perse ilmassa penkkiä. ei mitään fitnestelyjä!

Noille naureksijoille, jotka ovat tulleet _minulle_ kommentoimaan kaverini perse ilmassa tehtyjä penkkitreenejä (eli puhutaan paskaa selän takana) olen maininnut aina kisoissa tehdyn tuloksen... eli koittakaapa pyrkiä samaan. Se on ihan sama miten treenaa jos kisoissa painot nousee hyväksytysti ja saavutuksena on kunnioitettava sijoitus!

WhiteBlood sanoi:
joo kyllä mä teen sillä tyylillä minkä oon itselleni parhaaksi nähnyt! joten shut the fuck up! ja oon mä alaviistookin tehnyt eikä se oo TODELLAKAAN sama asia ku perse ilmassa penkkiä. ei mitään fitnestelyjä!

Kuten jo aiemmin totesin, tehköön jokainen tyylillään. Mun tarkoituksena ei ole, eikä ollut nauraa kenellekkään tai kenenkään nostotyylille (enkä tosiaan naura kenenkään nostotyylille salillakaan). Toin vain julki oman mielipiteeni. Sehän on tämän palstan tarkoitus. Pidetään keskustelun taso asiallisena ilman turhia vittuiluja, jookos?

Vanha suomalainen sananlasku: "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa..."

Mun mielestä on hyvä koittaa pitää raskaissa pääliikkeissä jonkinlainen noususuhdanne painojen osalla vaikka boditreenejä teenkin. Tätä ei tietenkään tehdä tekniikan kustannuksella. Oma penkkaustyyli on semmoinen aika lailla voimanosto tyylinen. Jalat tukevasti maassa, perse penkissä, lavat takana, sopiva kaari ja aika kapea ote (n.55cm). Perse ikäänkuin vain kevyesti koskettaa penkkiä ja paino on pääasiassa yläselän päällä. Tangon lasken tuhon rinnan alaosaan ja ei tietenkään mitään pompautuksia.

fatandbones sanoi:
"kaikki nostaa perse ilmassa" , Missähän näin treenataan? Kai sulla on myös jalat penkin päällä ja siitä perse ilmaan. :hyper:
Ettei vaan olis Myllypuron liikuntamylly? :D
Pari kertaa olen tuolla käynyt ja missään muualla en ole törmännyt vastaavaan runkkupenkkirunkutteluun! Suoraan sanottuna se oli minulle jonkinmoinen kulttuurishokki.
Kyllähän noita pieniä pompautuksia rinnalta monet harrastavat vakiosalillanikin, mutta vasta viimesyksynä liikuntamyllyssä käydessäni tajusin että penkkipunnerruksestakin voi tehdä kaikkia omia sekä varmistajan lihaksia kokonaisvaltaisesti rasittavan liikkeen. :hyper:
Kaiken huippu oli se yksi möhömaha, joka "onnistuneen" jalat penkillä, perse 40 senttiä ilmassa suoritetun 120 kg:n "punnerruksen" jälkeen ilahdutti salillakävijöitä riisumalla hihattoman paitansa ja paljastamalla hikisen yläruumiinsa. Tämän jälkeen äänekästä huulenheittoa kavereiden kanssa ja sitten vielä pari sarjaa haistapaskarunkkupenkkiä ja kylläpä olikin läskit komeasti punpissa! :david:

Pecman sanoi:
Ettei vaan olis Myllypuron liikuntamylly?

Joo Pyllymuron salilla p*ska haisee ja banjot soi, kun kaikenkarvaiset jöllimöllit tuhertaa penaa. Pari kertaa eksyny sinne koulun aamuvalmennuksen yhteydessä, mutta nöt enimoor. Ihan pätevät laitteet siellä kuitenkin on!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sam Earch sanoi:
Entä osaatteko vastata, mistä johtuu kun nousee paljon paremmin tuosta ylärinnalta? Eli siis viitisen senttiä "ylempää" kuin mihin tanko suositellaan laskettavan. Mihin lihaksiin tällänen tyyli ottaa enemmän ja onko tässä jotain loukkaantumisen vaaraa?

Käsittääkseni se rasittaa enemmän olkapäitä. Kun tasa-penkistä puhutaan, niin suositus ois laskea tanko nännilinjalle. Jos ylempää nostaa, niin vaarana on, että niveliä tai jotain muuta shittii joutuu sieltä olkapää-osastolta huoltoon...

Kyllä se on juu niin, että on homojen panettelua tämä tällainen. Ainoa oikea penkki on sellainen, että jalat on penkillä ja siitä perse mahd. ylös. Ne on kateellisia homoja, kun sotilaspenkeistä meuhkaavat. Niin ja lämmittelyt ja vittu venyttelyt on kanssa homojen hommaa. Ja kyykyn syvyys on tasan se viis senttiä. Ei saatana normaali heteromies pukkaa perseellä lattiaa. Jalkaprässistä otin just saatana 400 kiloa. Puhdas ykkönen ja kolmen sentin tiputuksella. Kilot on vittu kiloja. Se on saatana ihan se ja sama, millä tekniikalla se nostetaan. Jos mä nostan penkistä huntin, niin mä vittu nostan sen. Miten vitussa siihen voi joku sanoa, että "et vittu nostanut". Nostin jos nostin. Saatana samalla tavalla nää homot itkee, että nussiminen on muka tekniikkalaji. Se vittu mikä tekniikkaa oo. Mulkuu ineen, mulkku ulos ja mällit feissille. On ainakin meikäläisellä emännät huutanu hoosianna. Kaverit on antanu mulle lempinimenkin. Se on "munahaukka" ehe...ehe...ehe...Mä oon kato niin kova laittaa lihaa piiloon. Tajusitteks te? Enkä oo muuten mikään homo. En saatana.

ringside sanoi:
Kyllä se on juu niin, että on homojen panettelua tämä tällainen. Ainoa oikea penkki on sellainen, että jalat on penkillä ja siitä perse mahd. ylös. Ne on kateellisia homoja, kun sotilaspenkeistä meuhkaavat. Niin ja lämmittelyt ja vittu venyttelyt on kanssa homojen hommaa. Ja kyykyn syvyys on tasan se viis senttiä. Ei saatana normaali heteromies pukkaa perseellä lattiaa. Jalkaprässistä otin just saatana 400 kiloa. Puhdas ykkönen ja kolmen sentin tiputuksella. Kilot on vittu kiloja. Se on saatana ihan se ja sama, millä tekniikalla se nostetaan. Jos mä nostan penkistä huntin, niin mä vittu nostan sen. Miten vitussa siihen voi joku sanoa, että "et vittu nostanut". Nostin jos nostin. Saatana samalla tavalla nää homot itkee, että nussiminen on muka tekniikkalaji. Se vittu mikä tekniikkaa oo. Mulkuu ineen, mulkku ulos ja mällit feissille. On ainakin meikäläisellä emännät huutanu hoosianna. Kaverit on antanu mulle lempinimenkin. Se on "munahaukka" ehe...ehe...ehe...Mä oon kato niin kova laittaa lihaa piiloon. Tajusitteks te? Enkä oo muuten mikään homo. En saatana.

:kippis1:

ringside, ootpa pysynyt nuorekkaana miehenä, ellet ihan lapsekkaana.
Vai onko kenties toi Age: 31 vuotta mennyt jotenkin väärin ?
13 ?

Frodo sanoi:
ringside, ootpa pysynyt nuorekkaana miehenä, ellet ihan lapsekkaana.
Vai onko kenties toi Age: 31 vuotta mennyt jotenkin väärin ?
13 ?

Älä ota sitä vakavasti, älä ota sitä vakavasti. :rolleyes:

Ringside kyllä korjasi potin kotiin kirjoituksellaan ,loistavaa. :kippis1:

ringside sanoi:

Hei älä faija. Älä viitti taas hei. Hei faija ootsä ottanu jotai? :hyper:

nii kai se on ihan sama kuhan sarjan jälkeen näyttää tältä :curs:ja vastaavasti treenin jälkeen :urjo: niin mulle on ihan sama millä tekulla ittensä piiputtaa.....

rontus sanoi:
jos ei rauta liiku muuten kuin persaus ilmassa niin eihän se ole muuta kuin voiman puutetta :hyper:

kyllä se on kovempi jätkä joka ottaa penkistä 150 kg hyvällä tekniikalla pysäytyksen kanssa kuin se, joka ottaa pomppu penkkiä 180 kg :thumbs:
Millaisia pomppupenkkejä te olette oikein nähneet? Ei 180 kg:llä enää uskalla mitään pompautuksia ajatella. Se on pakosta laskettava hitaasti, ettei ala kylkiluut paukkumaan. Pysäytyksen pituus voi olla treeneissä kyseenalainen, mutta että pompautus! Kyllä mun näkemät pomppupenkit alkaa loppumaan jo paljon pienemmillä painoilla.

-ö- sanoi:
Millaisia pomppupenkkejä te olette oikein nähneet? Ei 180 kg:llä enää uskalla mitään pompautuksia ajatella. Se on pakosta laskettava hitaasti, ettei ala kylkiluut paukkumaan. Kyllä mun näkemät pomppupenkit alkaa loppumaan jo paljon pienemmillä painoilla.
No etpä oo sitten nähnyt Tank Abbotin kuuluisaa penkkipunnerrusvideota?
Rautaa oli sen 270 kg ja hyvin pomppas!

Suositut

Back
Ylös Bottom