penkkipunnerrus 80-100kg

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
juu elikkäs olis tarkoitus alkaa kesätöiden jälkeen taas reenaamaan ja olis sellane kysymys että millasella reenillä sais parhaiten nostettuu ton maksimin 100kg,hen:D
tällä hetkellä maksimi 80kg siis:(

saa kyllä kyykkäillä vähän helvetisti että penkkitulos paranee 20kg :D kyykky tosin nousee kyykkäämällä jos Pinmppirasvan postiin viittasit :)

tohon sun penkkihommaan nii olisi helpompi neuvoa jos tietäisi miten olet treenannut tähän asti. jos oot pitkiä sarjoja tehnyt niin maksi nousee varmasti oikein mukavasti vähentämällä toistoja 4-6 per sarja, sarjoja esim toi sama 4-6 per kerta. yks normipenkki ja yks kapea penkki viikkoon, toi on aika peruskamaa joka varmasti toimii noissa kiloissa.

muutakin kroppaa kannattaa tietysti treenata tasapuolisesti, ei sillä että sillä minulle mitään väliä olisi miten muut treenaa :)

saa kyllä kyykkäillä vähän helvetisti että penkkitulos paranee 20kg :D kyykky tosin nousee kyykkäämällä jos Pinmppirasvan postiin viittasit :)

Ihan alkuperäiselle kyselijälle vastasin. Oletetulla iällä (16-17v), treenikokemuksella (vähän) ja penkkituloksella (80kg), penkkitulos paranee hemmetin hyvin kyykkäämällä ja syömällä ahkerasti. Hormonaalinen vaste ja silleen. Toki sitä penkkiäkin saa ja pitää treenata. Ja juu, saa ja pitää kyykkäillä "vähän helvetisti".

Ihan nyrkkisääntönä aloittelijalle sanoisin että:
Kyykky paranee kyykkäämällä
Veto paranee kyykkäämällä
Penkki paranee kyykkäämällä

toki on hyvä kyykätä paljon. kannattaa kuitenkin ehdottomasti pitää se penkki mukana ohjelmassa sillä aivan varmasti se kehittyy paremmin penkkaamalla kun kyykkäämällä. paras tietysti tehdä kumpaakin

juu en keskittyny enää tossa vaiheessa yhtään tohon rasviksen ekaan postiin vaan tohon kyykky paranee kyykyllä, penkki paranee kyykyllä ja veto paranee kyykyllä juttuun. mut joo, tää on nyt tässä mun osalta:piis:

onnea tredin alottajalle yritykseen:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan alkuperäiselle kyselijälle vastasin. Oletetulla iällä (16-17v), treenikokemuksella (vähän) ja penkkituloksella (80kg), penkkitulos paranee hemmetin hyvin kyykkäämällä ja syömällä ahkerasti. Hormonaalinen vaste ja silleen. Toki sitä penkkiäkin saa ja pitää treenata. Ja juu, saa ja pitää kyykkäillä "vähän helvetisti".

Ihan nyrkkisääntönä aloittelijalle sanoisin että:
Kyykky paranee kyykkäämällä
Veto paranee kyykkäämällä
Penkki paranee kyykkäämällä

Itellä menee kyllä aina niin että kyykky ja veto paranee kokoajan ja penkki pysyy paikallaan.. tästä huolimatta rintaan on tullut sentään vähän lihasta, mutta ojentajat ja muutenkin kädet ovat rimpulat. :D

Kai te ymmärrätte että linkkaamalla jotain SS tai G6 niin se kaveri joka tämmösiä asioita kyselee tekee siitä ohjelmasta varmasti kaiken muun paitsi juuri kyykyn tai vedon. Niin ainakin minä tekisin. Jos kyselisin miten penkkiä saa paremmaksi niin kaikki kyykky hömpötykset menisi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei se 100kg penkki vaadi edes sitä että kyykkäisit.

Itse olen tehnyt punnrreuksia reppu selässä johon olen pakannut asteittain painoja.
Kannattaa hommata reppu jonka voi kiristää vyötäröön kiinni tiukasti.
Kannattaa tehdä punnerruksia jalat eri tasoilla ja kunnes oma taso kehittyy niin käsiltä seisoen.

Nykyään saan itse parhaan tuntuman reppu 60kg lisäpainoilla tiukasti pakattuna käsilläseisoen punnertaen.

Huom. jälkimmäinen liike onkin jo pystypunnerrusta mutta varsin hyödyllistä.

kun tässä nyt ollaan kirjoteltu että ollaan saatu penkki nopesti 70-80kilosta 100 kiloon niin kuinka nopeasti (kk) se on tapahtunut? Itse ottaisin vinkkejä vastaan koska kuulun satkun tavoittelijoihin

Suositut

Back
Ylös Bottom