penkkipunnerruksen abc

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
onko kenelläkään kokemuksia siitä sakari selkäinahon "penkkipunnerruksen abc"-ohjelmasta miten paljon tuli tulokseen lisää 10 viikon aikana ja kannattaako ohjelma aloittaa uudelleen kunhan on tehnyt sen läpi?

Ja kertokaapas samalla tähän threadiin kokemuksia Sheikon aloittelijan ohjelmasta (jos kukaan on sitä edes tehnyt:D ).

Itse tein keväällä tuon ABC ohjelman. Tulos nousi sen verran mitä Sakke Selkänahka:D lupasikin siinä artikkelissa. Eli 10 kiloo nous tulos ja tekniikka parani oleellisesti. Maksimiraudatkin pysyi hyvin hallinnassa.

Originally posted by rsturbo
Itse tein keväällä tuon ABC ohjelman. Tulos nousi sen verran mitä Sakke Selkänahka:D lupasikin siinä artikkelissa. Eli 10 kiloo nous tulos ja tekniikka parani oleellisesti. Maksimiraudatkin pysyi hyvin hallinnassa.

itelläni ois tavote saada 100 penkiltä ennenkuin koulut loppuu eli parannusta 25 kg ja aikaa ois käytettävänä 10 kk en tiiä onko tuo sitten niin realistinen tavoite...mutta yritys on kova ois jollain suositella tuon saken ohjelman loputtua jotain hyvää voimanosto ohjelmaa

Originally posted by pååtta
itelläni ois tavote saada 100 penkiltä ennenkuin koulut loppuu eli parannusta 25 kg ja aikaa ois käytettävänä 10 kk en tiiä onko tuo sitten niin realistinen tavoite...mutta yritys on kova ois jollain suositella tuon saken ohjelman loputtua jotain hyvää voimanosto ohjelmaa

siis oisko jollain suositella? vittu tään kirjotuksen kanssa

teoreettinen maksimi?

Kuinka tuo teoreettinen maksimi testataan searchilla ei äkkiseltään löytyny

Tarkoitin siis miten sen voi laskea teoreettisesti (esim. penkki), jos ei halua lähteä ykköstä testaamaan ??

Re: teoreettinen maksimi?

Originally posted by norsu
Kuinka tuo teoreettinen maksimi testataan searchilla ei äkkiseltään löytyny

Tarkoitin siis miten sen voi laskea teoreettisesti (esim. penkki), jos ei halua lähteä ykköstä testaamaan ??

Kyl se kannattaa testata. Toi ohjelma menee helposti vituiksi jos tulee heittoa todelliseen ykköseen.

Mitä ABC:n jälkeen?

Tein 11 viikon ohjelman läpi ja maksimi nousi 12 kilolla. Mitäs nyt? Kannattaako ohjelman tehdä uudelleen ja jos niin onko toiveita vielä yhtä hyvästä kehityksestä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Mitä ABC:n jälkeen?

Originally posted by Arik
Tein 11 viikon ohjelman läpi ja maksimi nousi 12 kilolla. Mitäs nyt? Kannattaako ohjelman tehdä uudelleen ja jos niin onko toiveita vielä yhtä hyvästä kehityksestä?

No, uutta suolee ennen kuin vanha kunto kuolee. Miksei se kehittyisi yhtä hyvin? Lähde siitä, että se nousee saman verran uudestaan, niin pysyy ainakin asenne kohdallaan. Jumalation, mitä riimiä pukkaa. No, lycka till.

Originally posted by timba79
Kyllä tämä meikäläisen kohdalla melko tarkkaan maksimin laski...varmaan on eroja, mutta näin pidempää sarjaa tehneellä se nyt ainakin toimi...

Tuota, minä en tahdo uskoa tähän inttääärnet-sukupolven rantautumiseen vielä, joten: MINKÄ TAKIA sitä maksimia ei voi testata ihan oikeasti? Sillai niinku IRL, vai miten se menikään...

Originally posted by Baarikello
MINKÄ TAKIA sitä maksimia ei voi testata ihan oikeasti? Sillai niinku IRL, vai miten se menikään...

Niinpä.

-Paljonx nousee penkist?plus?++

-No vittu paskasoftin laskurin mukaan menee 100 kiloo!!yks1

Originally posted by VahvaJussi
-Paljonx nousee penkist?plus?++

-No vittu paskasoftin laskurin mukaan menee 100 kiloo!!yks1

- No, milläs ohjelmalla nyt vedät?

- Mulla on nyt sellainen venäläisperäinen, seuraavaks mulla on sellainen 6*6 80 prossalla. Pitää lähtee laskeen tuleeks ne. Kyllä jännittää. Moon muuten tehnyt ekan kolmen viikon treenit vähän nopeemmas tahdis - aamupäiväs.

Oujee.

Originally posted by timba79
Kyllä tämä meikäläisen kohdalla melko tarkkaan maksimin laski...varmaan on eroja, mutta näin pidempää sarjaa tehneellä se nyt ainakin toimi...

Joo mulla laski ja helvetin hyvin. Laitoin siihen ton 8x97,5 mikä tuli aika hyvin viimeks nii se laski 123 maksimeja ja 122,5 nous viimeksi ykkösen koitettaessa. Tai voihan se olla että se laskee näitä säälittävän pieniä romuja vielä oikein, mut sit isojen miesten isoissa painoissa se alkaa kusemaan. :)

Originally posted by pååtta
onko kenelläkään kokemuksia siitä sakari selkäinahon "penkkipunnerruksen abc"-ohjelmasta miten paljon tuli tulokseen lisää 10 viikon aikana ja kannattaako ohjelma aloittaa uudelleen kunhan on tehnyt sen läpi?

Juuri eilen maksimipäivä tuon 10 viikon jälkeen ja ohjelma teki mitä lupasikin - 10 kilon parannus maksimiin. -Sakke:haart: - Jatkoon lepopäivien jälkeen seuraavaksi HST...

Sain just ton peruskauden kasaan tosta Saken ABC penkkiohjelmasta. Hyvin meni ja fiilis on todella hyvä jatkon suhteen. Tekniikka on parantunut huomattavasti ja tukkoisuus hävinnyt. Vaikeinta oli pitää sarjoista kirjaa kun oli niin tottunut laskemaan max kolmeen. Nyt vähintään viidennen sarjan kohdalla alkoi epäilee oliko kyseessä neljäs vai viides.

Ilmoittelen miten käy runsaan 6 viikon päästä.

Noi laskurit sinänsä hämää jos ei ole kokemusta ykkösten vetämisestä. Minäkin olen tehnyt ne perinteiset 8 sarjat ja sitten laskin tuollasella ykkösen ja yritin niin oli perin surkea lopputulos. Potentiaalin ne ainakin ilmaisee.

Onko kukaan kokeillut vetää noita muita ABC ohjelmia samaan aikaan?

RUK:kin jälkeen oon nyt alkanu reenata

7viikkoa sitten:
paino 72kg

penkki 85kg

nyt

paino 76kg

penkki 105kg

ja nousussa on et kyl penkkiä aluks on helppo nostaa..

Muista tehä koko kroppaa säännöllisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom