Penkkiongelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on tässä ilmaantunu ihan yllättäen sellainen vaiva, että penkkipunnerrusta tehdessä oikeaan olkapään ja lapaluun alueelle tulee sellainen outo tunne, että ne on jotenkin tyhjän päällä ja tuntuu pientä kipua, mikähän tämän aiheuttaa??

Ensin epäilin, että kaverin tekemä penkki on vinossa tms mutta koitin tehdä siinä toisinpäin punnerrusta niin silti sama kipu tulee tuonne alueelle. :evil: Oon koittanu venytellä mutta ei auta.

Tää nyt on täysin mutua kun en oikein saanut selvää miten sun olkapää tarkalleen on kipeenä...

Mutta mulla on vasemmassa olkapäässä ollut kahdesti kiertäjäkalvon tulehdut tai jotain sinneppäin ja se tuntuu pistävänä kipunu olkapäässä ja varsinkin jos ottaa vähän leveämmällä otteella ja isommalla painolla penkkiä niin sattuu niin pirusti....:curs:

Kerran meni niin pahaks kun ei antanu periks ettei pystyny kättä kunnolla nostaa...

Kokeile kapeampaa otetta...ei siis mitään kapeeta penkkiä, mutta kapeampaa otetta noin yleensä...auttanut mulla ainakin olkapäävaivoissa...taikka sitten tekee penkin käsipainoilla...sekin on hyvä vaihtoehto....:thumbs:

Ei se silleen kipuakaan ole vaan tuntuu, että oikea olkapää ja tuo lapaluun alue rasittuu paljon enemmän ja antaa jotenkin peris. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom