penkkiketut

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Homeros
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
27.7.2002
Viestejä
7
Olen täysin noviisi näissä asioissa, mutta en malta olla kysymättä tätä teiltä viisaammilta.

Salilla kuin salilla näkee tyyppejjä jotka saattavat tehdä vaikka tunnin pelkkää penkkiä. Kysymys kuuluu: mikä helvetti näitä äijiä vaivaa?Itse olen oppinut tekemään pari sarjaa per lihasryhmä.

Ovatko nämä jätkät niin helvetin paljon kovakuntoisempia että he tarvitsevat sarjoja käsittämättömät määrät, lämmittelevätkö he aluksi puoli tuntia vai ovatko he vain pihalla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuosta viimeisestä vaihtoehdosta on hyvä lähteä liikkeelle.
 
Originally posted by Homeros
Olen täysin noviisi näissä asioissa, mutta en malta olla kysymättä tätä teiltä viisaammilta.

Salilla kuin salilla näkee tyyppejjä jotka saattavat tehdä vaikka tunnin pelkkää penkkiä. Kysymys kuuluu: mikä helvetti näitä äijiä vaivaa?Itse olen oppinut tekemään pari sarjaa per lihasryhmä.

Ovatko nämä jätkät niin helvetin paljon kovakuntoisempia että he tarvitsevat sarjoja käsittämättömät määrät, lämmittelevätkö he aluksi puoli tuntia vai ovatko he vain pihalla.

HEH
 
Olen täysin noviisi näissä asioissa, mutta en malta olla kysymättä tätä teiltä viisaammilta.

Salilla kuin salilla näkee tyyppejjä jotka saattavat katsoa vierestä vaikka tunnin, kun teen pelkkää penkkiä. Kysymys kuuluu: mikä helvetti näitä äijiä vaivaa?Itse olen oppinut kysymään "saanko tehdä välissä?"

Ovatko nämä jätkät niin helvetin noviiseja että he jaksavat ihmetellä toisten treenejä käsittämättömän pitkään, odottavatko he vuoroaan koko tunnin vai ovatko he vain pihalla.

:)
 
Saattaapi vaikka olla tosiaan harjoittelemassa penkkipunnerrusta, kun eivät kaikki siellä salilla olijat todellakaan ole vain lihaksia kasvattamassa ja tämä voimaharjoittelu kun on hieman erilaista kuin kehonrakennus.
 
Originally posted by Brickster
Saattaapi vaikka olla tosiaan harjoittelemassa penkkipunnerrusta, kun eivät kaikki siellä salilla olijat todellakaan ole vain lihaksia kasvattamassa ja tämä voimaharjoittelu kun on hieman erilaista kuin kehonrakennus.

Pidän itseäni enemmän voimanostojana kuin kehonrakentajana ja reenaan silti rintaa vain 4 sarjaa viikossa. Onko se liian vähän???
 
Originally posted by Jonksu

Pidän itseäni enemmän voimanostojana kuin kehonrakentajana ja reenaan silti rintaa vain 4 sarjaa viikossa. Onko se liian vähän???

Riippuu, mikälaisia sarjoja teet. Periaatteessa mitä lyhyempiä sarjoja, sen enemmän niitä voi tehdä.
 
kyllä kunnon voimatreeni myös penkissä vaatii semmosen 30-50 minsaa tiukkaa vääntöä, koska jos tehdään kunnon palautuksilla (tarkoituksenmukaisuus) eli 3-5 minsaa sarjojen välissä niin kertyyhän siitä pian tuntikin..Ei mulla ainakaan riitä 2 sarjaa penkkiä; semmonen 5-7 tiukkaa settiä lämmittelyjen päälle se vaatii jos aikoo joskus m0ennä TODELLA isoihin rautoihin. (+270kg) luonnollisesti boditreeni on erilaista kuin puhdas voimatreeni (kuten edellä mainittiinkin):kippis1:
 
se hermottaminen on mulle ihan saatanan outoo puuhaa (sitähän se voimatreeni on). penkkitreenissä ei välttämättä oteta ku pari kolme kovaa "sarjaa" (yleensä ykkösiä). sitä ennen otetaan 1-3 toiston sarjoja 70-85 prosentin painoilla niin perkeleesti nousten koko ajan painoissa ylöspäin. ja sitten loppuun pieniä painoja.




saatan puhua paskaakin
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom