Iltaa, Näitä penkkihaasteitahan on vähän ajan sisään pakkiksella riittänyt. Taas ois yks lisää nimittäin oltii tossa päivällä isä ukon kanssa lounastamassa ja salista tuli jotai puhuttua ja se heitti haasteen että saan 500e puhtaana käteen jos nostan enemmän ku se ennenkun täytän 18v, eli 2014 helmikuun loppuun aikaa. n 110-120kg pitäs siis nostaa noin 9kk päästä mutta onko tähän mitään mahdollisuutta kun lähtötaso on 60kg ja mitat 178/78 sekä ikää taulussa 17? Salikokemusta takana alle kuukaus eli alkuun painot varmasti nousevat nopeasti.
Haastetta aion kuitenkin yrittää vaikka ei välttämättä olekkaan mahdollista voittaa, itse kun en tässä menetä mitään. Millaisella ohjelmalla kannattas lähtee liikkeelle? Tähän asti oon menny G6 mutta penkkiä tullu tehtyä 2x6 systeemillä. Ruokaa ainakin aion mättää ihan helvetisti naamaan sekä kreatiini ja palkkari on kuviossa mutta ohjelma on vielä vähän hakusessa.
Mietteitä ja ohjeita?
Haastetta aion kuitenkin yrittää vaikka ei välttämättä olekkaan mahdollista voittaa, itse kun en tässä menetä mitään. Millaisella ohjelmalla kannattas lähtee liikkeelle? Tähän asti oon menny G6 mutta penkkiä tullu tehtyä 2x6 systeemillä. Ruokaa ainakin aion mättää ihan helvetisti naamaan sekä kreatiini ja palkkari on kuviossa mutta ohjelma on vielä vähän hakusessa.
Mietteitä ja ohjeita?