penkki

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SKris
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
13.9.2002
Viestejä
3
Onko 3x6-10 toistoa riittävä penkissä?siihen päälle vinopenkkiä 3x10.... kuinka monta sarjaa gurut täällä tekee?:confused:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riippuu tietenkin mitä hakee, mutta kyllä tuo on ihan passeli määrä, tosin jos treenaat oikein kovaa, niin voit vähentää sarjat vaikkapa kahteen..

Aiheesta on keskusteltu varmaan aikaisemminkin, joten -> search
 
yks mun rintaohjelma on tän näkönen:

2 x vinopena
2 x tasapena käsipainoilla
2 x ristikkäistalja

ihan hyvin on tulosta tullu...

6-7 sarjaa rinnalle on hyvä (ite teen yleensä 6 sarjaa)
 
Mulla:
Bench Press: 4x8-12
Dumbell Press: 4x8-12
Flyes: 4x8-12

noi vedän siten et saan just ja just tehtyy sarjan loppuun jokaisella kerralla eli raskasta on :D
Onkohan tossa liikaa ? ;D
 
Originally posted by Yusu
yks mun rintaohjelma on tän näkönen:

2 x vinopena
2 x tasapena käsipainoilla
2 x ristikkäistalja

ihan hyvin on tulosta tullu...

6-7 sarjaa rinnalle on hyvä (ite teen yleensä 6 sarjaa)

Kadonnut veljeni ! :D Sama ohjelma käytössä ja hyvin on toiminut.
 
Originally posted by Yusu
yks mun rintaohjelma on tän näkönen:

2 x vinopena
2 x tasapena käsipainoilla
2 x ristikkäistalja

ihan hyvin on tulosta tullu...

6-7 sarjaa rinnalle on hyvä (ite teen yleensä 6 sarjaa)

Mikäs liike toi ristikkäistalja on?
Mennäänkö siinä kahden taljav väliin ja ylhäältä käsillä kiinni, ja vedetään alespäin?
Jos on niin kertokaas tarkemmin, mihin kulmaan selkä? Toinen jalka eteen? mihin suuntaan kädet liikkuu (eteen, alas, vai jotain silt väliltä)?

ps. 2v salittomuus näkyy
 
Originally posted by hiliviuskas
Mikäs liike toi ristikkäistalja on?
Mennäänkö siinä kahden taljav väliin ja ylhäältä käsillä kiinni, ja vedetään alespäin?
Jos on niin kertokaas tarkemmin, mihin kulmaan selkä? Toinen jalka eteen? mihin suuntaan kädet liikkuu (eteen, alas, vai jotain silt väliltä)?

ps. 2v salittomuus näkyy
liike suoritetaan vähän etukumarassa, yleensä kai toinen jalka edessä (ainakin mulla helpompi). kädet viedään ala-asennossa ehkä 20-50cm päähän kehosta eli alas. kokeneemmat voi korjata
 
Originally posted by hiliviuskas
Mikäs liike toi ristikkäistalja on?
Mennäänkö siinä kahden taljav väliin ja ylhäältä käsillä kiinni, ja vedetään alespäin?
Jos on niin kertokaas tarkemmin, mihin kulmaan selkä? Toinen jalka eteen? mihin suuntaan kädet liikkuu (eteen, alas, vai jotain silt väliltä)?

ps. 2v salittomuus näkyy

Rinta kannattaa "tyrkätä ulos".
Kädet voi olla loppuasennossa lähelläkin kroppaa, riippuen kulmasta. Liikaa ei kannata nojata eteen, muttei suoranakaan voi seistä. Tärkeää on, ettei yritä pitää käsiä suorana. Lisäksi kannattaa pysäyttää liike alhaalla ja todella puristaa rintalihaksia ennen kuin laskee kädet takaisin kunnon venytykseen.
Salilla näkee karmeita versioita liikkeestä, jotkut tekee sitä niinkuin penkkiä!

:rolleyes:
 

Suositut

Back
Ylös Bottom