Penkki tulos nousemaan 10-20 kg

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tarkotus ois saada penkin tulosta nousemaan sellanen 10-20 kg.
Käytän Heraproteiinii,cretinee,ja maltoo (järkevää?) oon koht 16 v
Nostan sen 75 kg penkistä ja ois hyvä saada 90 kg ennen kesää.
Miten sais nopeesti nostettuu?? normaalin saliohjelman ohella?

Trainer90, oon uus täällä niin viittitkö vähän valasta tota searchii et mist mä löydän sen? :D

Tuolla palkissa on vasemmalta katsottuna kolmas lukee haku..
Sit voit ihan menna treeniosioon ja etsiskella sielta niin varmasti loytyy vaikka mita:):)

Joo kiitos teille

yksi mikä ittelleni toimi jonkin aikaa varsin hyvin oli
1x4-6 sellasilla painoilla millä jäi pari toistoo varastoon eli jos vaikka sain 7x70kg ni tein vaa 5 toistoo
1x2-4 failureen.Jos sain 2 toistoo pistin seuraavalla kerralla samat painot jos sain 3 ni seuraavalle kerralle lisäsin 2,5 kg ja jos 4 ni seuraaval kerral 5 kiloo lisää.

Tommonen yhden kovan sarjan tekeminen toimii erittäin hyvin itelläkin kun aika ajoin sitä tekee. Koko ajan tehtävänä tollanen ei oikein wörki.

Tommonen yhden kovan sarjan tekeminen toimii erittäin hyvin itelläkin kun aika ajoin sitä tekee. Koko ajan tehtävänä tollanen ei oikein wörki.

Eli siis kannattaa välillä tehä pelkkää max painoo??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo nimenomaan ei kokoajan,mutta veikkaanpa,että Hessuhopo saa juuri tuonne 90 kiloon tolla tsydeemillä penkin,mutta sitten kantsii vaihtaa,ja suosittelisin,että tollasessa hommas pidettäis kevyitä treenejä aika usein.Esim joka neljäs treeni ois kevyt.

Ei, vaan keskityt nyt rauhassa tekemään esim 3x8, 4x6, 5x5 tai jotain vastaavaa simppeliä juttua. Pikku hiljaa lisäät painoa kun on tarvis.

Etenkin kyykyssä mulla on kyllä toiminut, että tekee viikossa yhden sarjan jossa on 4-6 toistoa, mutta sun kannattaa keskittyä nyt tekemään paljon töitä ton penkin kanssa ja saada pohjaa tulevaisuutta varten.

e: tämä on vain minun mielipiteeni :)

jos sen verran reenitaustaa et penkin tekniikka on suurinpiirtein kunnossa niin 2*6 on allekirjoittaneen mielestä ainakin kokeilemisen arvoinen menetelmä. söörtsillä löytyy varmasti.

No nyt alotin tekemään sellasii sarjoi millä saan sen 6-7 toistoo niin teen vain 4 tai 5 otan varastoon muutaman ja sit sellasella millä saan 5 toistoa teen 3-4 ja sitten kerran suht max painolla se 2 ja max painolla 1 toisto kaikki nämä kerran läpi. mitä sanotte?? onko kannattavaa??

No nyt alotin tekemään sellasii sarjoi millä saan sen 6-7 toistoo niin teen vain 4 tai 5 otan varastoon muutaman ja sit sellasella millä saan 5 toistoa teen 3-4 ja sitten kerran suht max painolla se 2 ja max painolla 1 toisto kaikki nämä kerran läpi. mitä sanotte?? onko kannattavaa??

Teet näin:

1kk: 2-4*10-12
2kk: 2-4*6-8
3kk:4*5

Aina 2 toistoo varastoon.

Siis otat joka treenissä ykkösen maximi painoilla?Ei hyvä,ei niitä lihaksia tarvitse tappaa,että ne kasvaa

mikasa90, siis eka kuukaus tollein 2-4 sarjaa 10-12 toistoo, jne...

hitmään, no en ihan joka reenissä mut melkeen aina :DD, mut nyt mä maltan mieleni

Back
Ylös Bottom