Penkki tulos nousemaan 10-20 kg

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli toi kevyt viikko on siis samoilla painoilla viel lyhyempii sarjoi?? ja painoja nostetaan siltä kun tuntuu??

eli toi kevyt viikko on siis samoilla painoilla viel lyhyempii sarjoi?? ja painoja nostetaan siltä kun tuntuu??

No henkilö x tekee kympin sarjaa 100 kilolla penkkiä, niin kevyt viikko vois olla niinkin kevyt, että tekee vaikka sen kympin 60-80 kilolla... siinä vähän osviittaa, minkälainen sen kevyen viikon pittäis olla.

Voimailussa on parempi tehdä kevyt viikko niin, että ei hirveästi pudota painoja, vaan vähentää sarja pituutta. Esim jos henkilö on tehnyt esim 5x5 systeemiä 90,95,100kg kannattaa ottaa kevyellä vaikka 6x3x85kg.

tee vaikka 1viikolla 3x3 70% maximistasi
2viikolla 3x3 80%
3viikolla 3x3 90%
4viikolla 3x3 100%
5viikolla 3x3 40%
Ja kun olet tehnyt tuon viisi viikkoa vaihdat toistot vaikka 3x6, 10x2, 2x10 tai jotain tohon suuntaan..........

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosissaan, kolmosia on turha alkaa tekemään... sanotaanko, jos henkilöllä on penkki maksimi alle 100 kg (vähän osviittaa antava luku). Ei riitä perusvoima, jolloin nuilla toistoilla ei oikeen oo mitään hyötyä.

se on vähän että miten ton maksimin määrittelee. ite meinaan maksimilla isointa romua jolla jaksan tehä lyhyttä sarjaa, en isointa romua jonka saan ylipäätänsä liikkeelle.

Minä suositelen 5x5 penkkiä löytyy söörzillä. 16 viikon, eli 4 kk mittainen, mutta itse aloitin suoraan viikosta 9. Yksinkertainen ja helppo. Juurikaan tuota hermosto treeniä turha tehdä, jos pp max. on alle sata kg. Niinkuin mikasa mainitsi, ei vielä perusvoima ole riittävä. Ton 5x5 jälkeen ainakin itse vedän 1.5-2.5kk 2x6 ja sen jäkeen max piikkaus. Ja itse teen noin minuutin palautuksilla tuota 5x5 eli tulee samalla voimakestävyyttä jolla pohjustan tuota 2x6. Kun on yli 2kk haetu voima kestävyyttä voin siis tehdä(ainakin suunnitelmien mukaan) tosi KOVAN 2x6. 90% raudoilla tai pikkaisen yli olisi tarkoitus siis tehdä sitten tuota 2x6.

siis toi 2x6 on tehään joka painolla mitä tehdään niin 2x6 esim. 75 kg 2x6 ja 80 kg 2x6?? vai?

Tarkotus ois saada penkin tulosta nousemaan sellanen 10-20 kg.
Käytän Heraproteiinii,cretinee,ja maltoo (järkevää?) oon koht 16 v
Nostan sen 75 kg penkistä ja ois hyvä saada 90 kg ennen kesää.
Miten sais nopeesti nostettuu?? normaalin saliohjelman ohella?
koitappa vaan miken 2x6 treeniä ni eiköhän se nouse

elikkä penkistä vaan lämmöt ja sit suoraa niihin painoihin mil saa 2 x 6 ??

Back
Ylös Bottom