RRKalle
Team Hymykuoppa
PeKsE sanoi::jahas: Aika hyökkäävä vastalause, katsos joillakin voi toimia toinen asia ja joillakin joku muu. Jokainen on yksilö. Vaikka 5x5 toimiikin useimmille, ei se tarkoita sitä ettei joku muu tapa voisi toimia? Itsekin toki suosittelen joko 5x5 tai 2x6 tekniikkaa, niistä on hyötyä suurimmalle osalle treenaajista. Vielä tuosta treeniohjelmasta sen verran, että mielestäni kyykky ja maastaveto on järjetöntä tehdä samana päivänä, koska molemmat ottavat jalkoihin. Ne ovat myös niin raskaita liikkeitä, että tuntuu ettei niitä voi samana päivänä saada tehtyä täydellä teholla. Itse siirtäisin siis kyykyn ja maastavedon eri päiville jolloin niihin molempiin voisi keskittyä paremmin.
En kai minä väittänytkään ettei tollainen toimisi joillain, ite menin aina 170 penkkiin asti random-treenillä. Toi pyh-meininki ja järjenkäytön vähättely vaan hiukan pisti silmään, varsinkin kun mxu on vieläkin aika vinkuheinä. Se on tieto mikä sitä voimaa tuo, vain äärimmäisen lahjakkaat ja nupiltaan erikoiset kaverit pääsevät omiin huippupotentiaaleihinsa ilman suunnitelmallisuutta ja tietoisia ratkaisuja.
Usko pois, olen jo muutamalle monta vuotta tahkonneelle saanut ihan uutta tulosnousua reenimuutoksilla.
Itse kysyjälle suosittelisin kovaa treeniä ja kärsivällisyyttä, paljon ruokaa ja maksimissaan kaksi treeniä viikkoon työntäville lihaksille. Prosentteja ei kande laskeskella, ota vaikka se 2*6 ja tee kerran viikossa sen mukaan. Lähde ihan lelupainoista, jollain 50-55 kilolla, silloin ehtii pääsemään yli nykyenkoista. ja muita liikkeitä vaikka fiiliksen mukaan, joskus kolmosia, joskus 20 toistoa. Ja hauskaa pitää olla!