penkki ja vinopenkki samassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja painaja
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
onko järkeä tehdä penkki ja vinopenkki samassa treenikerrassa,vai valita vain toinen pääliikkeeksi??
treeni olisi tälläinen
penkki,vinopenkki kp,dippi,pumppi ristitaljassa tai

vinopenkki,vinopenkki kp,-||-

vinopenkki,penkki,dippi -||-

onko järkeä tehdä penkki ja vinopenkki samassa treenikerrassa,vai valita vain toinen pääliikkeeksi??
treeni olisi tälläinen

riippuu onko sinulla 1- vai monijakoinen ohjelma. itsellä on 2jakoinen ja minulla on toisessa ohjelmassa penkki sekä vinopenkki

Itel kolmijakonen ja teen näin:
Penkki 2 x 6
Vinopenkki 3 x 8
Alavinopenkki (riippuen millä salilla oon) 3x8 tai Penkki kässäreil 3 x 8
Peck deck tai Ristitalja 2 x 12 pari pumppii!!

Riippuu tietty monijakosella ohjelmalla tekee. Mutta itellä kyllä on samana päivänä penkki ja v-penkki (joko tangol tai kp).

treeni olisi tälläinen

Voihan sitä tehdä penkki ja vinopenkki hyvin samassa treenissä, varsinkin jos on vähintään kaksijakoinen. Mutta mun mielestä ei silti ole mitään järkeä tehdä neljää liikettä ("penkki,vinopenkki kp,dippi,pumppi ristitaljassa") rinnalle samassa treenissä, vaikka olisi nelijakoinen kyseessä. Ennemmin esim. neljä tehokasta sarjaa käsipainopenkkiä, sen jälkeen 2-3 sarjaa vinopenkkiä tai muuta. Laatu ennen määrää. Jos väännät kaksijakoisella niin 3-4 oikeasti kovaa sarjaa pitäisi riittää rinnalle varsin hyvin!

4 jakosella meen

mitä haet reeniltäsi. riippuu täysin siitä mitä kannattaa tehä ja missä järjestyksessä. jos haluat olla hyvä penkissä teet sen ekana aina, jos vinopenkissä niin se ekana. muita sitten apuliikkeiksi. jos podaat niin joku raskas liike perusliikkeeksi esim vinopenkki ja muut sitten siihen päälle esim vaikka kässäri penkki jne....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Toimii täällä myös! Oon treenannu pitkään 4-jakoisella. Penkin teen aina rintapäivänä ensin. Sitten perään vinopenkkiä tangolla tai käsipainoilla. Jos tuosta vielä mehuja jää, niin teen vielä parit sarjat ristikkäistaljaa, mutta se onkin sitten jo toinen tarina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom