Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei tuollasessa tilanteessa varmistajalla voi olla mitään mahollisuuksia.Dopey sanoi:Tapauksessa, jonka itse nain, oli viela varmistajatkin mukana, mutta eivat ehtineet auttaa.
uusio sanoi:Mikä toi järki on apinaotteella, mitä se hyödyttää ja miks teette niin?
Mr.Kynis sanoi:Tein juuri äsken ensimmäistä kertaa penkin apinaotteella, ja kyllä tuntui hyvälle. Tekniikka säilyi kasassa paremmin ku nyrkkiotteella ja rauta tuntui kevyemmältä muutenkin.
Dopey sanoi:Tapauksessa, jonka itse nain, oli viela varmistajatkin mukana, mutta eivat ehtineet auttaa.
Sama se sille hallinnalle on, tasapaino virhe keveilläkin painoilla niin tanko saattaa huonolla tuurilla tipahtaa vaikka kurkulle, penkissä siis.Nat_Ural sanoi:Eiköhän se apinaote sovellu parhaiten treeniin, jossa tanko on hallinnassa koko sarjan ajan, eikä useille spottereille ole edes tarvetta. En oikein tiedä kuinka kokemuksesta ja älyttömistä ykkösistä, joissa apinaotteesta yritetään saada kaikki irti, voi edes puhua samassa lauseessa.
:jahas: Tarkoitatko todella, että tanko pystyy yhtä helposti tippumaan apinaotteella, kuin nyrkkiotteellakin, ettei peukalo yhtään helpota pitämään tankoa paikoillaan?neutraali sanoi:Sama se sille hallinnalle on, tasapaino virhe keveilläkin painoilla niin tanko saattaa huonolla tuurilla tipahtaa vaikka kurkulle, penkissä siis.
iivili sanoi:Ja em. ei sitten koske pelkästään neutraalia vaan muitakin, jotka jollain epäpätevällä "Noku siinon tuntumaa mun miälestä enämpi..." -kommentilla apinaotetta puolustulevat.
neutraali sanoi:Teen normaali otteella, apina otteella ei kannata tehdä, joskus voi vahinko käydä.
siitä nyt vaan yksinkertaisesti saa paremman tuntuman. sun sitä ei ole pakko käyttää kun teet kovia sarjoja 90kg.iivili sanoi::
Ja em. ei sitten koske pelkästään neutraalia, vaan muitakin, jotka jollain epäpätevällä "Noku siinon tuntumaa mun miälestä enämpi..." -kommentilla apinaotetta puolustulevat. Minkä helvetin takia kaikki pitää oppia kantapään kautta? Eikö voi ottaa opikseen vanhemmista reenareista, jotka jo ovat tangon kertaalleen pudottaneet rinnalle ja ittensä kunnolla loukanneet? :curs: