penkki 2x viikossa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
mitenkä kannattaisi treenata penkkiä 2xviikossa?

nykyinen ohjelma

ma:selkä

ti:rinta+olat
penkki 2x6
vinop. 3*8
vipareita maaten rinnalle 3*10
+olat

to:jalat

pe:ojentajat+hauikset
ja tälle päivälle ajattelin sijoittaa toisen rinta treenin mutta minkä laista treeniä ottaen kuitenkin huomioon että samana päivänä treenataan ojentajat ja hauis???

Originally posted by Mike
Ota kapea penkki medium otteella perjantaina, se ajaa melki saman asian kuin rintatreeni.

riittäiskö se pelkästään? jos tekis vaikka 3*8? ja kannattaako ottaa enään kapeeta penkkiä samalla päivälle?

Ilmeisesti tässä halutaan nostaa penkkitulosta, kun veivataan pena 2x/viikko. Tietenkin jos palaudut tiistain rintatreenistä niin "ehdottomasti" penaa medium otteella. Mutta jos sulla ei ehdi tissit palautua perjantaille, (kuten mulla) niin suosittelen tekemään jotain vähemmän venyttävää liikettä kuten loppuojennusta tai dippiä.:arvi:

Siinä bannerikeskustelussa joku nokkela koitti satuttaa minua henkisesti sanomalla noin.
Kyseinen kaveri on kuitenkin GOOD FOR ME TO :kakka: ON!

"mike vs. muu maailma" taistelu tuntuu jatkuvan vielä pitkään:lol2:.

Eikös se ollut janne321:llä selkä rapakunnossa ja penkki edusti kovaa päätä. Eiks sun pitäs pistää pari maastavetoa viikkoon, eikä kahta penkkiä:D

Originally posted by Kime76
Eikös se ollut janne321:llä selkä rapakunnossa ja penkki edusti kovaa päätä. Eiks sun pitäs pistää pari maastavetoa viikkoon, eikä kahta penkkiä:D

minähän se... maastaveto nousee kovaa vauhtia.joka viikko saanut laittaa 2,5kg enemmän sarja painoihin. mutta penkki rupes tökkimään. otan muuten hauikset ja ojentajatkin 2xviikos toisen kevyesti ja toisen kovaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei siinä tartte enää kapeeta päälle, tulee oikkarit komeesti tehtyä muutenkin.

elikkä tämmönen

med. penkki 3*8
ranskalainen 2*10
yhd.käd. ranskalainen 2*10
ojent. taljassa 2*10
+hauikset

ja tällä sitte pitäis koittaa laittaa penkki uuteen nousuun.

:kippis1:

Originally posted by janne321
minähän se... maastaveto nousee kovaa vauhtia.joka viikko saanut laittaa 2,5kg enemmän sarja painoihin. mutta penkki rupes tökkimään. otan muuten hauikset ja ojentajatkin 2xviikos toisen kevyesti ja toisen kovaa...

:offtopic:

Oletko millaisella ohjelmalla vääntänyt tuota maastavetoa?

Originally posted by kiesus
:offtopic:

Oletko millaisella ohjelmalla vääntänyt tuota maastavetoa?

lämmittelyt ja sitte 3*4 sovellettuna tohon miken 2*6 tsydeemiin ja kyykyssä kans 2*10 samalla hommalla. eipähän jää ainakaan paikalle polkemaan.

Originally posted by janne321
elikkä tämmönen

med. penkki 3*8
ranskalainen 2*10
yhd.käd. ranskalainen 2*10
ojent. taljassa 2*10
+hauikset

ja tällä sitte pitäis koittaa laittaa penkki uuteen nousuun.

:kippis1:

Jaksatko vetää nuo kaikki ojentaja sarjat? Ensin kolme tiukkaa penkki sarjaa ja sitten vielä 6 sarjaa ojentajia.

Itselläni ensin penkki 3*6
ranskalainen 3*8

ja tuossa vaiheessa kun ojentajia pitäisi vielä taljassa treenata olen jo ihan puhki, mutta jos jaksaa niin 2*8

Originally posted by Karpaasi85
Jaksatko vetää nuo kaikki ojentaja sarjat? Ensin kolme tiukkaa penkki sarjaa ja sitten vielä 6 sarjaa ojentajia.

Itselläni ensin penkki 3*6
ranskalainen 3*8

ja tuossa vaiheessa kun ojentajia pitäisi vielä taljassa treenata olen jo ihan puhki, mutta jos jaksaa niin 2*8

No eihän siinä tuu sitte ku 1 sarja enemmän ku sulla. ennen mulla oli melkein samanlainen mutta med.penkin tilalla kapee penkki.

Suositut

Back
Ylös Bottom