Penkkareista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hEI tyypit, nyt ideoita kehiin ;)
Pitäs järjestää penkkaripäiväksi jotain kivaa ohjelmaa, leikkejä tmv.
Joten ideoita otetaan avosylin vastaan. Tai kertokaa vaikka mitä teidän kouluilla on edellisinä vuosina ollut. Kiitos :worship:

Perkeleen perkele, nyt jotain hyviä penkkari pukeutumis ideoita. Aattelin, että olis manne, löytys tommonen punanen vitun törkee mokkatakki, mut mitä siihen lisäks? Muitakin helppoja pukuideoita voi laitella..

Perkeleen perkele, nyt jotain hyviä penkkari pukeutumis ideoita. Aattelin, että olis manne, löytys tommonen punanen vitun törkee mokkatakki, mut mitä siihen lisäks? Muitakin helppoja pukuideoita voi laitella..

Ole naapuri. Ajattelin olla itekin, mutta olin sit kehuskellu sillä koulussa ja joku oli kertonut rehtoril ja se sano että en pääse keväällä pois jos teen sen. :)

Penkkarithan ne kohta pukkaa päälle ja asu täytyis hankkia.

Nettii nyt melko paljon surffaillu.. Mietinnässä on ollu saw elokuvissa tutuksi tullut pignaamio, mutta eihän sellaista tunnu internetin avaruudessa olevan myynnissä, eli jos joku tietää mistä löytää otan mielellään vinkkejä vastaan!

:worship:

itse pukeuduin joskus aikoinaan jenkkifutariksi..kaveri oli vuoden vaihdossa niin toi rapakon takaa sellaisen kypärän kun itse pelaili siellä..sit broidin jäkisrintapanssari gaspin treenipaidan alle ja omat hiekkapelihousut med nappikset ja sukat jalkaan niin oli asu täydellinen..alle sopi lämmintä vaatetta että tarkeni rekan lavalla. Ja kypärä otti hyvin iskut vastaan :D

Meikäläinen pukeutuu güntheriks :D täytyy vaan toivoo, että paikallisen teatterin pukuvuokraamosta löytyy sopivat nahkahousut...

Vittu ton haalarinki kaa pitää ressaa. Ite kelailin et heitän ison pakkiksen logon selkään, karhun logon etupuolelle ja sit muut saa piirtää randomly siihen sitten.

Olisko kenenlläkään antaa ideaa mistä mä saan sen itse haalarin
K-rauta, starkki, teesi yms.

Sivistäkääs nyt vähä tyhmää. Tuleeko noi haalarit teille siis penkkariasuks vai onko niillä jotain syvempää merkitystä?:david:

Sivistäkääs nyt vähä tyhmää. Tuleeko noi haalarit teille siis penkkariasuks vai onko niillä jotain syvempää merkitystä?:david:

Joo ihan asuks vaan. ei mitään sen kummempaa. Niintaino, lämmittää ehkä vähäsen rekan lavalla.

P.S. Viikon päästä torstaina lähtee:dance2::dance2::dance2:

Selevä homma. Ikuna kun en oo kuullukaa penkkarihaalareista. Jotenkin yhdistän automaattisesti opiskelijat + haalarit --> teekkarit.

Itselläni on tarkoitus lähteä liikenteeseen Duffmiehenä (OH YEAH!). Kaikkia tarvikkeita tosin en ole vielä hankkinut, joten jää nähtäväksi miten toteutus onnistuu. Tällä hetkellä enemmän on mielessä penkkarit kuin äikän jout..:jahas:

Selevä homma. Ikuna kun en oo kuullukaa penkkarihaalareista. Jotenkin yhdistän automaattisesti opiskelijat + haalarit --> teekkarit.

Itselläni on tarkoitus lähteä liikenteeseen Duffmiehenä (OH YEAH!). Kaikkia tarvikkeita tosin en ole vielä hankkinut, joten jää nähtäväksi miten toteutus onnistuu. Tällä hetkellä enemmän on mielessä penkkarit kuin äikän jout..:jahas:

Toi ois hyvä idea. Vois baittaa ja liimata iso Duff-logo taakse. Se ois aika Cool

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom