Näin juuri, tottakai isoista massaliikkeistä saa enemmän irti pienellä cheatilla
Mistä lähtien ja miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin juuri, tottakai isoista massaliikkeistä saa enemmän irti pienellä cheatilla
Mistä lähtien ja miksi?
Painot muuten pendlayssa on aivan hyvinkin mahdollista laskea maahan, ei niitä tarvitse paiskoa. Luonnollisesti se nyt vähän kolahtaa kun sen siihen laskee. Ne "tosi vahvat" tyypit taas on ärsyttäviä, joittenka täytyy oikeen antaa vauhtia sille tangolle, että se ainakin pääsee maahan asti.
Tarkoitin sitä että kun sen verran huijaa että tekniikka pysyy kuitenkin hyvänä mutta saa enemmän romua liikkeelle kehitystä tulee enemmän ? Harvemmin sitä kukaan tekee esim. kulmasoutua täydellisellä tekniikalla sen kustannuksella että rautaa saa ottaa 20 % pois. Korjaa toki jos olen ymmärtänyt jotain väärin
Sitä ihmettelenkin että miksi harvat tekevät, kun ei semmosesta repimisestä jossa tanko nopeasti hipaisee vartaloa niin paljon iloa ole. Mitä itse olen salilla seurannut ihmisiä jolla on todella iso selkä niin raudat ovat yleensä aika saman kokoisia mitä niillä mikkihiirillä. Jos tarvitsee päästä runttaamaan isoilla raudoilla niin sitä varten on maastaveto IMO.Tarkoitin sitä että kun sen verran huijaa että tekniikka pysyy kuitenkin hyvänä mutta saa enemmän romua liikkeelle kehitystä tulee enemmän ? Harvemmin sitä kukaan tekee esim. kulmasoutua täydellisellä tekniikalla sen kustannuksella että rautaa saa ottaa 20 % pois. Korjaa toki jos olen ymmärtänyt jotain väärin
Kaikki vitun kitisijät jotka valittaa kolinasta salilla pitäis kyllä vetää kölin alta.
Sitä ihmettelenkin että miksi harvat tekevät, kun ei semmosesta repimisestä jossa tanko nopeasti hipaisee vartaloa niin paljon iloa ole. Mitä itse olen salilla seurannut ihmisiä jolla on todella iso selkä niin raudat ovat yleensä aika saman kokoisia mitä niillä mikkihiirillä. Jos tarvitsee päästä runttaamaan isoilla raudoilla niin sitä varten on maastaveto IMO.
Kyllä sitä itsekkin joskus kulmasoutua vetää vähän ylisuurilla romuilla kun kehitys tyssää mutta sitten taas parikymmentä kiloa pois ja takas puhtaaseen tyyliin.
Riippuu täysin kolinan desibeleistä. Saahan sitä ääntä kuulua, mutta mielestäni kenenkään ei tarvitse saada kuulovaurioita tai lisää tinnitusta vain siksi, että jonkun treeni menee perille.
jolla on todella iso selkä niin raudat ovat yleensä aika saman kokoisia mitä niillä mikkihiirillä.
Tuosta isot raudat iso selkä suhteesta olen erimieltä.
Pitäisi ottaa kyllä välillä korvatulpat kun teen mavea, on meinaan ihme välys tangon ja painojen välissä (jotain halppis levyjä) niin kilahtaa aika ikävästi kun tangon tipauttaa maahan. Jotain varmasti vituttaa se kun kolistelen siellä salilla, mutta maastavetoon se kuuluu. Sitä en ymmärrä kun tarvitsee niitä käsipainoja viskellä sinne lattiaan sarjan päätteeksi, kun ne eivät edes meinaa kestää sitä...
Eli siis tarkoitin että niillä joilla on isot selät niin se raudan määrä ei ole välttämättä kovinkaan suuri näissä soutuliikkeissä...
Mikä tarkoitus bodauksessa on liikkeellä jossa ei käytännössä ole negatiivista? Ei kai kukaan tee painonnostoliikkeitäkään massan perässä, ainakaan suoranaisesti?
Huom., en tässä puoliunessa rupea edes k.o. liikkeeseen tarkemmin perehtymään, pisti vain silmään kun ekalla sivulla todettiin useampaan otteeseen että negatiivista ei käytännössä ole vaan painot rysäytetään lattiasta läpi.
Pendlay-treeni on tullut tehtyä about neljän vuoden ajan kerran viikkoon. Onhan tuo ihan mielettömän kova liike. Miten porukalla ovat sarjapainot nousseet esim. kuuden sarjoissa? Kysyn koska ei ole oikein hajua, kun ei kukaan frendeistä tai muista salilaisista tee ko. liikettä. Itse aloitin muistaakseni maksimissaan 6x50kg tasolta nelisen vuotta sitten. Nykyään se viimeinen sarja on 6x90kg. Aika lame progressio. Vähän kuin pystypunnerruksessakin.