Pelottavaa huumevalistusta

Etsiskelin netistä apua päihderiippuvuuksiini ja törmäsin seuraavanlaisiin sivuihin:

http://www.irtihuumeista.fi/fi/791

Tuossa faq osiossa homma tuntuu menevän ihan mukavasti omalla painollaan ja uudistetun painoksen tahtiin, mutta lopussa tulee aikomoista löylyä(tm).

Kysymys: Mun kaverilla on menny jo pitemmän aikaa huonosti ja se on nyt alkanut osoittaa itsetuhoisia merkkejä. Sillä on lääkekaappi täynnä 400 särkylääkkeitä ja tuli vaan mieleen et jos se yrittää tappaa itsensä niillä. Sen takia haluaisinkin tietää, mikä määrä riittää alkoholin kanssa otettuna? Ehkä mä voisin tän tiedon jälkeen huolehtia asiasta paremmin. Mulle ois todella tärkeätä, että saisin nopean vastauksen, Kiitos.

Vastaus: Perinteisillä särkylääkkeillä, kuten Burana 400 tai muu vastaava, ei ole yhteisvaikusta alkoholin kanssa. Suurilla määrillä tavallista särkylääkettä ei siis saa muuta, kuin vatsansa sekaisin. Jos haluat kuitenkin tarkempaa tietoa asiasta, kannattaa ottaa yhteyttä Myrkytystietokeskukseen.

Vaikka NSAID-lääkeiden LD50 arvot lienevät suuria, olisivat silti voineet jättää sanomatta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veikkaanpa et tosi monien huumeyhditysten taustalla on järkevästi organisoitu rahankeruu käyttäen apuna narkofobisia ihmisiä,kuten minua pari sukupolvea vanhempia ihmisiä,joita on vuosikymmeniä tahattomasti tai tahallisesti aivopesty "valistuksen" avulla,toi jore kuva todistaa mun väitteet paikkaansa pitäviksi.

Ensinnäkin liberaali huumepolitiikka on kuin kuolema noille feikki yhdityksille ja ne,jotka ovat oikeasti auttamisen asialla pystyvät käsittelemään myös vapaamielisesti näitä asioita,kun taustalla ei ole pelkoa liksojen ja sponsoritukien menetyksestä.

Tuo Jore on käynyt vuosia sitten kun itse olin yläasteen 7.luokalla pitämässä esitelmän huumeiden vaaroista ja siellä näytettiin kuvia kuinka Pietarin kellareissa elävissä narkomaaneissa kasvoi ihossa kaikenlaisia mätäpaiseita ja kaikkea muuta yököttävää,joka ei liity suomalaiseen nuoreen mitenkään vaikka huumeisiin kuolisikin. Toi Joren valistus on takuulla saanut aikaan enemmän pahaa ja lisännyt kovien huumeiden käyttöä ja kokeilemista. Tämän todistaa monet kansainväliset tutkimukset,joissa todetaan juuri se että pelottelu valistus on enemmän harmiksi kuin hyödyksi.

Ja Jore jos luet tämän niin tiedoksi vaan sulle, että jos tulet kadulla vastaan niin väännän sut solmuun,koska sen verran tuommoiset valheet pistää vituttaan. En tiedä alkaako äijällä seisoon ku pääsee lapsia pelotteleen.

Satuinpa lukemaan Elämä on parasta huumetta Ryn:n lehteä yks päivä ja kas kummaa noin 30-40%lehden sisällöstä oli eri Firmojen imagon nostatus mainoksia "mekin tuemme huumeetonta maailmaa". Kymmenes osa siitä oli kun joku Darude kertoo musiikistaan. Loput sisällöstä oli sama Ruotsin kielisenä.

Nat_ural, Toi teksti juuri todistaa sen että mikä on tuon kyseisen yhdistyksen tavoite,kun eivät tajua olla kertomatta noita Lethal Dose-juttuja. Tuossakin varmaankin joku pikku poika kysyy hämäten kuinka paljon pitää buranaa vetää alkoholin kanssa et lähtee henki,kun mitä toi kyseinen henkilö tuolla tiedolla tekisi jos se kaveri olisi auttamassa.

Kysymys: Mun kaverilla on menny jo pitemmän aikaa huonosti ja se on nyt alkanut osoittaa itsetuhoisia merkkejä. Sillä on lääkekaappi täynnä 400 särkylääkkeitä ja tuli vaan mieleen et jos se yrittää tappaa itsensä niillä. Sen takia haluaisinkin tietää, mikä määrä riittää alkoholin kanssa otettuna? Ehkä mä voisin tän tiedon jälkeen huolehtia asiasta paremmin. Mulle ois todella tärkeätä, että saisin nopean vastauksen, Kiitos.
Okei, tossa vaiheessa ainakin mun hälytyskello rupesi soimaan. Mitkä on kysyjän motiivit....

Täytyy kyllä nyt vähän korjata kirjoitustani IH RY:n osalta,kun olivat aika radikaalisti muuttaneet sivuja asiallisimmaksi ja realistisimmaksi siitä viime kerrasta kun noilla sivuilla vierailin. Tuota burana juttua ne ei varmaan ollu hoksannu mihin tarkotukseen toi kysy sitä. Mutta kyllä huomas noista sivuista vieläkin aika pahasti ettei toi järjestö ole millään tavoin päihdepolitiikassa sitoutumaton.

Re: Re: Pelottavaa huumevalistusta

Originally posted by Mixu
Okei, tossa vaiheessa ainakin mun hälytyskello rupesi soimaan. Mitkä on kysyjän motiivit....

Kaikkein eniten tuossa huolettaa vastaajan motiivit. En oikein usko, etteivätkö nuo valistajat tietäisi paremmin. En vain millään jaksa ymmärtää mitä tarkoitusta tuollaiset vastaukset palvelevat vastaamattomuuteen nähden.

Nat_Ural: Tiedätkö onko tämä totta:
"Vastaus: Perinteisillä särkylääkkeillä, kuten Burana 400 tai muu vastaava, ei ole yhteisvaikusta alkoholin kanssa. Suurilla määrillä tavallista särkylääkettä ei siis saa muuta, kuin vatsansa sekaisin."

Aatelin vain koska kerran turnausmatkalla eräs joukkukaveri otti buranaa ja viinaa... Ja hän oli todella sekaisin. Ei tajunnut mistään mitään ja ei edes montaa paukkua ottanut.
Taisi olla hetken täysin tajuttomanakin. Lääkäri kun kutsuttiin paikalle, niin hän myös kielsi ottamasta särkylääkkeitä ja viinaa samaan aikaan.
Joten kyllä siitä jotain muuta tapahtuu kuin pelkästään vatsa sekaisin.

Ei ehkä suoranaisesti kuole, mutta varmaan epäsuorasti. Voihan sitä tukehtua omaan ulostukseen, jos olisi siinä tajuttomana ollut kauankin. Käskettiin pitää hereillä ja yrittää saada oksentamaan.

Originally posted by ruhl
Lisää huumevalistusta:

http://www.angelfire.com/gundam/kreivi/jore666.jpg
[/url]

Mä kuulin tän appelsiini- jutun ekan kerran joskus 6 luokalla kun meillä oli "huume-poliisi valistustunti". Tosin se oli poika ja tapahtumapaikka oli bileet ja toi juttu on tapahtunut ainakin 4 kaupungissa.

näin ne legendat muuttuu todeksi.

"tupakkakin aiheuttaa riippuvuutta ja kynnys ryhtyä käyttämään muita, paljon nopeammin tuhoon vieviä aineita mataloituu."

-Joo, ja burana kokeilu johtaa kipulääke kierteeseen.

"Huumeiden käyttö johtaa monesti myös
saatananpalvontaan..."

Ja sit päästiinkin jo koulukiusaamiseen...

Ei voi muutakun nauraa Hannun jutuille :lol2:

Originally posted by Raven
Aatelin vain koska kerran turnausmatkalla eräs joukkukaveri otti buranaa ja viinaa... Ja hän oli todella sekaisin. Ei tajunnut mistään mitään ja ei edes montaa paukkua ottanut.
Taisi olla hetken täysin tajuttomanakin. Lääkäri kun kutsuttiin paikalle, niin hän myös kielsi ottamasta särkylääkkeitä ja viinaa samaan aikaan.
Joten kyllä siitä jotain muuta tapahtuu kuin pelkästään vatsa sekaisin.
En tiedä kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta asiaa olen kysynyt monelta farmaseutilta ja aina olen saanut saman vastauksen, että ne eivät vaikuta keskenään. Ennemminkin kysymys voi olla jostain lumevaikutuksesta.

Kyllä nää yleisimmät särkylääkkeet burana yms. on alkoholisuojattuja... eri asia sitte nää punaisella kolmiolla varustetut lääkkeet!

Pikkuvelin kaverit tässä taannoin veti punaisen kolmion lääkkeitä ja venäläistä viinaa... ensin oli kuulemma pirun hauskaa ku näkyi kaikenmaailman hallusinaatioita.. mutta arvasihan sen lopputuloksen-----> piipaa autolla ensin teholle ja sen jälkeen vielä pari päivää sairaalas... ei ollu hengenlähtö kaukana:(

Originally posted by timbe
Kyllä nää yleisimmät särkylääkkeet burana yms. on alkoholisuojattuja...

Tarkoitatko tässä mahdollisesti, että buranalla ja vastaavilla ei ole yhteisvaikutusta alkoholin kanssa, vai mitä tuo "alkoholisuojaus" tarkoittaa?

:lol2:

Toi huumeet johtaa saatananpalvontaan-juttu oli hauska.
Samoin nämä Teuvon jutut usko ja urheilu-sivuilta.:

"Suomessa on lukuisia suuryrityksiä, joita johtaa alkoholisti mutta ei ainuttakaan sellaista, jonka johtajana on kannabiksen vakiokäyttäjä!!!!"(huomaa huutomerkit)

Ja tämä tiedetään koska? Mites jenkeissä, jossa 70% kansasta vetänyt kannabista, eikö varmasti ole yhtään vakiokäyttäjää johtajana? Anyway, alkoholisti suuryrityksen johtajana ei välttämättä ole sen päällikömpi juttu..

"Yliopistoissa opiskelevat tietävät tarkkaan, että kannabiksen käyttö on lopetettava ainakin viikko ennen tenttejä, koska muuten lukemisesta tai keskittymisestä ei tule mitään."

Ihan totta? Itsekin korkeakoulussa opiskelevana tiedän, että myös viinanjuonti kannattaa lopettaa hyvissä ajoin ennen tenttejä, tai voi tentit mennä pieleen.

"Kannabisyhdistys ei myöskään kerro, että kannabiksesta saadut tulot valuvat sotilasdiktatuureihin, joissa sorretaan ihmisoikeuksia. Rahoilla, jotka saadaan laittomasta, sekä yllätys, yllätys, myös laillisesta huumekaupas- ta, käytetään diktaattorien tukemiseen. Diktaattorien, joita nämä piirit ovat aina liturgioissaan kammonneet. Huumekaupasta saatuja rahoja käytetään sortoarmeijoiden tukemiseen. Jos siis haluat tukea naisten ja lasten tappamista...Osta kannabista!"
:lol2:

Nat_Ural: Tiedätkö onko tämä totta:
"Vastaus: Perinteisillä särkylääkkeillä, kuten Burana 400 tai muu vastaava, ei ole yhteisvaikusta alkoholin kanssa. Suurilla määrillä tavallista särkylääkettä ei siis saa muuta, kuin vatsansa sekaisin."

Tiedän valitettavasti kovin vähän tästä aiheesta. En menisi suoralta kädeltä sanomaan kumpaankaan suuntaan eri NSAID-lääkkeiden yhteisvaikutuksista tai vaikutuksista alkoholin kanssa. Käsittääkseni kyseisillä lääkkeillä on suurilla annoksilla myös vakavia akuutteja vaikutuksia, joita alkoholin käyttö varmasti pahentaa joka suhteessa. Anssi, opiskelija, sakkeus tai muut alan miehet varmasti pystyisivät selittämään noita vaikutuksia yksityiskohtaisemminkin.

Originally posted by JohnnyB
Tarkoitatko tässä mahdollisesti, että buranalla ja vastaavilla ei ole yhteisvaikutusta alkoholin kanssa, vai mitä tuo "alkoholisuojaus" tarkoittaa?
juuri tota että ne on "suojattu" että ei oo yhteisvaikutusta alkoholin kanssa!

On ne suojaukset varmaankin aika hyvin toimivia,kun silloin ennen spurgut veti aina viinan särkylääkkeitten kanssa kun meni enemmän sekasin ja ei oo enää mitään tommosta kuulunu sen jälkeen ku suojaukset tuli.

Ei ehkä suoranaisesti kuole, mutta varmaan epäsuorasti. Voihan sitä tukehtua omaan ulostukseen, jos olisi siinä tajuttomana ollut kauankin. Käskettiin pitää hereillä ja yrittää saada oksentamaan.

Sori, mutta v*ttu kun rupesi tuo naurattamaan... aika pahaan asentoon pitää sammua jos tuollain menee tukehtumaan... :D

Vai oliko tuossa joku oikea ajatus takana pienen lapsuksen sijaan, siinä tapauksessa pyydän anteeksi huonoa huumorintajuani...

Originally posted by newberry
Sori, mutta v*ttu kun rupesi tuo naurattamaan... aika pahaan asentoon pitää sammua jos tuollain menee tukehtumaan... :D

Vai oliko tuossa joku oikea ajatus takana pienen lapsuksen sijaan, siinä tapauksessa pyydän anteeksi huonoa huumorintajuani...
TOSI moni viinaan kuoleva kuolee juuri omaan oksennukseen. Siis Suomessa satoja vuodessa. Jos siinä on jotain hauskaa niin taidat olla kyllä aika sadistinen persoona.

Originally posted by MuayThai
TOSI moni viinaan kuoleva kuolee juuri omaan oksennukseen. Siis Suomessa satoja vuodessa. Jos siinä on jotain hauskaa niin taidat olla kyllä aika sadistinen persoona.

Tietenkään tuossa mitään hauskaa ole. Juupati juu. Mutta luetaanpa vähän tarkemmin niitä aiemmin kirjoiteltuja.

ulostukseen... :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom