BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tuntuu siltä, että yrittäis opettaa pikkuveljee panee. fuk it. Ootko miettiny Pekka, jos muuttaisit tuota oteleveyttä? Edes joku sormi merkeillä. Saisit kovemman venytyksen rinnalle ja tissit kasvuun. Turhaahan tässä mitään vinkkejä on antaa, jos omat nännit painaa enemmän kuin itse rintalihakset
 
Kyllähän se kässäreilki tekee nii kaippa ne venyy. Ja just et jos o vaik jotai olkapää vammaa tms nii pakko kapeemmal
 
Nyt tuntuu siltä, että yrittäis opettaa pikkuveljee panee. fuk it. Ootko miettiny Pekka, jos muuttaisit tuota oteleveyttä? Edes joku sormi merkeillä. Saisit kovemman venytyksen rinnalle ja tissit kasvuun. Turhaahan tässä mitään vinkkejä on antaa, jos omat nännit painaa enemmän kuin itse rintalihakset

Olen mie aikoinani sanonut moneen kertaan ettei hirveän leveällä voi tehä kun tuntuu että etuolkapäihin sattuu vaan. Smithissä voin tehä leveämmin. Vinopenkin teen kanssa aika kapealla. Saan paremman puristuksen yläasennossa rintaan kapeammalla.

Jerry Ossi mulle sanoi että ei toinna liian leveällä tehdä jos ei tunnu hyvältä. Ei tee itsekään.
 
^Hyvät musat. :D

Tuli kunnon kasarifiilis! :rock:

Joku Rocky-tyylinen heppu, tms. greatest-of-the-great-underdogs valmistautuu johonkin suureen koitokseen, niinkuin kasarileffoissa. :D

Olis voinu olla välissä vähän jotain Wilenius-kuminauhaboxingia tai Hulkki-köysimeininkiä hiton nopeasti, musaan sopien. Kunnon montaasi!
 
^Hyvät musat. :D

Tuli kunnon kasarifiilis! :rock:

Joku Rocky-tyylinen heppu, tms. greatest-of-the-great-underdogs valmistautuu johonkin suureen koitokseen, niinkuin kasarileffoissa. :D

Olis voinu olla välissä vähän jotain Wilenius-kuminauhaboxingia tai Hulkki-köysimeininkiä hiton nopeasti, musaan sopien. Kunnon montaasi!

Voi saatana sentään taas. :lol2:

Ei mulla riitä into tai kunto mihinkään erikoisempaan metaboliseen harjoitteisiin. Ehkä vielä joskus?

Tuossa vielä vähän päivitystä
Tällä kertaa yritettään punnerrella: Penkkipunnerrus.fi | Pekka Kotipohja
 
Pekka-poika on turvonnu ihan saatanasti! Loistavaa!

Onko sulla kuinka epäsäännölliset treeniajat? Joku treenikaveri vois olla hyvä juttu. Tyttöystäväkin ajaa asiansa, mutta olishan se hyvä olla toinen lihapää vierellä. Änkeisin itse mukaan, jos asuisin susirajalla.
 
Pekka-poika on turvonnu ihan saatanasti! Loistavaa!

Onko sulla kuinka epäsäännölliset treeniajat? Joku treenikaveri vois olla hyvä juttu. Tyttöystäväkin ajaa asiansa, mutta olishan se hyvä olla toinen lihapää vierellä. Änkeisin itse mukaan, jos asuisin susirajalla.

Tosi vaihtelevat treeniajay. Tykkään reenata yksin mutta varmistaja on aina kiva olla tai välillä reenikaveri.
 
Back
Ylös Bottom