Kotipohja
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ääni alkaa nyt olla kuosissa. Tota tota... mä lupaan ensi viikolla sen laittaa. Tämä on 100% fakta veliseni nyt.Mites sen Q&A laita?
...Q&A:ta ootellessa ;)
Rivien välistä voi jo lukea, että Pekkaa ei kiinnosta joten lopeta jo toi jankkaaminen :D
[video]http://pekkakotipohja.fitfashion.fi/2014/04/16/fitness-classic-ohi-treenivideoita-ja-mm-boogie-mustonen-vapaaohjelma/[/video]
Semmosta. Käykeehän lueksimassa tauon jälkeen.
Munakas, mulla on nyt kuvattuna sulle video en ole saanut aikaseksi vaan vielä laittaa youtubeen. ;)
Pekka tavattavissa Mannisen osastolla Expossa. Ja minä haluan fanikuvan Pesiksen kanssa, sen verta legendaarinen kaveri jo alkaa olla
Joo kyllä olen! Mäkin haluan fanikuvan pesiksen kanssa viikon päästä!
Sanoin. Eiköhän se palaa kohta elävien kirjoihin ;)Sanos Eibbi tolle Mad Mikelle että kirjottelee pitkästä aikaa tänne jotain tai edes blogiin. Tiedän että on varmaan miehellä kiirettä kun siihen yrittäjän hommaan lähti, mutta näytti Fitness Classicissa sen verran kovalta että olisi kiva tietää miten on treenit mennyt.
Halmo> Nyyssölä > Ovaskainen > HonkalaTere Peksi!
Mites meni sun arviot "Suomen kovin selkä skabassa"?
Itellä meni Turbo > Halmo > Nyyssöla > Ovaskainen
Ei ne päätökset nyt näin kuukausissa tule. Tehdään paketista nyt kerralla kunnollinen, eikä jätetä mitään arvailujen varaan.Onko jo tiedossa seuraavia kisoja? Vai jatkaako Pekka vaan paketin parantelulla?
:DNyt kipin kapin uppaamaan se. Tässä alkaa olla jo kärsivällisyys koetuksella :D
Ei näkynyt. Etsin kyllä kovasti, mutta ei tullut esiin. Petyin :(No näkyikö Pesistä? Hävinnyt forumilta kuin pieru Saharaan kun ukot alkoi vaatimaan potrettiin
Ei näkynyt. Etsin kyllä kovasti, mutta ei tullut esiin. Petyin :(