Kyllä. Minun mielestäni myös Utti Hietala on heinäsirkkamainen. En halua kaveria mitenkään dissata, hyvä se tuossa CBB:ssä on mutta en ala jauhamaan paskaa ja esittämään että mua miellyttäisi pitempien kaverien "vähäiset" massat. CBB ei lajina miellytä, enkä ole mitenkään paha ihminen sen todetessani ääneen. Paino ei ole yhteydessä heinäsirkkamaisuuteen, vaan se on yleiskuva kokonaisuudesta.
Musta on hölmöä ja osittain jopa huonoa käytöstä ilmoittaa mulle, että "tykkäät vaan steroidien käyttäjistä" ja sanoa minun dissanneeni CBB:tä kokonaisuudessaan lajina. Ala-arvoista kommentointia alkaa tuollaisia latelemaan siksi että sanon kehonrakennuksen olevan mieleisempi laji ja annoin kuitenkin rispektiä nuorten poikien kunnoille ja sanoin että esim. junnuille toi on musta ihan hyvä lajivalinta. Silti näemmä heti pitää olla vetämässä tähän jotain roinajuttuja ym. suoraa linjausta ja viittausta että muut ei ole mitään jne. Kannattaisi vähän miettiä miten asioita esittää...
Se että et ole samaa mieltä ei tarkoita että mä olisin kujalla koko lajista. Haloo taas. Mieti nyt vähän. Omat mieltymykset ja estetiikan taju ei välttämättä ole kaikilla ihmisillä samanlainen, se ei siitä kerro mitään etteikö lajista mitään ymmärtäisi. Ja kyllä, Antton on heinäsirkkamainen koska on niin pitkä, ja kyllä, perusmiehet näyttää mun silmiin jäätyneiltä pulkannaruilta. Sä olet kehonrakennusforumilla, miten tämä mielipide voi yllättää?
WORD. Komppailen kirjoitustasi muuten paitsi että olen MissEvilEve, en eye ;) Ja joo, oon vähän ihastunut Pekkaan koska se on ihana tyyppi!
Eibbi on mun henkkoht teinibodarimaskotti!
Jeah. Pointtini tämäkin.