BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ovat "miehet" eksyneet ihan oikeaan lajiin mukaan.

Lainausmerkit väärässä kohtaa :D Piti olla "eksyneet"... Eibbi ja Anton on kyllä aika isoja miehiä molemmat ;)

KV-kisoissa on aina ollut yksi sarja CBB-junioreille ja niin on edelleen, sarjat EM-kisojen IFBB:n inspection reportissa;

En tuota tiennytkään. Yksi mahdollisuus olisi, että Eibbi menisi suoraan aikuisten sarjaan CBB:ssä ja alle -170cm sarjaan. Näin ei tarvitsisi taistella samalla lavalla itseään pidempiä vastaan ja tuo sarja olisi muutenkin Eibin kohdalle se oikea!!
 
Hieno kunto, vatsapose vain vähän hätäiseen sitten vaihtoon. Ei missään nimessä jalat suorana vierekkäin, vaan toinen vähän eteen oikeaoppisesti.

Tossa lopussa Make näyttää miten reisi/vatsat posetetaan tyylikkäästi. Toi samalla tasolla pitäminen ei ole laisinkaan hyvä, vaan syö kokonaan keskivartalon mallin ja kusee myös sviipit.

Ok. Kiitos vinkeistä. Me korjaillaan Espanjaan kyllä poseeraukset ja vapaaohjelma kuntoon. Perkle veettään ku hidastetusta filimistä sitten. :D
 
Pakko tarttua tähän. Tämä heinäsirkka kisasi yli 90 kiloisena, eli oli hyvin lähellä omaa painorajaansa perse kutseilla. Sinun mielestä siis esimerkiksi Hietalakin on heinäsirkka? Mut Pekkapa ei olekaan heinäsirkka 68 kilon massoineen? :D Mut eihän siinä, tarkoituksesi on ilmeisesti dissata koko CBB:tä lajina, koska tykkäät vaan steroidien käyttäjistä.

Antton on saman mittainen kuin Utti, 188cm... ja kuulemma Uttikin on edelleen ihan rimpula :) Että ei tuon mittaiset äijät CBBssä pääse "heinäsirkan" leimasta eroon ilmeisesti ikinä ;)
Varsinainen mind fuck tässä on se, että Anttonin ja Utin kisapainon ero oli vain 5-6kg :eek: ...ja nuoret miehet ottaa tuon verran kiinteää massaa vuodessa tai parissa.

KV-kisoissa on aina ollut yksi sarja CBB-junioreille ja niin on edelleen, sarjat EM-kisojen IFBB:n inspection reportissa

Tämän on jokseenkin perseestä... laittaisivat junnuihinkin oikeat pituusrajat, koska kyllä kisaajia luulisi sen verran olevan ettei määrästä jää kiinni.
Kilpailijoita kohtaa ei ole reilua, että lavalla tosiaan on tällaisia +20cm pituuseroja.

En tuota tiennytkään. Yksi mahdollisuus olisi, että Eibbi menisi suoraan aikuisten sarjaan CBB:ssä ja alle -170cm sarjaan. Näin ei tarvitsisi taistella samalla lavalla itseään pidempiä vastaan ja tuo sarja olisi muutenkin Eibin kohdalle se oikea!!

Paitsi että Pekka on menossa Espanjaan ja yleisen sarjan CBB on viikkoa myöhemmin Moldovassa.
Masterssit tietty olis samassa paikassa samaan aikaan, mutta sinne ei taideta vielä päästää... ellei Susirajan hurjat saa venytettyä poikaan lisää vuosiakin :D
 
Tämä Anttoni on kyllä ihan väärässä pituus sarjassa todellakin :D Lyhyemmässä miehessä se lihas nyt vaan näkyy paremmin ja MissEvilin kanssa samaa mieltä että Eibbi näyttää parhaimmalta tossa rivissä koska lihasmassaa näyttää olevan enemmän suhteutettuna pitkiin miehiin.

Meinaakohan Pekka pitäytyä näissä Classic bodybuildingeissa vai onko intoa nousta todella massiivisena joskus lavalle?
 
Nyt on pakko itekki kirjoittaa,vaikken lajista mitään ymmärräkkään:D Mutta tosiaan, ei tuo Anttoni millään järjellä "heinäsirkalta" näytä noissa vertailukuvissa.Omaan silmään meni tulokset oikein, vaikka eibillä toki tyylikäs paketti onkin.
 
Näyttää mielipiteet jakautuvat aikalailla kahtia Anttonin ja Pekan puolesta. Tuo Anttonhan oli ihan järkälemäisen kokoinen ja todella kireä, mutta ainoa heikkous oli selkä. Sekä tietysti tuo pituus vähentää sitä "paksuutta" kun massaa pitäisi olla todella paljon jotta näyttäisi pitkässä miehessä paksulta lihalta. Jalat ihan mielettömät. Pekka sitten taas todella tasainen, näkyviä heikkouksia ei ollut ja Pekka oli omasta mielestä oikeesti kunnon bodarin näköinen. Komeat olkapäät ja paksun sekä pyöreän näköistä lihaa. Ehkä hieman olisi vielä voinut olla kireämpi. Kisahan ratkesi ilmeisesti yhdellä pisteellä ja tällä kertaa imo Anttoni sen ansaitsi suurella koollaan, joka livenä lisää vielä sitä "ylivoimaisuuden" näköä.
 
Pakko tarttua tähän. Tämä heinäsirkka kisasi yli 90 kiloisena, eli oli hyvin lähellä omaa painorajaansa perse kutseilla. Sinun mielestä siis esimerkiksi Hietalakin on heinäsirkka? Mut Pekkapa ei olekaan heinäsirkka 68 kilon massoineen? :D Mut eihän siinä, tarkoituksesi on ilmeisesti dissata koko CBB:tä lajina, koska tykkäät vaan steroidien käyttäjistä.

Kyllä. Minun mielestäni myös Utti Hietala on heinäsirkkamainen. En halua kaveria mitenkään dissata, hyvä se tuossa CBB:ssä on mutta en ala jauhamaan paskaa ja esittämään että mua miellyttäisi pitempien kaverien "vähäiset" massat. CBB ei lajina miellytä, enkä ole mitenkään paha ihminen sen todetessani ääneen. Paino ei ole yhteydessä heinäsirkkamaisuuteen, vaan se on yleiskuva kokonaisuudesta.

Musta on hölmöä ja osittain jopa huonoa käytöstä ilmoittaa mulle, että "tykkäät vaan steroidien käyttäjistä" ja sanoa minun dissanneeni CBB:tä kokonaisuudessaan lajina. Ala-arvoista kommentointia alkaa tuollaisia latelemaan siksi että sanon kehonrakennuksen olevan mieleisempi laji ja annoin kuitenkin rispektiä nuorten poikien kunnoille ja sanoin että esim. junnuille toi on musta ihan hyvä lajivalinta. Silti näemmä heti pitää olla vetämässä tähän jotain roinajuttuja ym. suoraa linjausta ja viittausta että muut ei ole mitään jne. Kannattaisi vähän miettiä miten asioita esittää...

Samaa mieltä Pesiksen kanssa! MissEvilEve on aikas kujalla koko lajista. Jos Antton on heinäsirkka niin mitäköhä jäätyneitä pulkannaruja perus miehet sitten ovat :D Anttonillahan oli pohjekki melki Pekan reiden kokone edestä päin. :D

Se että et ole samaa mieltä ei tarkoita että mä olisin kujalla koko lajista. Haloo taas. Mieti nyt vähän. Omat mieltymykset ja estetiikan taju ei välttämättä ole kaikilla ihmisillä samanlainen, se ei siitä kerro mitään etteikö lajista mitään ymmärtäisi. Ja kyllä, Antton on heinäsirkkamainen koska on niin pitkä, ja kyllä, perusmiehet näyttää mun silmiin jäätyneiltä pulkannaruilta. Sä olet kehonrakennusforumilla, miten tämä mielipide voi yllättää?

Voi olla, että olen aivan kujalla, mutta en usko, että MissEvilEye nyt tarkoittaa dissata CBB:tä lajina tai sen kiljailijoita. On vaan mieltynyt massakkaampiin miehiin. Eibbiin se taitaa vaan olla vähän ihastunut ;) Ja "heinäsirkkamaisuudesta" olen MissEvilEyen kanssa samoilla linjoilla. Antton näyttää omaankin silmään huomattavasti "heinäsirkkamaisemmalta" kuin Kotipohja, vaikka kiloina lihaa onkin reilusti enemmän. Mun mielestä CBB sopii paremmin vähän lyhyemmillä kavereille paremmin kuin lähes 190cm pitkille kavereille. Kauhian kokoinen äijä tuo Anttoni varmasti livenä on ja Eibbi taas vastaavasti varmaan melko pieni ilmestys, mutta lavalla tilanne oli mielestäni toinen. Team P&T peesaa aika kovalla prosentilla, alter-ego meininkiä, ha?

WORD. Komppailen kirjoitustasi muuten paitsi että olen MissEvilEve, en eye ;) Ja joo, oon vähän ihastunut Pekkaan koska se on ihana tyyppi! :love: Eibbi on mun henkkoht teinibodarimaskotti!

Lyhyemmässä miehessä se lihas nyt vaan näkyy paremmin ja MissEvilin kanssa samaa mieltä että Eibbi näyttää parhaimmalta tossa rivissä koska lihasmassaa näyttää olevan enemmän suhteutettuna pitkiin miehiin.

Jeah. Pointtini tämäkin.
 
Ok. Kiitos vinkeistä. Me korjaillaan Espanjaan kyllä poseeraukset ja vapaaohjelma kuntoon. Perkle veettään ku hidastetusta filimistä sitten. :D

Ja päräytäppä em-kisan jälkeen stadiin, niin mennään studioon kuvaamaan se uber kuosi.
 
Niin moni tykkää tosta kuvasideasta, että vähän olis pakko nyt ukon tulla. Ei auta mikään. Täys väri ja valmistelut kuvauksiin, niin saadaan fysiikka kuvattua.

Käykää myös salilla kuvaamassa hc-vääntöä.:) Treenikuvat on parempia kuin pose imo ehram.
 
Tänään jos maltatte odottaa tuonne ihan loppuiltaan muutaman tunnin päähän niin tulee pitkä kisaraportti. On ollut kiirus päivä, mutta on niin hyvää materiaalia että pakko se on saada tänään jo jakoon. NYt treenille!!!
 
Isot onnittelut ja tsempit jatkoon Kotipohjalle täältäkin suunnalta. Outo tunne kun itseä nuorempi kaveri voi toimia motivaation lähteenä omiin touhuihin :D

Juuri samat ajatukset itsellä. Fanitan aivan täysillä ja hamaan loppuun asti!

T. 34v kehäraakki jo
 
Kyllä. Minun mielestäni myös Utti Hietala on heinäsirkkamainen. En halua kaveria mitenkään dissata, hyvä se tuossa CBB:ssä on mutta en ala jauhamaan paskaa ja esittämään että mua miellyttäisi pitempien kaverien "vähäiset" massat. CBB ei lajina miellytä, enkä ole mitenkään paha ihminen sen todetessani ääneen. Paino ei ole yhteydessä heinäsirkkamaisuuteen, vaan se on yleiskuva kokonaisuudesta.

Musta on hölmöä ja osittain jopa huonoa käytöstä ilmoittaa mulle, että "tykkäät vaan steroidien käyttäjistä" ja sanoa minun dissanneeni CBB:tä kokonaisuudessaan lajina. Ala-arvoista kommentointia alkaa tuollaisia latelemaan siksi että sanon kehonrakennuksen olevan mieleisempi laji ja annoin kuitenkin rispektiä nuorten poikien kunnoille ja sanoin että esim. junnuille toi on musta ihan hyvä lajivalinta. Silti näemmä heti pitää olla vetämässä tähän jotain roinajuttuja ym. suoraa linjausta ja viittausta että muut ei ole mitään jne. Kannattaisi vähän miettiä miten asioita esittää...



Se että et ole samaa mieltä ei tarkoita että mä olisin kujalla koko lajista. Haloo taas. Mieti nyt vähän. Omat mieltymykset ja estetiikan taju ei välttämättä ole kaikilla ihmisillä samanlainen, se ei siitä kerro mitään etteikö lajista mitään ymmärtäisi. Ja kyllä, Antton on heinäsirkkamainen koska on niin pitkä, ja kyllä, perusmiehet näyttää mun silmiin jäätyneiltä pulkannaruilta. Sä olet kehonrakennusforumilla, miten tämä mielipide voi yllättää?



WORD. Komppailen kirjoitustasi muuten paitsi että olen MissEvilEve, en eye ;) Ja joo, oon vähän ihastunut Pekkaan koska se on ihana tyyppi! :love: Eibbi on mun henkkoht teinibodarimaskotti!



Jeah. Pointtini tämäkin.

Okei tää nyt on tullut jo selväksi,että tykkäät tosi isoista miehistä riippumatta millä ne lihat on tehty. Sua ei häiritse vaikka ajetaan rekallinen anabolisia perseeseen viikossa kunhan ollaan isoja,mutta miksi tulet laukomaan näitä heinäsirkkajuttujasi Cbb-kilpailijoiden thrediin joiden ainakin kuuluisi olla absolut natuja? Eihän nyt ole mitään järkeä verrata Classicmiehiä ja kehonrakentajia toisiinsa ja arvostella samoin perustein olkoon sun oma henkilökohtainen mielipide mitä hyvänsä. Verrataan vaikka Eibbiä Uttiin ja Anttonia Kuroseen,mutta ei sekoiteta Mursua tähän!
 
Voisitte kuvata Asterix ja Obelix teemalla. Eibbi ja Ovaskainen. Voitte itte päätelle kumpi olis kumpi :D

Paitsi Mikko on V. Obelix A. Pikemminkin KG Ourama vois olla se Obelix salmiakkifiguurillansa. Tossa ois ideaa? Mike hommaa Ouraman kuvaukseen esittämään obelixia
 
Back
Ylös Bottom