BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En puutu sijoituksiin, ne on tuomarien päätettävissä. Mutta se täytyy sanoa, että Pekasta julkaistut kuvat ennen kisoja antoi hieman väärän kuvan kaverista, olisin odottanut paljon kovempaa kuntoa livenä. Salikuvat on salikuvia ja ne kuvathan oltiin otettu Pekasta niin ,että mies näkyy juuri reunojen sisällä jolloin saadaan ukko näyttämään isommalta. Nyt tuli se karu totuus esiin kun laitetaan kaveria vierelle eikä ollakkaan yksin kuvassa ilman vertailu kohdetta.
Ei se bildaus ole aina lyhyillekkään suotu. Pekka oli ihan tyylikäs ,mutta näytti kyllä aikas kärpäseltä voittajan vierellä.
 
Tyylikäs paketti oli, vähän vielä oisi voinut olla kiriämpi, että eiköhän sinne ois ainakin se kilo jos ei pari mahtua lisää lihasta..
 
Omasta mielestä Pekka näytti lavalla värit päällä vielä kovemmalta kuin olisin uskonut. Malli on vaan niin saatanan hyvä ja lihaa on riittämiin, aavistuksen olisi tietysti voinut olla kireämpi. Ekoiksi kisoiksi todella kova kunto ja kuvista katsottuna oli mielestäni sarjan selkeästi potentiaalisin ja kovin kaveri(livenä tietysti näkymä on voinut olla erilainen). Odotan todella paljon tältä kaverilta jatkossa...
 
Paljonkohan tuon Tammelinin kisapaino ollut?

Hyvin lähellä painorajaa, 90-92kg uskon.


Tässä Pekan vapaaohjelma. Tämän tyylistä settiä odottelinkin äijältä. :) Loistava valinta, hyvää poseeraamista!! Onnittelut hienosta sijoituksesta, br0! Ukolla on kyllä eniten potentiaalia tämän päivän kilpailijoista, väittäisin.

Ps. Pahoittelut laadusta, kuvakulmakin tietysti hirveä.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olihan pekka nyt ylivoimasesti paras! Ihmettelen kyllä miks ei voittoa tullu, mutta ei se toinen sija eka kisoista paska ole! En näe voittajan kunnossa mitään hienompaa tai parempaa.
 
Näytti kyllä hirvee kiire olevan, alussa se tuntui vähän hätiköinniltä mutta lopussa musiikin temmon muuttuessa se sopi paremmin.
 
Juu, omaan täysin tietämättömään silmään kans pisti vähän tuo kiirus. Ei siinä, näytti tuollakin videolla huikealta.

Onnittelut silti toisesta sijasta! Huikea saavutus. Pakkohan se nyt on liittyä kuoroon, että mun silmään Pekka näytti paremmalta kuvissa. :)
 
Hieno saavutus junnulta ekois kisois, tosta on todella hyvä jatkaa.
Kenties oli hyväkin, ettei sitä kirkkainta mitalii tullu.. vaikka tääl jengi jaksaa siitä itkeäkin.
Vaikee tajuu et kaveri on todella nuori, ja tossa kondiksessa jo nyt.

Mistään en mitään tiedä, mut vapariin kannattais panostaa, näytti todella hätiköidyltä ja kiireessä vedetyltä setiltä..
 
Pekka VS Anton
800_3697.jpg

800_3696.jpg

800_3695.jpg

800_3694.jpg

800_3693.jpg

800_3692.jpg

800_3691.jpg

800_3681.jpg
 
Änkkäri näyttää hyvältä rinta sivulta -posessa. Paremmalta näyttää tuo poseeraus ku Eibillä tai Tammelinilla.
 
Mun mielestä on jotenkin järjetöntä vertailla vierekkäin tyyppejä joilla on yli 20cm pituusero. Antton oli hyvässä kondiksessa, mutta itse vaatisin tuon pituiselle kaverille _aivan vitusti_ enempi massoja. Ok, tämä on Classic Bodybuildingia ja junnuista kyse, mutta "heinäsirkkamaisuus" häiritsee itseäni. Pekalla lyhyempänä on tässä mun silmiin paremman näköinen kokonaisuus. Näyttävä ja kaunis malli, olis saanut tässäkin olla pituuden mukaan nuo sarjat ettei ole noin saatanallisia eroja.

Mulla ainoa syy seurata koko CBB:tä on Pekka Kotipohja, muuten en kattelis yhtään. Toivon että Pekka siirtyy bodauksen puolelle jatkossa. Mä haluan nähdä Pekan kunnon bodylavoilla.
 
Mun mielestä on jotenkin järjetöntä vertailla vierekkäin tyyppejä joilla on yli 20cm pituusero. Antton oli hyvässä kondiksessa, mutta itse vaatisin tuon pituiselle kaverille _aivan vitusti_ enempi massoja. Ok, tämä on Classic Bodybuildingia ja junnuista kyse, mutta "heinäsirkkamaisuus" häiritsee itseäni. Pekalla lyhyempänä on tässä mun silmiin paremman näköinen kokonaisuus. Näyttävä ja kaunis malli, olis saanut tässäkin olla pituuden mukaan nuo sarjat ettei ole noin saatanallisia eroja.

Mulla ainoa syy seurata koko CBB:tä on Pekka Kotipohja, muuten en kattelis yhtään. Toivon että Pekka siirtyy bodauksen puolelle jatkossa. Mä haluan nähdä Pekan kunnon bodylavoilla.

Itseäkin häiritsee tuo Antonin kuikelomaisuus, onhan se kuitenkin todella lahjakas ukkeli, että on tuonkin verran lihhoo saanut 187cm bodiin kerättyä, mutta jokatapauksessa Pekkahan sen ykköspystin olisi kokonais paketillaan ansainnut.. Bodauksessa pekasta tulisi ihan varmaan kova sana, jotain M.Savolaisen omaista tuossa perus fysiikassa on..
 
Ok, tämä on Classic Bodybuildingia ja junnuista kyse, mutta "heinäsirkkamaisuus" häiritsee itseäni
Mulla ainoa syy seurata koko CBB:tä on Pekka Kotipohja, muuten en kattelis yhtään. Toivon että Pekka siirtyy bodauksen puolelle jatkossa. Mä haluan nähdä Pekan kunnon bodylavoilla.

Sairastahan se on että jotku haluaa rakentaa kehoaan ilman lääkeaineita ja vielä kisata. ;) Oksettaa tuollainen. Heinäsirkat pärjää ja kaikkea, ihan perseestä.


edit. Itsekkin olisin eibille antanut sen ykköspystin.
 
Back
Ylös Bottom