- Ikä
- 40
Pekka antoi vähän tasuria kisakavereille seisomalla vertailussa puol m kauempana ku toiset rivissä.
Taktinen veto vai vahinko?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pekka antoi vähän tasuria kisakavereille seisomalla vertailussa puol m kauempana ku toiset rivissä.
Paljonkohan tuon Tammelinin kisapaino ollut?
Mun mielestä on jotenkin järjetöntä vertailla vierekkäin tyyppejä joilla on yli 20cm pituusero. Antton oli hyvässä kondiksessa, mutta itse vaatisin tuon pituiselle kaverille _aivan vitusti_ enempi massoja. Ok, tämä on Classic Bodybuildingia ja junnuista kyse, mutta "heinäsirkkamaisuus" häiritsee itseäni. Pekalla lyhyempänä on tässä mun silmiin paremman näköinen kokonaisuus. Näyttävä ja kaunis malli, olis saanut tässäkin olla pituuden mukaan nuo sarjat ettei ole noin saatanallisia eroja.
Mulla ainoa syy seurata koko CBB:tä on Pekka Kotipohja, muuten en kattelis yhtään. Toivon että Pekka siirtyy bodauksen puolelle jatkossa. Mä haluan nähdä Pekan kunnon bodylavoilla.
Ok, tämä on Classic Bodybuildingia ja junnuista kyse, mutta "heinäsirkkamaisuus" häiritsee itseäni
Mulla ainoa syy seurata koko CBB:tä on Pekka Kotipohja, muuten en kattelis yhtään. Toivon että Pekka siirtyy bodauksen puolelle jatkossa. Mä haluan nähdä Pekan kunnon bodylavoilla.
Täähän on hieno uutinen! Mahtavaa!Pekka sai kutsun EM-kisoihin