BB Pekka Kotipohja

Sairastahan se on että jotku haluaa rakentaa kehoaan ilman lääkeaineita ja vielä kisata. ;) Oksettaa tuollainen. Heinäsirkat pärjää ja kaikkea, ihan perseestä.

Hei hei hei... nyt stoppia!

En mä noin sanonut että on sairasta natuilla ja harrastaa CBB, tai että mua oksettaisi kun heinäsirkat pärjää, vähän taisit nyt laittaa sanoja mun suuhun ;) CBB on ihan hyvä laji junnuille, mutta en mä nyt bodausfanina ala esittämään että laji kokonaisuudessaan kiinnostaisi, se kiinnostaa mua vain Pekan takia, muuten skippaan sen 99% :)

Mut joo, kovia nuo junnut on nykyään eniveis, ei voi muuta sanoa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei nyt kyllä voi mistään oikeusmurhasta puhua mitenkään vaikka täällä fanipojat itkeekin. Onhan voittajalla kuitenkin hyvin massaa varsinkin käsissä ja reisissä varsinkin noin pitkäksi ukoksi. Pekalla ehkä tasapainoisempi fysiikka kauttaaltaan mutta kun toinen on noin paljon isompi niin ei tämä tulos kovin ihmeellinen ole. Ei noissa kuvissa tuo Pekan kuntokaan ainakaan näytä voittajaa paremmalta. Kummatki omalla tavallaan aika hyviä paketteja cbb-karkeloihin varsinkin jos tulevaisuus tuo vielä kehitystä. Ihan hyvin antaa varmaan Pekallekkin nälkää jatkaa reenailua entistä kovemmin kun se voitto ei tullutkaan niin helposti kuin jotkut tuntui olettavan.
 
Pekka antoi vähän tasuria kisakavereille seisomalla vertailussa puol m kauempana ku toiset rivissä. Näkyy selvästi tuplattakaa, leveeselkä ja muissakin poseerauksissa.

No sitten Pekan käsi on kyllä vähän omituinen...

Pekka VS Anton
800_3691.jpg
 
Kiitoksia teille kaikille kommentoineille. Tää on niin hienoa... Me lähettään veli-anttonin kanssa tosiaan EPSANJAAN!
Tässä vähän kuvia. Blogiin tulee huomenna todella iso raportti koko kisareissusta! Kuvia ja videota on melko paljon.

1.jpg
2.jpg
3.jpg
 
Summa summarum ei riittäny Pekan lääkkeet menestymiselle voittoon asti vaan parempi voitti. Eikai ole Antonin vika että on miehen pituinen..? Kovaa ja tinkimätöntä työtä tehnyt kaveri mutta kulissien varjossa... Eibsulle kovasti onnea hopeasta ja voimia tuleviin treeneihin. Toivonmukaan ei ole one hit wonder...
 
Summa summarum ei riittäny Pekan lääkkeet menestymiselle voittoon asti vaan parempi voitti. Eikai ole Antonin vika että on miehen pituinen..? Kovaa ja tinkimätöntä työtä tehnyt kaveri mutta kulissien varjossa... Eibsulle kovasti onnea hopeasta ja voimia tuleviin treeneihin. Toivonmukaan ei ole one hit wonder...

Parempi voitti! Anttonin järjetön lihasmassa jaloissa ja kireys on vakuuttavaa ja livenä se vielä korostuu. On hauska nyt nähdä JOS espanjassa on useampi pituusluokka, voi olla että vain yksi, niin miltäs itä näyttäisi sitten oman pituisten vierellä.

Ja jos porukka tietäisi, mitä kaikkea Anttonillakin on ollut tässä, niin ei sillä sisulla millä äijä painaa tätä hommaa menemään voi olla kuin menestystä. Olen ylpeä susta isoveljeni! ( ;) tiedän että luet tätä siellä stadissa )
 
Oli kyllä hurjan hieno kokemus päästä kahtomaan Pekan ensimmäiset skabat. Olisin esteettisyyden ystävänä rankannut Pekan ykköseksi, mutta palkinnot on jaettu joten tähän on tyydyttävä. Hirmu sympaattinen kaveri mitä hetken juttelin, tommosta murretta kun vääntää niin ei siitä voikaan jäädä kun lupsakka kuva herrasta! :D

Sain myös mahtavan kuvan bulkki-Ovaskaisen ja eibin kanssa ittestäni! Ei sitä eibbiä kyllä turhaan pätkäksi kutsuta, hiukset pystyssä just olkapään korkeudelle :D No tuollasiin kroppiinhan ne isot lihat yleensä väännetään. Nyt eibbi tsemiä ja parin vuoden päästä ouveraali exposta!
 
Hieno kunto, vatsapose vain vähän hätäiseen sitten vaihtoon. Ei missään nimessä jalat suorana vierekkäin, vaan toinen vähän eteen oikeaoppisesti.

Tossa lopussa Make näyttää miten reisi/vatsat posetetaan tyylikkäästi. Toi samalla tasolla pitäminen ei ole laisinkaan hyvä, vaan syö kokonaan keskivartalon mallin ja kusee myös sviipit.

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Isot onnittelut ja tsempit jatkoon Kotipohjalle täältäkin suunnalta. Outo tunne kun itseä nuorempi kaveri voi toimia motivaation lähteenä omiin touhuihin :D Hienoa nähdä että noinkin komean kunnon voi saavuttaa naturaalipohjalta asiat oikein tehden.
 
Mun mielestä on jotenkin järjetöntä vertailla vierekkäin tyyppejä joilla on yli 20cm pituusero. Antton oli hyvässä kondiksessa, mutta itse vaatisin tuon pituiselle kaverille _aivan vitusti_ enempi massoja. Ok, tämä on Classic Bodybuildingia ja junnuista kyse, mutta "heinäsirkkamaisuus" häiritsee itseäni. Pekalla lyhyempänä on tässä mun silmiin paremman näköinen kokonaisuus. Näyttävä ja kaunis malli, olis saanut tässäkin olla pituuden mukaan nuo sarjat ettei ole noin saatanallisia eroja.

Mulla ainoa syy seurata koko CBB:tä on Pekka Kotipohja, muuten en kattelis yhtään. Toivon että Pekka siirtyy bodauksen puolelle jatkossa. Mä haluan nähdä Pekan kunnon bodylavoilla.

Pakko tarttua tähän. Tämä heinäsirkka kisasi yli 90 kiloisena, eli oli hyvin lähellä omaa painorajaansa perse kutseilla. Sinun mielestä siis esimerkiksi Hietalakin on heinäsirkka? Mut Pekkapa ei olekaan heinäsirkka 68 kilon massoineen? :D Mut eihän siinä, tarkoituksesi on ilmeisesti dissata koko CBB:tä lajina, koska tykkäät vaan steroidien käyttäjistä.
 
Samaa mieltä Pesiksen kanssa! MissEvilEve on aikas kujalla koko lajista. Jos Antton on heinäsirkka niin mitäköhä jäätyneitä pulkannaruja perus miehet sitten ovat :D Anttonillahan oli pohjekki melki Pekan reiden kokone edestä päin. :D
 
Voi olla, että olen aivan kujalla, mutta en usko, että MissEvilEye nyt tarkoittaa dissata CBB:tä lajina tai sen kiljailijoita. On vaan mieltynyt massakkaampiin miehiin. Eibbiin se taitaa vaan olla vähän ihastunut ;) Ja "heinäsirkkamaisuudesta" olen MissEvilEyen kanssa samoilla linjoilla. Antton näyttää omaankin silmään huomattavasti "heinäsirkkamaisemmalta" kuin Kotipohja, vaikka kiloina lihaa onkin reilusti enemmän. Mun mielestä CBB sopii paremmin vähän lyhyemmillä kavereille paremmin kuin lähes 190cm pitkille kavereille. Kauhian kokoinen äijä tuo Anttoni varmasti livenä on ja Eibbi taas vastaavasti varmaan melko pieni ilmestys, mutta lavalla tilanne oli mielestäni toinen. Team P&T peesaa aika kovalla prosentilla, alter-ego meininkiä, ha?
 
No sitten Pekan käsi on kyllä vähän omituinen...

Osassa kuvia kyllä selvästi vähän muita kauempana aavistuksen. Ei nyt ehkä puolta metriä, mutta kuitenkin. Tuossa Eibbi näyttäisi vastaavasti olevan jo linjassa toisten kanssa. Kisat on nyt käyty ja tulokset selvillä. Kaksi kovaa junnu kisaajaa lavalla. Hirveitä mörssäreitä molemmat :D Ovat "miehet" eksyneet ihan oikeaan lajiin mukaan.

Pääasia nyt, että Eibbi pääsee EM:iin. Siellä on selvemmät pituusluokatkin kisassa kansainvälisten sääntöjen mukaan. Mielenkiintoista nähdä miltä näyttää toisten samanmittaisten vierellä. Todennäköisesti todella kovalta! Veikkaan myös sieltä menestystä tulevan! Ihan hyvin muutenkin. Yksi kisa kotimaassa ja heti toinen kisa arvokisa EM:t sitten.
 
Back
Ylös Bottom