BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole Tomi mutta mahdatko sä oikeesti tietää mitä tolla sanalla "kehonrakennus" tarkoitetaan jos verrataan esim kehonrakentajaa ja cbb ukkoa? Jos salilla erottaa käsipainot levytangosta ni pitäis kyllä ymmärtää että missä menee se raja et millon ollaan kehonrakentajia ja millon ei.

Esimerkiksi Sfu kisoissako? Siellä on molemmat lajit valikoimassa
 
No mihin Tomi vetää rajan mikä on kehonrakennusta ja mikä ei? Onko kaikki fysiikkalajit kehonrakennusta?
CBB on kehonrakennusta, kertoohan sen nimikin. Classic physique on luonnollisesti kehonrakennusta, koska siinä kilpaillaan ammattilaistasolla ja vielä CBB:tä korkeammissa painorajoissa. Men's physique on toki kaksipiippuinen juttu, koska siinä ei tehdä kehonrakennusposeja. Treeni, ruokavalio ja lääkitys on ammattilaistasolla yhtä lailla mukana kuin ammattilaiskehonrakennuksessakin, vaikkakin toki pienemmillä määrillä.
 
Joo, mutta Olympiassakin on kehonrakennuksessa kaksi sarjaa, alle 212lbs ja avoin sarja.

Ja sanoit näin: Pekasta vielä 212 tai Classic Physique Mr. Olympia!, johon tuli kommenttia niistä uimarisarjoista.

Minun mielestä 212 on ihan oikeaa bodausta.
 
Onko kehonrakentajuus itseisarvo? Eikö voi olla ylpeästi shortsi, cbb, tai Classic physique kisaaja?
Voi toki olla jos niin haluaa. Kehonrakennus sarjana vaan on se F1 sarja. Minusta muut lajit pitäisi olla sarjoja joista pyritään tähän F1 sarjaan. Sihvonen meni Eliteen ja valitsi helpomman lajin. Sen takia en arvosta häntä niin paljoa.
Tämä on vaan minun mielipide :)
 
On tämä hienoa. Avaan Pekan ketjun ja näen uuden kuvan ja fysiikan ja olen OMFG Suomen kovin! Ja sit menen Ollin ketjuun ja sama positiivinen yllätys. Todella, Todella kova ja hieno kehitys molemmilla. Varsinkin Pekan tuo leveä selkä edestä on komea kuin minä! 5/5
 
On tämä hienoa. Avaan Pekan ketjun ja näen uuden kuvan ja fysiikan ja olen OMFG Suomen kovin! Ja sit menen Ollin ketjuun ja sama positiivinen yllätys. Todella, Todella kova ja hieno kehitys molemmilla. Varsinkin Pekan tuo leveä selkä edestä on komea kuin minä! 5/5

Aijaa, mä ku avasin tän ketjun ni tääl on kuka kisaa homo sarjassa ja kuka ei.
 
Voi toki olla jos niin haluaa. Kehonrakennus sarjana vaan on se F1 sarja. Minusta muut lajit pitäisi olla sarjoja joista pyritään tähän F1 sarjaan. Sihvonen meni Eliteen ja valitsi helpomman lajin. Sen takia en arvosta häntä niin paljoa.
Tämä on vaan minun mielipide :)

Mielipiteet ovat kuin persereikiä: toisilla se on paskaisempi kuin toisilla.
 
Näitä kommentteja kun lukee, tulee auttamatta fiilis, että kyllä siellä nyt jokin näitä dissaajia kaihertaa näissä muissa sarjoissa. Miksi ei vain kannata sitten sitä "ainoaa oikeaa" pro-kehonrakennusta dissaamatta muita? Onko se niin vaikeaa? "Sihvonen valitsi helpomman vaihtoehdon". Ei tällaisille kommenteille voi kun päätä pudistella.

Ihmisillä kun voi olla miljoona eri syytä kisata tai olla kisaamatta kyseisissä sarjoissa. Kas kun sen vuoksi niitä sarjoja on erilaisia, kun meitä ihmisiäkin nyt tällä pallolla sattuu olemaan aika monenlaista sorttia.

Ja vielä palatakseni siihen, mistä kaikki alkoi, niin mielestäni Pekalla on Prona mahdollisuus pärjätä ainoastaan Classic Physiquessa tai Elite Pro:n BB-karkeloissa.
 
Hyvin kaveri kehittynyt, mutta eiköhän ole liian aikaista puhua miten on mahdollista pärjätä prona kun vielä ei edes ole kotimaan kisat käytynä, saati ole prokorttia. Tuntuu että monella tuo todellisuuden käsitys menee totaalisesti kun kuva tulee silloin tällöin, enkä tarkoita etteikö voisi pärjätä, mutta hommaa nyt ensin sen kortin.
 
Näitä kommentteja kun lukee, tulee auttamatta fiilis, että kyllä siellä nyt jokin näitä dissaajia kaihertaa näissä muissa sarjoissa. Miksi ei vain kannata sitten sitä "ainoaa oikeaa" pro-kehonrakennusta dissaamatta muita? Onko se niin vaikeaa? "Sihvonen valitsi helpomman vaihtoehdon". Ei tällaisille kommenteille voi kun päätä pudistella.

Sama toisinpäin. Eikö yksi täälläkin kirjoitteleva aktiivinen valmentaja juuri julistanut ettei aio valmentaa kisaajaa joka haluaa kisata Skl kisoissa
 
Back
Ylös Bottom