BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fanipoikien tappelut kisaajien ketjuissa on kyllä voimakasta myötähäpeää aiheuttavaa sisältöä Pakkiksella...

Tappelut? (y) Onko näiden viestien sisällössä ollut mielestäsi jotain erityisen suuria myötähäpeää herättäviä epäkohtia? Kyllähän sitä nyt pientä vertailua ja spekulointia lajissa kuin lajissa kuuluu olla ennen kisoja. Mun mielestä vain positiivista, kunhan ei lähdetä millekään "dissauslinjalle". En ihan ymmärrä tätä myötähäpeä-pointtia (n)

Noh, joka tapauksessa, Jaukkuri tulee kyllä luultavasti olemaan Pekan kovin vastus, sillä tuota edellämainittu kireys tulee kyllä olemaan Jaukkurilla varmasti todella äärimmäistä luokkaa. Mielenkiintoiset kisat joka tapauksessa tulossa ja toivottavasti nyt pieni ennakoasetelmien fiilistely yleisesti sallitaan :heart:
 
Tappelut? (y) Onko näiden viestien sisällössä ollut mielestäsi jotain erityisen suuria myötähäpeää herättäviä epäkohtia? Kyllähän sitä nyt pientä vertailua ja spekulointia lajissa kuin lajissa kuuluu olla ennen kisoja. Mun mielestä vain positiivista, kunhan ei lähdetä millekään "dissauslinjalle". En ihan ymmärrä tätä myötähäpeä-pointtia (n)

Noh, joka tapauksessa, Jaukkuri tulee kyllä luultavasti olemaan Pekan kovin vastus, sillä tuo edellämainittu kireys tulee kyllä olemaan Jaukkurilla varmasti todella äärimmäistä luokkaa. Mielenkiintoiset kisat joka tapauksessa tulossa ja toivottavasti nyt pieni ennakoasetelmien fiilistely yleisesti sallitaan :heart:
 
Fanipoikien tappelut kisaajien ketjuissa on kyllä voimakasta myötähäpeää aiheuttavaa sisältöä Pakkiksella...

Mikä vittua? Eikö täällä saa heittää mitää juttua varsinkaan ku ei dissata ketään? Mä en fanita ketään, heitin vaa ilmoille missä tulee olemaan eroa. Mulle on ihan sama kuka sen overallin voittaa, kuhan se on paras.
 
Muistan toki, mutta eipä Pekan CBB-debyyttikuntoa pettymykseksi voi sanoa. Vai? Kärjen taso oli Suomessakin kova. Enemmän odotusarvot ensimmäisen bodauskisan suhteen metsään menivät. Viimeiset arviot perustuvat mielestäni faktoihin, eivät vanhoihin meriitteihin.
 
Selkä varsinkin etuposeissa hieno! Vähän tulee Jp-Pulkkinen tai jopa Jorma Räty mieleen etuposeista...hienoa kun latsit erottuu noin upeasti nimenomaan edestä.
 
Back
Ylös Bottom