BB Pekka Kotipohja

Sama toisinpäin. Eikö yksi täälläkin kirjoitteleva aktiivinen valmentaja juuri julistanut ettei aio valmentaa kisaajaa joka haluaa kisata Skl kisoissa
Minua varmaan tarkoitat? Tähän on yksi syy. En halua/suostu ottamaan Mengelen roolia yhdenkään kisaajan kohdalla. Se, että sanelisin kilpailijalle roinausprotokollia ja vaarantaisin hänen terveytensä, ei yksinkertaisesti tule kyseeseen. Liian paljon riskejä, koska ikinä ei voi tietää, mikä kullakin vaikuttaa ja miten. Toiseksi vaikka päättäisin valmentaa myös roinaajia, tietämykseni esim. trenbolonin ja peptidien osalta on todella heikkoa. Trenistä mulla ei ole eikä tule omakohtaisia kokemuksia.

Ohjaan salilla myös vähemmän naturaaleja (vaikkakin 90 % on natuja), teen kisavalmennuksia vain ja ainoastaan naturaaleille. En halua olla se, kenen takia joku vaarantaa/pilaa terveytensä tai joutuu edes gynoleikkaukseen.

Mitä tulee SKL:n kisoihin, niin lauantaina nähdään Kultsalla ja katsomossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aijaa, mä ku avasin tän ketjun ni tääl on kuka kisaa homo sarjassa ja kuka ei.

Eikö ne kaikki sarjat melko homoja ole?

Uttia lainatakseni
”Kehonrakennus kilpailu on homomman näköistä kun kaksi miestä harrastamassa seksiä”


(Ja jotta kukaan ei käsitä väärin. Tämä ei ollut dissaus yhtäkään lajia tai kilpailijaa kohtaan.
Itse olen varmaan vielä homompi kun maksan siitä että saan tätä homostelua livenä katsoa)
 
Eikö ne kaikki sarjat melko homoja ole?

Uttia lainatakseni
”Kehonrakennus kilpailu on homomman näköistä kun kaksi miestä harrastamassa seksiä”


(Ja jotta kukaan ei käsitä väärin. Tämä ei ollut dissaus yhtäkään lajia tai kilpailijaa kohtaan.
Itse olen varmaan vielä homompi kun maksan siitä että saan tätä homostelua livenä katsoa)

Joo. Ensin syödään kisapäivänä homoaamupalaa ja juodaan ehkä homokahvia. Lähdetään homoautolla homomessuille ja ostetaan homoliput. Katsomossa sitte kuikuillaan, että perkele nyt tuli kireä ja paineinen homo lavalle. Kannustetaan tietysti homokaveria et nyt kunnon homopose et leuka loksahtaa lattiaan ettei jää kellekkään epäselväksi kuka on tänää nro 1 homo. Kisan jälkee kierrellää syömässä homopatukoita, ehkä tartutaan jopa tarjoukseen, osta 2 homotuotetta niin saat kolmannen homotuotteen ilmasiks. Sen jälkee lähdetään myös kenties jatkoille homobaariin juomaan homojuomaa. Illan päätteeks homotaksilla kotiin omaan homosänkyyn nukkumaan ja mietitää et tänää sai olla koko päivän aivan homona.
 
Joo eiköhän tää keskustelu ollu hyvä päättää tohon pieneen loppukevennykseen. Nyt jäädään odottelemaan niitä pekan lights out kuvia.
 
Hyvin harvassa lajissa kyllä miehet arvostelee näin innokkaasti toisen miehen lähes alastonta vartaloa, joten bodylajien välinen kilpailu siitä mikä on homoin tai heteroin on varmaan melko yhdentekevä.

Se vaan kuuluu raakaan miehiseen alakulttuuriin tietyllä tavalla. :whistle:




Asiasta toiseen. Tomi kyllä hyvin perusteli tuossa ylempänä miksei alkaisi valmentaa lääkkeiden käytössä ketään suuntaan eikä toiseen. Se on aika raju vastuu.
 
Minua varmaan tarkoitat? Tähän on yksi syy. En halua/suostu ottamaan Mengelen roolia yhdenkään kisaajan kohdalla. Se, että sanelisin kilpailijalle roinausprotokollia ja vaarantaisin hänen terveytensä, ei yksinkertaisesti tule kyseeseen. Liian paljon riskejä, koska ikinä ei voi tietää, mikä kullakin vaikuttaa ja miten. Toiseksi vaikka päättäisin valmentaa myös roinaajia, tietämykseni esim. trenbolonin ja peptidien osalta on todella heikkoa. Trenistä mulla ei ole eikä tule omakohtaisia kokemuksia.

Ohjaan salilla myös vähemmän naturaaleja (vaikkakin 90 % on natuja), teen kisavalmennuksia vain ja ainoastaan naturaaleille. En halua olla se, kenen takia joku vaarantaa/pilaa terveytensä tai joutuu edes gynoleikkaukseen.

Mitä tulee SKL:n kisoihin, niin lauantaina nähdään Kultsalla ja katsomossa.


Hyvä kirjoitus/mielipide.
Pari asiaa tosin jäi hieman mietityttämään.

Yksi
Eikö kehonrakentajaa voi valmentaa niin että itse ”urheilia” hoitaa lääkityksensä ja valmenta vastaa ainoastaan ruokavalio/treeni asioista?
Käsittääkseni esim. Utilla on ollut myös kehonrakentajia valmennettavana, ilman että itse lääkityksistä tietää juuri mitään.

Toinen
Kirjoitit että sinulla ei ole juuri tietoa pepditeistä ja niiden käytöstä.
Eikö juuri näissä ”natu” lajeissa käytetä nimenomaan pepditejä, kasvua ja insua.
 
Hyvä kirjoitus/mielipide.
Pari asiaa tosin jäi hieman mietityttämään.

Yksi
Eikö kehonrakentajaa voi valmentaa niin että itse ”urheilia” hoitaa lääkityksensä ja valmenta vastaa ainoastaan ruokavalio/treeni asioista?
Käsittääkseni esim. Utilla on ollut myös kehonrakentajia valmennettavana, ilman että itse lääkityksistä tietää juuri mitään.

Toinen
Kirjoitit että sinulla ei ole juuri tietoa pepditeistä ja niiden käytöstä.
Eikö juuri näissä ”natu” lajeissa käytetä nimenomaan pepditejä, kasvua ja insua.
Siirretään tää mun ketjuun.
 
Vuositolkulla siihen meni, että vaivauduin mihinkään kommentoimaan, mutta nyt piti tulla laittaan Peksille tsemit. Jumalauta että on komee kunto. Leveä selkä edestä ja tuo hauispose on vaan aivan saatanan siistejä! Tsemit kisoihin ja lautasen kans himaan
 
Nyyssis on ylivoimaisesti paras amatööri :D Olisi hienoa nähdä herrat vierekkäin posettelemassa, kun molemmat ovat alle 80kg -sarjan miehiä.
 
Back
Ylös Bottom