BB Pekka Kotipohja

Ei sattuis matkavakuutusta olemaan?:rolleyes: En tietenkään kannusta mihinkään, mutta kuhan vain mainitsin, kun ei tuota omavastuuta ole. Niin ja jos matkalla meni ja vakuutus löytyy nii ehdottomasti näyttökorjuuseen. Myös kotivakuutus ton kattaa, mutta omavastuu.
Matkavakuutus ja matkatavaravakuutus on kaks eri asiaa, matkatavaravakuutuksissa usein on omavastuu, poikkeuksiakin toki on.

Terv. vakuutusalan ammattilainen
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Matkavakuutus ja matkatavaravakuutus on kaks eri asiaa, matkatavaravakuutuksissa usein on omavastuu, poikkeuksiakin toki on.

Terv. vakuutusalan ammattilainen
Taidat puhua matkustajavakuutuksesta vai mitä? Ainakin itse käyttämäni vakuutusyhtiö, kuten myös nopeasti tarkistettuna pari muutakin vakuutusyhtiötä, käyttävätkyseistä termiä henkilövakuutuksesta matkanaikana, joka voi sisältää myös vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen. Matkavakuutus on käsittääkseni, korjaa tietenkin jos olen väärässä, yleistermi kyseisille vakuutuksille jotka liittyvät matkustamiseen, pitäen sisällää myös matkatavaravakuutuksen. Se mitä sisällyttää matkavakuutukseen on tietenkin henkilökohtainen päätös ja tämä tietenkin riippuu myös muista vakuutuksista ja niiden sisällöistä mitä on. Niin tietysti myös sopimuksen kesto vaikuttaa varmasti sopimusehtoihin. En silti itse ole törmännyt matkatavaravakuutukseen, jossa olisi usein omavastuu, ainakaan niiden sopimusehtojen perusteella joita itse kesällä kilpailuttaessani vakuutuksia käytin. Anteeksi siis epätarkkuuteni kyseisessä asiassa, kun käytin yleistermiä edellisessä viestissäni eli kyllä matkatavaravakuutusta tarkoitin.

Terv. vain juridisen puolen vakuutusalasta tunteva
 
Matkavakuutus ja matkatavaravakuutus on kaks eri asiaa, matkatavaravakuutuksissa usein on omavastuu, poikkeuksiakin toki on.

Terv. vakuutusalan ammattilainen

Taidat puhua matkustajavakuutuksesta vai mitä? Ainakin itse käyttämäni vakuutusyhtiö, kuten myös nopeasti tarkistettuna pari muutakin vakuutusyhtiötä, käyttävätkyseistä termiä henkilövakuutuksesta matkanaikana, joka voi sisältää myös vastuu- ja oikeusturvavakuutuksen. Matkavakuutus on käsittääkseni, korjaa tietenkin jos olen väärässä, yleistermi kyseisille vakuutuksille jotka liittyvät matkustamiseen, pitäen sisällää myös matkatavaravakuutuksen. Se mitä sisällyttää matkavakuutukseen on tietenkin henkilökohtainen päätös ja tämä tietenkin riippuu myös muista vakuutuksista ja niiden sisällöistä mitä on. Niin tietysti myös sopimuksen kesto vaikuttaa varmasti sopimusehtoihin. En silti itse ole törmännyt matkatavaravakuutukseen, jossa olisi usein omavastuu, ainakaan niiden sopimusehtojen perusteella joita itse kesällä kilpailuttaessani vakuutuksia käytin. Anteeksi siis epätarkkuuteni kyseisessä asiassa, kun käytin yleistermiä edellisessä viestissäni eli kyllä matkatavaravakuutusta tarkoitin.

Terv. vain juridisen puolen vakuutusalasta tunteva

Haistakaa vittu t. Vakuutusten ostaja

Edit huumoria
 
Morjes. Smarthuollosta sais 195€ tjs vaihtoineen ja takuun siihen. Ebaysta näytöt luuriin 130-150+ osaan postikulut 20-25.. eli toisinsanoen ei oikein järkeä.

Perkele että osaa vetuttaa kun nyt on aikaa päivitellä kaikkea kivaa ja reissusta ois aika siistiä matskua mutta kaikki on puhelimessa... kuvasin ainakin neljät treenit ja muut sieltä saleilta yms shaibaa kauppashoppailua jne.

Kiitoksia cimoh tarjouksesta, mutta helpompi varmaan noin vaikka ei hirveitä tässä olisi laitella edes tuohon korjaukseen rahhoo.

Onko muka noin kalliita. ite kattelin et 30ekellä näyttöjä ois. Varmaan väärää mallia olen sitten katellu.. :/
 
Itse muutamia perheen ja tuttujen luurien ja tablettien näyttöjä vaihdellut ja aina on toistaiseksi senkin jälkeen toimineet :) Tällaista kauppaa voin suositella http://vapaakauppa.net jos ei ole ollut mallia suoraan saatavilla niin kannattaa laittaa kyselyä.
 
Syntikkaako siellä olkapäissä on kun noin töröttää ;) Ei vaineskaan

Onko Pekka milloin suunnitelmissa seuraavan kerran pistää posepöksyt jalkaan?
 
lols....

Ei osaa vielä sanoa. Aika näyttää... Ei sitä varmaan uskalla kisata jos se Kemppainen kisaa tämä vuonna... :D ;)

Eikös sitä nimenomaan pitäisi mennä heittämään löylyä, olisi hienoa nähdä kaikki kolme lavalla :D CBB_Kemppainen vs. CBB_Kotipohja vs. CBB_Rasimäki :puntti:
 
Back
Ylös Bottom