BB Pekka Kotipohja

Haluaisitko kenties tarkentaa? Uteliaisuus heräs.

En ole päättävässä asemassa, enkä näin ollen päätä esim. sponsseista. Ainoa asia josta päätän täydellisesti ja yksin on oma tuotesarjani.
Miksi kirjoittelette asioista mistä ei ole mitään tietoa? Esim. Toni tietää, että minä en ole hänen kanssaan keskustellut jatkosta sanaakaan. Minun mielipide on, että Toni tekee loistaa työtä ja tuottaa hyvin materiaalia ja on mukava ja sympaattinen persoona. Ja toivon, että joku alkaa äkkiä tukemaan Tonia. Minä olen kehonrakentaja henkeen ja vereen! Mutta miettikääpä hieman asiaa täysin bisneksen kannalta. Jos jonkun esim. Instapäivityksestä tykkää 100 ja toisen 2000. Tai jos joku on ns. koko kansan julkkis ja joku pienen marginaaliharrastajaryhmän suosiossa, niin kumman te valitsisitte?
Pekan kohdalla taas asiat ei ikävä kyllä mennyt niin kuin oli joskus juteltu.
Tämä koko sponrointi on mennyt tosi mielenkiintoiseksi. Ollaan jopa rahaa vailla, vaikkei ole SM-mitalia ikinä voitettu? Itse olen sitä mieltä, että kun on näyttöjä, silloin voi pyytäkin. Ei niin, että meillä on tälläinen hieno kolmen vuoden projekti, saisinko 1000 € kuussa. Jotkut hakee sponssia jopa ennen kuin on aloittanut treenit??? Ja suurin osa ei sitten kuitenkaan täytä edes sitä minimi osaansa mitä sopimuksessa on.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
omasta hölmöydestä menee sponssit alta :(

Omasta hölmöydestä vai olisiko omasta fiksuudestaan? Ei aloteta täälläkin sitä eipäs juupas keskustelua jookos? :)

Uudet kuviot on jo ihmetyksekseni järjestyneet useiden yhteydenottojen jälkeen. Haluan jos kerta tälle vuotta, _sponsorin_, joka haluaa lähteä tukemaan uraani täysin vilpittömästi katse eteenpäin tulevaisuuteen välittämättä siitä olenko nyt ekoissa kehokisoissani sijoittunut toiseksi, kolmanneksi vai neljänneksi ja omistanko vielä SM mitalia (en omistakkaan, mutta on mulla tuolla yks aika painavan tuntuinen mitali jos nyt mennään sille linjalle) ja tiedän että voin luottaa 100% siihen että hommat toimivat. Lisäksi on taustatutkimuksen perusteella varsin pätevät ravinteet, enkä myöskään huku urheilijamassaan. Olen otettu ja kiitokset jo etukäteen siitä!
 

Luin tuon Markon postin useampaan kertaan , ei taida kirjoitustaito olla hänen vahvuuksiaan. Itselle jäi epäselväksi oliko tuo Pekka juttu vaan sellainen välikommentti vai liittyikö tuo seuraava sponsorointiramble myös Pekkaan. Toivon että ei liittynyt. Kaikkea hyvää Pekan uusille kuvioille!
 
Jatkaako Ari Uusitalo edelleen valmentajana, vaikket Mannisen urheilija enään olisikaan ?

Toivottavasti saat sponsoriasiat hoidettua !
Kerrot varmaan meille sitten aikanaan, kun asiat ovat kunnossa. :)

Todellakin. Ei Ari liity millään tavalla koko asiaan. Arin kanssa me jatketaan niin kauan että ollaan tavotteessa. Hommahan toimii parhaiten niin, että ajan saatossa valmentaja oppii tuntemaan valmennettavan kehon kuin omansa ja yhteisymmärryksessä tehdään muutoksia jne. Ei se vuoden valmennuksessa vielä tapahdu.

Luin tuon Markon postin useampaan kertaan , ei taida kirjoitustaito olla hänen vahvuuksiaan. Itselle jäi epäselväksi oliko tuo Pekka juttu vaan sellainen välikommentti vai liittyikö tuo seuraava sponsorointiramble myös Pekkaan. Toivon että ei liittynyt. Kaikkea hyvää Pekan uusille kuvioille!

Kun en minäkään sitä oikein ymmärtänyt ja jäi tulkinnan varaa. Eniten tuossa ihmetytti se, että ei yleensä yrityksessä olevat henkilöt saisi kommentoida mitään sopimuksiin liittyviä asioita etenkään julkisesti. Ei nyt lytätä ketään tuon asian suhteen kehenkä tässä pitäisi "vihat iskeä niskaan", kun kyse ei ole todellakaan mistään elämästä ja kuolemasta ja minä ainakin toivon vain hyvää jatkoa minua tukeneille ihmisille ja toivoisin myös sitä samaa toiselta suunnalta. Peace!
 
Mainosarvon kasvaessa myös vaatimukset kasvaa. Tyhmähän siinä urheilija on jos "myy itseään" yhteistyökumppanille samalla hinnalla mitä vuosia sitten juniorina ollessa kun seuraajakunta oli puolet vähemmän. Pekalta tähän väliin fiksu veto nostaa kytkintä :)
 
Joo totta kai ei kannata myydä itseään liian halvalla, mutta ei kannata myöskään ahneeksi alkaa. Enkä tarkoita että Pekka olisi ahne.. Mistäs sitä tietää kun ei tarkemmin tiiä. Tsemppiä vain sinne.
 
Hienoa kuulla Pekan itse sanomana positiivisia uutisia. Eikun tonnikaupalla tsemppiä kohti uusia koitoksia. Toivottavasti pukkaat jossain vaiheessa videota, kiitos. :)

Edit: Unohtui maintsematta, että on hyvä ja tärkeää kun löytyy tukijoita nuoremman sukupolven bodaajille, joista Pekka on yksi, joka haluaa panostaa täysillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos gona ja sladdi!

Heti kun tämä lepoviikon kärvistely loppuu niin alotettaan taas kuvvailut!

Jos haluatte videota jo ulos nyt viikonloppuna niin voidaanpa mekin tehä Q&A jos tulee tarpeeksi kysymyksiä? Teen huomenna videon illalla. Pistäkää vaan tänne kommentteja, mutta koitetaan keskittyä nyt minuun eikä mihinkään epäolennaiseen. :) So bring it on:
 
Jos haluatte videota jo ulos nyt viikonloppuna niin voidaanpa mekin tehä Q&A jos tulee tarpeeksi kysymyksiä? Teen huomenna videon illalla. Pistäkää vaan tänne kommentteja, mutta koitetaan keskittyä nyt minuun eikä mihinkään epäolennaiseen. :) So bring it on:
1. Kuka on esikuvasi?
2. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä ja mitä toivot saavuttaneesi siihen mennessä?
 
Priorisoitko jotain lihasryhmää tällä hetkellä? Miten toteutat sen käytännössä?
Parhaat liikkeet vatsalle?
Monta sarjaa teet yleensä viikossa vatsalle?
 
Tuleeko kysymyksiä ? No täältä pesee !

Eikös sinun armeija aikanaan jäänyt kesken_ vai olenko käsittänyt väärin ? Onko lykkäys lopullinen vai joudutko vielä menemään ?
Oliko polvessa jotain vikaa, vai mikä olikaan syy ?

Paljoa Peksun kalorit / makrot ? Mikäli ei ole salaisuus.

Kuinka useasti tulee kevyitä viikkoja ?

Kuinka ahkeraan teet kehonhuoltoa offilla ? Putkirullaus, hirroja, venyttelyt yms.

Tuleeko tällä hetkellä erikoistekniikoita / tuolia ?

Teetkö offilla mitään aerobista / palauttavia lenkkejä ?

Mitä meinaatkos ruveta tekemään, kun koulu käyty ? Jatkaako koulujen käymistä vai meinaatko siirtyä alan hommiin ? Mitä hommia tuolla alalla on tarjolla ?

Suurimmat virheet joita salilla näkee ?

Mitä uutta opit viime dieetillä ?

Minkälaisella treenijaolla vedät tällä hetkellä ? Minkälainen toisto skaala ?

Miten rentoudut ?

Onko tullut herkuteltua / loputtua ruokavaliosta ?

Treenaatko pääasiassa yksin vai onko treenikaveria ? Kuinka useasti Arin kanssa treenaatte kimpassa ?

Minkälaisella ohjelmalla koet saaneesi parasta kehitystä "aloittelia" aikana ?

Mielipide harvajakoinen vs monijakoinen ohjelma ?

Miten & koska Tapasit Ari Uusitalon ?

Missä näet itsesi vuosien kuluttua ( 5-10 vuotta ) ?

Käyttääkö Pekka intra hiilaria ? Entä tuleeko palkkarissa maltoa / vitargoa vai syötkö kaikki puhtaasta ruoasta ?
 
Viimeksi muokattu:
Koko kropan vai lihaskohtaiset jaot? (Fullbody vs brosplits)

EAA vs BCAA, yleensäkin hyötyä kummastakaan?

Rinnanympärys, jalat, pohkeet, kädet ja forkut sentterinä? :D

Kumpi voittaisi tappelun, Putin vai Ovaskainen?

Millainen musa uppoo?

Top 3 sarjat flixissä/ telkussa?

Top 3 ps4/one pelit?
 
Back
Ylös Bottom