En ole päättävässä asemassa, enkä näin ollen päätä esim. sponsseista. Ainoa asia josta päätän täydellisesti ja yksin on oma tuotesarjani.
Miksi kirjoittelette asioista mistä ei ole mitään tietoa? Esim. Toni tietää, että minä en ole hänen kanssaan keskustellut jatkosta sanaakaan. Minun mielipide on, että Toni tekee loistaa työtä ja tuottaa hyvin materiaalia ja on mukava ja sympaattinen persoona. Ja toivon, että joku alkaa äkkiä tukemaan Tonia. Minä olen kehonrakentaja henkeen ja vereen! Mutta miettikääpä hieman asiaa täysin bisneksen kannalta. Jos jonkun esim. Instapäivityksestä tykkää 100 ja toisen 2000. Tai jos joku on ns. koko kansan julkkis ja joku pienen marginaaliharrastajaryhmän suosiossa, niin kumman te valitsisitte?
Pekan kohdalla taas asiat ei ikävä kyllä mennyt niin kuin oli joskus juteltu.
Tämä koko sponrointi on mennyt tosi mielenkiintoiseksi. Ollaan jopa rahaa vailla, vaikkei ole SM-mitalia ikinä voitettu? Itse olen sitä mieltä, että kun on näyttöjä, silloin voi pyytäkin. Ei niin, että meillä on tälläinen hieno kolmen vuoden projekti, saisinko 1000 € kuussa. Jotkut hakee sponssia jopa ennen kuin on aloittanut treenit??? Ja suurin osa ei sitten kuitenkaan täytä edes sitä minimi osaansa mitä sopimuksessa on.