BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ei mitään kuvia, turhaa paskaa. Esillä oleminen muutenkin ihan perseestä ja siitähän on vaan kisaajalle haittaa.

Ps ;) ;) sarkasmi on vahva
 
Paino alkanut alimmillaan 78 kilolla.
Miten se Pekka käy lihojen kanssa ko oot niin paljon joutunut lyhyessä ajassa raapasemaan painosta pois? Toki toivotaan että se ois vaan rasva ja nesteet palanu kehosta :cool: Oliko tälle syksylle tarkoitus muita kisoja kisata kuin ACE ja SM-kisat? Tsemppiä loppukiriin!
 
Mitkä on pekan top 5 dietti musiikit?

1. Sielun veljet – Aina nälkä

2. Jope Ruonansuu – Nyt lähtee läskit

3. Ismo Alanko Säätiö – Vittu kun vituttaa

4. Apulanta – Väsynyt, ei onnellinen

5. Irwin Goodman – Kun ei rahat riitä



...ihan vaan veikkauksena ;)
 
Oletko muuten Pekka käynyt intin? Itsellä tulee tammikuussa inttiin lähtö (jo parikertaa lykätty duunien ja opintojen takia). Alkaa jo vähän kuumottaa, että lähteekö ne kaikki 4v aikana saadut tulokset kuin pieru saharaan. Jos jollain on antaa jotain tipsejä miten sais pidettyä kondista jotenkin yllä niin arvostan. Kavereilta kuullut, että safka pelkkää hiilarimoskaa, eikä treenaamaan pääse.

Mulle selitettiin aivan samoja juttuja. Itse otan aina pähkinöitä, proteiinijauhetta, hart-sporttia, tonnikalaa ja proteiinipatukoita mukaan. N. 50e viikossa menee intissä eväisiin. Itse pääsin p-kaudella treenaamaan 4x viikossa, perjantai oli päivä kun ei päässyt sillä lomille lähdettiin ja lähdetään edelleen klo 15.00. Paino ei ole pudonnut ollenkaan, mutta intin runsaan liikunnan ansiosta oon kiristynyt. Paino silti sama 110kg. joka ruokailussa mätät mitä jaksat ja vähän päälle. Metässä santsaat aina kun vaan voi, ja siellä korostuu ne omat eväät. Mukavampaa se on yöllä syödä vartiovuorossa tonnikalaa kannonvieressä, kun muut ei ole syönyt 10 tuntiin mitään. :) Terv. 2/15, tuleva Herra
 
1. Sielun veljet – Aina nälkä

2. Jope Ruonansuu – Nyt lähtee läskit

3. Ismo Alanko Säätiö – Vittu kun vituttaa

4. Apulanta – Väsynyt, ei onnellinen

5. Irwin Goodman – Kun ei rahat riitä



...ihan vaan veikkauksena ;)


Nää on kyllä suomalaisten juoppojen musaa, ei bodi ihmisten :)
 
Nyt kun Peku on seurannut idolinsa Ovaskaisen jalanjäkiä vaihtamalla bodaukseen ja päivittämällä käyttäjänimensä samanlaiseksi kuin Mad Mike niin vielä sen verran vois apinoida että alkais materiaalia tuottamaan samaan tahtiin. Yks kuntokuva taitaa olla koko dietiltä. Sekin tais olla vanha kuva kun näytti offikuosilta.
 
IMG_591024911_11204696.jpg
 
Eikös rintalihaksiin pitänyt tulla aivan tolkuttomasti enemmän massaa nyt? Vai menikö penkki kuitenkin olkapäille ja käsille? ;)
Susirajalla ainakin osataan syödä ;)
 
Back
Ylös Bottom