BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parempi siis vaan palata entiseen, eli varjoissa dieetataan, ei kuntokuvia, ei päivityksiä, ei mitään tietoa missä mennään. Vasta lavalla sitten ne jotka paikan päälle eksyvät, näkevät missä kunnossa kukin oli. Harmaata ja tylsää, kuten suomalainen perusluonne. Itseään väheksyvä ja sisäänpäin kääntynyt, mitäänsanomaton suomalainen mies on parasta. Jee!

Tai sitten perisuomalaisen "drama queen" -reaktion sijaan miettisi jotain uutta..
 
Mä vähän luulen että Bisleytä on ruvennu jo vähän pelottaa :) Hermostuneena täällä sitten enempi keskustelee.
Kyllä jatkuvasti kunto kuvia kisoja ennen, niin pysyy kilpailijoista mielenkiinto paremmin yllä. Ulkomaalaisistakin kiinnosta enempi ne ketkä laittaa
jatkuvasti materiaalia. Esim. hieno esimerkki ollut Vatanen. Joka tuonut hyvin itseään esille vaikka ei ole edes kilpaillu.
Kotipohjaankin aikoinaan innostuin "fanittaa" kun törmäsi sen fastin blogiin,ja päivitti usein ja oli vähän kaikkee..
Ne vasta onkin tylsiä, jotka laittaa vaan päivän liikkeet ja sarjat blogiin. Ei semmosta jaksa seuraa.
 
Joko toi peilikuva vääristää, tai sitten Pekka on LEVEÄmpi kuin miesmuistiin. Mitä mun pitää tehdä, että sais tollaset saatanan hartiat :D
 
No on kyllä tosikkoa jengiä täällä hohhoijaa. Ei tosin pitäs tulla yllätyksenä. Kaikille läskiläpän dissaajille:

4400a994c7bf30889c2d0ab7342bef5d37d07ce167c30ff1355ed300543ec1d6.jpg


Älä Mika anna muutaman tosikon lannistaa ;)
 
No on kyllä tosikkoa jengiä täällä hohhoijaa. Ei tosin pitäs tulla yllätyksenä. Kaikille läskiläpän dissaajille:

4400a994c7bf30889c2d0ab7342bef5d37d07ce167c30ff1355ed300543ec1d6.jpg


Älä Mika anna muutaman tosikon lannistaa ;)

Ehdottomasti samaa mieltä! Jos nää kaikki asiat pakkiksella olisi kuin haudanvakavaa kirkossa kuuluttamista, eikä mukana olisi yhtään sitä kuuluisaa ''läpänheittoa'' niin tuskin täällä moni viihtyisikään :D Ja kuin joskus Mika suuressa viisaudessaan sanoi ''ei elämä ole niin vakavaa'' :) Joten ihan jokaisesta henkselistä ei kakkapyllyjen tarvitse revetä jos pojat pikkusen heittää leukaa toisilleen :D
 
Myönnän että lapsellistahan se on, mutta tais olla sit Pegellä ja mulla jonkin sortin lapsellinen huumori? Tosin, aika lapsellista se Kille vs Peter vääntökin oli, jos mietitään. Meni nimittäin aika vakavamieliseksikin tietyssä kohtaa. Vertaisin kännipainiin, joka alkaa leikkimielisesti, mutta kesken kaiken vääntö muuttuukin tappeluksi... Ehkä täällä Suomessa ei olla vaan totuttu siihen "pellepaini"-tyyliseen suun soittoon, jonka kaikki tietää olevan käsikirjoitettua, mutta siltikin se tuo värikkyyttä tylsään lajiin nimeltä kehonrakennus.
Mutta juuri tuon vakavamielisyyden takia se olikin mielenkiintoista seurattavaa. Huomasi heti, että homma ei ollut käsikirjoitettua wwe meininkiä vaan siinä oltiin tosissaan ottamassa miehestä mittaa. Tämän takia se herättikin niin paljon tunteita eri leireissä itse kisoissa tunnelma oli todella sähköinen.

Mutta tosiaa ei ollut tarkoitus dissata. Parempi tämä teidän kujeilukin on, kun totaalinen hiljaisuus ja pimennossa olo.
 
Te ootte jengi oikeasti tylsiä. Antakaa kundien vaan vittuilla toisilleen! On meinaan niin hemmetin hauskaa antia.
 
Kertokaa mulle miksi Nyyssölää olisi alkanut pelottamaan? :D
No kato siks kun se pilkkaa Pekkaa ja pönkittää omaa itsetuntoaan sillä ;) ;) huom. huomatkaa hymiöt

Älkää lopettako tota teijän hauskaa piikittelyä ainakaan facessa, pakkiksen tosikot pilaa taas kaiken
 
Kisaajat heittää läpändeerusta keskenään ja jotkut vetää siitä herneet nenään. Kyl ymmärtäisin tän ulinan jos oikeesti toinen kirjoittais toiselle haista vittu.
 
Back
Ylös Bottom