Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parempi siis vaan palata entiseen, eli varjoissa dieetataan, ei kuntokuvia, ei päivityksiä, ei mitään tietoa missä mennään. Vasta lavalla sitten ne jotka paikan päälle eksyvät, näkevät missä kunnossa kukin oli. Harmaata ja tylsää, kuten suomalainen perusluonne. Itseään väheksyvä ja sisäänpäin kääntynyt, mitäänsanomaton suomalainen mies on parasta. Jee!
innostuin "fanittaa" kun törmäsi sen fastin blogiin,ja päivitti usein ja oli vähän kaikkee..
Ne vasta onkin tylsiä, jotka laittaa vaan päivän liikkeet ja sarjat blogiin. Ei semmosta jaksa seuraa.
No on kyllä tosikkoa jengiä täällä hohhoijaa. Ei tosin pitäs tulla yllätyksenä. Kaikille läskiläpän dissaajille:
Älä Mika anna muutaman tosikon lannistaa ;)
Mutta juuri tuon vakavamielisyyden takia se olikin mielenkiintoista seurattavaa. Huomasi heti, että homma ei ollut käsikirjoitettua wwe meininkiä vaan siinä oltiin tosissaan ottamassa miehestä mittaa. Tämän takia se herättikin niin paljon tunteita eri leireissä itse kisoissa tunnelma oli todella sähköinen.Myönnän että lapsellistahan se on, mutta tais olla sit Pegellä ja mulla jonkin sortin lapsellinen huumori? Tosin, aika lapsellista se Kille vs Peter vääntökin oli, jos mietitään. Meni nimittäin aika vakavamieliseksikin tietyssä kohtaa. Vertaisin kännipainiin, joka alkaa leikkimielisesti, mutta kesken kaiken vääntö muuttuukin tappeluksi... Ehkä täällä Suomessa ei olla vaan totuttu siihen "pellepaini"-tyyliseen suun soittoon, jonka kaikki tietää olevan käsikirjoitettua, mutta siltikin se tuo värikkyyttä tylsään lajiin nimeltä kehonrakennus.
Mmm-mMä vähän luulen että Bisleytä on ruvennu jo vähän pelottaa
No kato siks kun se pilkkaa Pekkaa ja pönkittää omaa itsetuntoaan sillä ;) ;) huom. huomatkaa hymiötKertokaa mulle miksi Nyyssölää olisi alkanut pelottamaan? :D
Mikaa alkanu pelottaa ettei Pekka ehdi kuntoon ja skippaa kisat :D Ei vaa, tsemppii molemmille uurastukseen ja timanttisia kuntoja odotellessa.Mä vähän luulen että Bisleytä on ruvennu jo vähän pelottaa