BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Ei mulla muuta....


No ei vais, täällähän sitä ollaan. Vähemmän on tullut vietettyä aikaa ylipäätään koneella. Päivät vaan vierähtää niin nopeaan, ensin töitä ja sitten salille valmistautumiset ja treenit ja siitä elpyminen... ja ruuanlaitto. Mulla on nyt ollut treenikaveri hetken aikaa ja on voinut ottaa eriliaisia erikoistekniikoitakin vielä ja saattamaan ne sarjat pikkasen vielä yli normaalin rasituksen. Hyvältä on tuntunut pitkästä aikaa näinkin.

Mulla ois paljonkin videomateriaalia tallella, mutta tälle viikkoa en niitä ehdi laittamaan kun keskiviikosta sunnuntaihin asti suunnataan tuonne Ouluun. Lauantaina Oulussa BE ACTIVE tapahtuma Rotuaarilla klo 12.00 alkaen ja illasta Amarillossa Supermassa Shöyyy.

Naurattaa muuten keskustelut, mitä on käyty aikasemmin että Pekan kisapaino on 70 kiloa jos haluaa olla kunnossa. Ei siltä oikein meinaa näyttää. Nyt on vedetty vähän tiukempi tahti päälle, että saadaan edes paino alaspäin menemään. On meinaa aika tiukassa. Liekkö kehitystä?
 
Pekka dieetillä 2015.
image.jpg
 
Veikkaan, että Pekka joutuu vedättämään painoa, mikäli meinaa alta kasikymppiin mennä. Aivan niinkuin junioreissakin joutui vedättelemään CBB puolella. Kintut on jo yksistään saaneet julmasti lisää kokoa ja lisäksi myös ennestään kova lihasryhmä, eli selkä on taas eri planeetalta verrattuna classikkiaikaan. Juuri näiden lihasryhmien turpoaminen näkyy siellä vaa´alla sitten yllättävänkin paljon. Pekka on rakenteellisesti luonnostaan sivusuunnassa myös paksu ihan tiukkanakin, joten tosi kova kuosi sieltä on tulossa kanuunankuulaolkapäineen....
 
Veikkaan Pekan kisapainon olevan 72kg jos mies änkyräkireenä tulis lavalle. Kaikki sen ylimenevä paino on läskiä.

Ei jumaliste ootko tosissas?

On se hirvee määrä sit fläsää ja nestettä kun ajattelee et mies on painanu parhaimmillaan sata kiloa! Ei uskois.
 
Ei jumaliste ootko tosissas?

On se hirvee määrä sit fläsää ja nestettä kun ajattelee et mies on painanu parhaimmillaan sata kiloa! Ei uskois.
No en usko Pekan olevan hirveesti isompi kuin minä silloin ku mä painoin sen 72kg lavalla.
Tossa 71,7kg:
2007-force-GP.jpg
 
Veikkaan, että Pekka joutuu vedättämään painoa, mikäli meinaa alta kasikymppiin mennä. Aivan niinkuin junioreissakin joutui vedättelemään CBB puolella. Kintut on jo yksistään saaneet julmasti lisää kokoa ja lisäksi myös ennestään kova lihasryhmä, eli selkä on taas eri planeetalta verrattuna classikkiaikaan. Juuri näiden lihasryhmien turpoaminen näkyy siellä vaa´alla sitten yllättävänkin paljon. Pekka on rakenteellisesti luonnostaan sivusuunnassa myös paksu ihan tiukkanakin, joten tosi kova kuosi sieltä on tulossa kanuunankuulaolkapäineen....

Kiitos paljon Tuukka. On tässä selvästi paksuntunut ukko kaikin puolin ja ei aina välillä meinaa tunnistaa itseään, mutta on sitä läskiäkin vielö ihan riittämiin että kiirehän se on kuten aina, mutta ei sitä epäonnistumaankaan olla koskaan menty.
No en usko Pekan olevan hirveesti isompi kuin minä silloin ku mä painoin sen 72kg lavalla.
Tossa 71,7kg:
katso liitettä 127812
Ota Mika huomioon, että olet Manlet, olen sua puoli tuumaa pitempi. Pätkä! HAH.
 
Zemit Eibille kohti syksyä ja isoo pykälää dieetin suhteen silimään. Ite painolla ei mitään merkitystä, vaa kondis ratkasee. Ja kuten Mikaki tuossa postaili, että JOS kunnossa on lavalla, ni paino ei mitenkää tuu olee 80 pinnassa, vaikka osa täällä ni kuvittelee. Jatketaan harjotuksia :)
 
Mistä sitä kukaan tietää paljonko Pekka on offilla höyrytellyt, voipi olla, että kaasu on ollut pohjassa kokoajan. Veikkaan, että Mr.Pekka boy yllättää ja iskee. Frodon ja Samin matka kohti syksyn kisoja jatkukoon, molemmille onnea matkaan!
 
Toivon, että Pekka näyttää kaikille, jotka täällä naureskelee läskin ja nesteiden määrää. Omat sympatiat menee kyllä hänelle. Ei kauheasti täällä huutele, mutta eiköhän sieltä yllättävän kova fysiikka paljastu. Mielestäni noi "läskiläpät" on aivan helvetin väsyneitä. Samaa toistoa viikosta toiseen. Tsemppiä!
 
Toivon, että Pekka näyttää kaikille, jotka täällä naureskelee läskin ja nesteiden määrää. Omat sympatiat menee kyllä hänelle. Ei kauheasti täällä huutele, mutta eiköhän sieltä yllättävän kova fysiikka paljastu. Mielestäni noi "läskiläpät" on aivan helvetin väsyneitä. Samaa toistoa viikosta toiseen. Tsemppiä!
Sulla on huono huumorintaju! Ei kai täällä nyt kukaan ilkeyksissään ketään hauku. Pientä jekun heittoa vaan pilke silmäkulmassa. Pekalla itselläänkin on hurtti huumorintaju, eihän näistä kukaan oikeesti loukkaannu. Läskiläppä on aina hauska, kuten pieruhuumori.
 
Back
Ylös Bottom