BB Pekka Kotipohja

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
UsKbRu5.jpg
 
Sulla on huono huumorintaju! Ei kai täällä nyt kukaan ilkeyksissään ketään hauku. Pientä jekun heittoa vaan pilke silmäkulmassa. Pekalla itselläänkin on hurtti huumorintaju, eihän näistä kukaan oikeesti loukkaannu. Läskiläppä on aina hauska, kuten pieruhuumori.

Ei kai kukaa niistä loukkaannu, mutta siulla on vaan nuo "läpät" oikeesti todella kuivia. Vähän yritystä eikä saman jankutusta, nyt ei olla ala-asteen pihalla ;)
 
Ei kai kukaa niistä loukkaannu, mutta siulla on vaan nuo "läpät" oikeesti todella kuivia. Vähän yritystä eikä saman jankutusta, nyt ei olla ala-asteen pihalla ;)
Tämä! Viime vuonna oli huikean jännittävä seurata Kille vs Peter asetelmaa. Siinä oli aidosti rivalry meinikiä. Nyt tuntuu, että Nyyssölä yrittää väkisin hakea jotain ennakkoasetelmia mutta touhu on kyllä tosi väsynyttä. Ei silti molemmille tsempit dieettiin ja toivotaan että lavalla molemmat kunnossa.
 
Pekka tulee olemaan paras mahdollinen vastus Mikalle -80kg sarjassa vuosiin, mikäli onnistuu vähintään yhtä hyvin dieetissään kuin edellisellä kerralla. Parissa vuodessa luultavasti heittelee Nyyssölää pitkin seiniä, koska rakenne tukee paksuusvaikutelmaa niin hyvin ja fysiikka on kuitenkin melko virheetön varsinkin kun jalat saa yläkropan kanssa parempaan balanssiin.
 
Tämä! Viime vuonna oli huikean jännittävä seurata Kille vs Peter asetelmaa. Siinä oli aidosti rivalry meinikiä. Nyt tuntuu, että Nyyssölä yrittää väkisin hakea jotain ennakkoasetelmia mutta touhu on kyllä tosi väsynyttä. Ei silti molemmille tsempit dieettiin ja toivotaan että lavalla molemmat kunnossa.
Oisko viime vuonna homma menny vähän liian vakavaksi ja siksi siinä oli se jännitysmomentti mukana? Enhän mä nyt tosissani Pekkaa dissaa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin meikä arvostaa Pekkaa huikeen paljon. Siinä on tulevaisuuden lupaus lajille ja miehellä on vielä paljon annettavaa vuosiksi eteenpäin.

Ihan yhteistuumin Pekan kanssa aateltiin vähän värittää tätä asetelmaa, että leikillämme parjattais toisiamme. Näköjään näitä vakavamielisiä vaan on, joille ei uppoa, että (huonoa) huumoriahan se vain on.

Mutta kun tää ei näytä menevän jengillä jakeluun, niin lopetetaan tää nyt sitten ainakin mun osalta, niin voitte sitten vaikka fanit keskenänne tapella kuka heittelee ja ketäkin kisoissa seinille...
 
Varmasti on läppää ja ymmärrän että haetaan ennakkoasetelmia, mutta touhu on kans mun mielestä ihan täysin väsynyttä ja lapsellista. Ps. peter vs kille oli paljon mielekkäämpi.
 
Varmasti on läppää ja ymmärrän että haetaan ennakkoasetelmia, mutta touhu on kans mun mielestä ihan täysin väsynyttä ja lapsellista. Ps. peter vs kille oli paljon mielekkäämpi.
Myönnän että lapsellistahan se on, mutta tais olla sit Pegellä ja mulla jonkin sortin lapsellinen huumori? Tosin, aika lapsellista se Kille vs Peter vääntökin oli, jos mietitään. Meni nimittäin aika vakavamieliseksikin tietyssä kohtaa. Vertaisin kännipainiin, joka alkaa leikkimielisesti, mutta kesken kaiken vääntö muuttuukin tappeluksi... Ehkä täällä Suomessa ei olla vaan totuttu siihen "pellepaini"-tyyliseen suun soittoon, jonka kaikki tietää olevan käsikirjoitettua, mutta siltikin se tuo värikkyyttä tylsään lajiin nimeltä kehonrakennus. Parempi siis vaan palata entiseen, eli varjoissa dieetataan, ei kuntokuvia, ei päivityksiä, ei mitään tietoa missä mennään. Vasta lavalla sitten ne jotka paikan päälle eksyvät, näkevät missä kunnossa kukin oli. Harmaata ja tylsää, kuten suomalainen perusluonne. Itseään väheksyvä ja sisäänpäin kääntynyt, mitäänsanomaton suomalainen mies on parasta. Jee!
 
Tämä! Viime vuonna oli huikean jännittävä seurata Kille vs Peter asetelmaa. Siinä oli aidosti rivalry meinikiä. Nyt tuntuu, että Nyyssölä yrittää väkisin hakea jotain ennakkoasetelmia mutta touhu on kyllä tosi väsynyttä. Ei silti molemmille tsempit dieettiin ja toivotaan että lavalla molemmat kunnossa.
Killen ja Pjotorin tapauksessa itse urheilijat eivät nokitelleet, vaan heidän kannattajansa ja tiiminsä. Jos Mikalla tai Pekalla olisi takananaan samanlainen tiimi kuin esim. Peterillä ja yksi äänekäs yhtiömies siinä laskemassa dieetin edetessä persekutseja kuin aamukammasta piikkejä, niin nokittelu nousisi nopeasti uudelle tasolle. :D
 
Joo, Peter vs Kille ei ollut niinkään miehet vastakkain, vaan enemmänkin yleistä hehkutusta ja ihan faktoilla pelaamista. Ei siinä niinkään ketään läskiksi tai vajaakuntoiseksi dissattu, vaan hehkutettiin omaa leiriä ja siellä olevaa kuntoa.
 
Killen ja Pjotorin tapauksessa itse urheilijat eivät nokitelleet, vaan heidän kannattajansa ja tiiminsä. Jos Mikalla tai Pekalla olisi takananaan samanlainen tiimi kuin esim. Peterillä ja yksi äänekäs yhtiömies siinä laskemassa dieetin edetessä persekutseja kuin aamukammasta piikkejä, niin nokittelu nousisi nopeasti uudelle tasolle. :D
Kyllä mun mielestäni hauskempaa ja "reilumpaa" on, että itse kisaajat "vittuilevat" toisilleen. Okei, ehkä nää meidä "läski" ja "homo" huutelut eivät sit olleet verbaalisesti niitä nokkelimpia asioita, mutta kyllä mä siltikin peräänkuulutan tätä pilkettä silmäkulmassa, joka tuntuu joiltain vakavamielisiltä totaalisesti puuttuvan. Haudanvakavia ihmisiä, ***tana.
 
Joo, Peter vs Kille ei ollut niinkään miehet vastakkain, vaan enemmänkin yleistä hehkutusta ja ihan faktoilla pelaamista. Ei siinä niinkään ketään läskiksi tai vajaakuntoiseksi dissattu, vaan hehkutettiin omaa leiriä ja siellä olevaa kuntoa.
Ei huudeltu läskiksi ei (kun kumpikaan ei sellainen ollut), mutta kovasti toivottiin esim toisen tappiota, mikä on mun mielestäni outoa. Siinä oli hehkutukset kaukana.
 
Odotan innolla Pekan kuoriutumista lavalle ja moni muukin odottaa varmasti jännityksellä minkälainen paketti lavalle tulee.

Omasta mielestä tässä parivaljakossa hienointa on juuri se, että toinen laittelee aktiivisesti kuvia itsestään ja kunnosta ja Pekka taas odottaa vielä lähemmäksi kohokohtaa mikä herättää jännitystä toisessa kaartissa, vastakohtien taistelut ovat aina mielenkiintoisia. Miksi siitä pitää repiä herneet nenään on taas aivan utopistinen asia ja minkä takia kahden kisaajan läpästä pitää aiheutua hirveä show. Kuten Mika totesi "homovittuläski" läppä ei varmasti ole kaikkein vakavimmin pohditua huumoria, mutta kuten myös totesi jaksaa se naurattaa aina välillä silti yhtä paljon kuin pierutkin. Lapsellista? Joo :) Mutta liian aikuismainen vakavamielinen käytös ei sovellu ainakaan omaan elämänkatsomukseen. Jos toiset heittää hurttia huumoria, niin älköö te ihmiset ottako sitä vakavasti vaan valitkaa vaikka puolenne ja nakutelkaa sen hurtin huumorin tahdissa mukana. Ei tää elämä saa olla liian vakavaa.
 
IMHO paljon väsyttävämpää on lukea täältä näitä ainaisia unisia urputuksia. Paljon mielummin tätä kakkahousu-osastoa kuin että oltaisin vain hiljaa. Onnea molemmille kisaajille! *flies away*
 
Back
Ylös Bottom