Paljon hauskempaa seurata tällasta kieli silmäkulmassa-vinoilua kuin pelkkää asiallista raamattupiirikeskustelua :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on huono huumorintaju! Ei kai täällä nyt kukaan ilkeyksissään ketään hauku. Pientä jekun heittoa vaan pilke silmäkulmassa. Pekalla itselläänkin on hurtti huumorintaju, eihän näistä kukaan oikeesti loukkaannu. Läskiläppä on aina hauska, kuten pieruhuumori.
Tämä! Viime vuonna oli huikean jännittävä seurata Kille vs Peter asetelmaa. Siinä oli aidosti rivalry meinikiä. Nyt tuntuu, että Nyyssölä yrittää väkisin hakea jotain ennakkoasetelmia mutta touhu on kyllä tosi väsynyttä. Ei silti molemmille tsempit dieettiin ja toivotaan että lavalla molemmat kunnossa.Ei kai kukaa niistä loukkaannu, mutta siulla on vaan nuo "läpät" oikeesti todella kuivia. Vähän yritystä eikä saman jankutusta, nyt ei olla ala-asteen pihalla ;)
Periaatteessa Nyyssölä on siis pelannut kehonrakennuksen läpi ja kukaan ei tule enää ohi?Ei suomessa kyllä kukaan heittele nyyssölää pitkin seiniä, jos siis bodauksesta puhutaan.
Oisko viime vuonna homma menny vähän liian vakavaksi ja siksi siinä oli se jännitysmomentti mukana? Enhän mä nyt tosissani Pekkaa dissaa. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin meikä arvostaa Pekkaa huikeen paljon. Siinä on tulevaisuuden lupaus lajille ja miehellä on vielä paljon annettavaa vuosiksi eteenpäin.Tämä! Viime vuonna oli huikean jännittävä seurata Kille vs Peter asetelmaa. Siinä oli aidosti rivalry meinikiä. Nyt tuntuu, että Nyyssölä yrittää väkisin hakea jotain ennakkoasetelmia mutta touhu on kyllä tosi väsynyttä. Ei silti molemmille tsempit dieettiin ja toivotaan että lavalla molemmat kunnossa.
Myönnän että lapsellistahan se on, mutta tais olla sit Pegellä ja mulla jonkin sortin lapsellinen huumori? Tosin, aika lapsellista se Kille vs Peter vääntökin oli, jos mietitään. Meni nimittäin aika vakavamieliseksikin tietyssä kohtaa. Vertaisin kännipainiin, joka alkaa leikkimielisesti, mutta kesken kaiken vääntö muuttuukin tappeluksi... Ehkä täällä Suomessa ei olla vaan totuttu siihen "pellepaini"-tyyliseen suun soittoon, jonka kaikki tietää olevan käsikirjoitettua, mutta siltikin se tuo värikkyyttä tylsään lajiin nimeltä kehonrakennus. Parempi siis vaan palata entiseen, eli varjoissa dieetataan, ei kuntokuvia, ei päivityksiä, ei mitään tietoa missä mennään. Vasta lavalla sitten ne jotka paikan päälle eksyvät, näkevät missä kunnossa kukin oli. Harmaata ja tylsää, kuten suomalainen perusluonne. Itseään väheksyvä ja sisäänpäin kääntynyt, mitäänsanomaton suomalainen mies on parasta. Jee!Varmasti on läppää ja ymmärrän että haetaan ennakkoasetelmia, mutta touhu on kans mun mielestä ihan täysin väsynyttä ja lapsellista. Ps. peter vs kille oli paljon mielekkäämpi.
Killen ja Pjotorin tapauksessa itse urheilijat eivät nokitelleet, vaan heidän kannattajansa ja tiiminsä. Jos Mikalla tai Pekalla olisi takananaan samanlainen tiimi kuin esim. Peterillä ja yksi äänekäs yhtiömies siinä laskemassa dieetin edetessä persekutseja kuin aamukammasta piikkejä, niin nokittelu nousisi nopeasti uudelle tasolle. :DTämä! Viime vuonna oli huikean jännittävä seurata Kille vs Peter asetelmaa. Siinä oli aidosti rivalry meinikiä. Nyt tuntuu, että Nyyssölä yrittää väkisin hakea jotain ennakkoasetelmia mutta touhu on kyllä tosi väsynyttä. Ei silti molemmille tsempit dieettiin ja toivotaan että lavalla molemmat kunnossa.
Kyllä mun mielestäni hauskempaa ja "reilumpaa" on, että itse kisaajat "vittuilevat" toisilleen. Okei, ehkä nää meidä "läski" ja "homo" huutelut eivät sit olleet verbaalisesti niitä nokkelimpia asioita, mutta kyllä mä siltikin peräänkuulutan tätä pilkettä silmäkulmassa, joka tuntuu joiltain vakavamielisiltä totaalisesti puuttuvan. Haudanvakavia ihmisiä, ***tana.Killen ja Pjotorin tapauksessa itse urheilijat eivät nokitelleet, vaan heidän kannattajansa ja tiiminsä. Jos Mikalla tai Pekalla olisi takananaan samanlainen tiimi kuin esim. Peterillä ja yksi äänekäs yhtiömies siinä laskemassa dieetin edetessä persekutseja kuin aamukammasta piikkejä, niin nokittelu nousisi nopeasti uudelle tasolle. :D
Ei huudeltu läskiksi ei (kun kumpikaan ei sellainen ollut), mutta kovasti toivottiin esim toisen tappiota, mikä on mun mielestäni outoa. Siinä oli hehkutukset kaukana.Joo, Peter vs Kille ei ollut niinkään miehet vastakkain, vaan enemmänkin yleistä hehkutusta ja ihan faktoilla pelaamista. Ei siinä niinkään ketään läskiksi tai vajaakuntoiseksi dissattu, vaan hehkutettiin omaa leiriä ja siellä olevaa kuntoa.