Peilin ohi kävely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
Hemmetti aina, jos kuljen peilin edestä ja muita ei näy niin jännitän hauista tai lyön vähän varjoa yms. Ongelmia tuottaa se, että himassa on suuri peili sellaisessa paikassa, että aika usein kuljen sen edestä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joka kerta kävellessä kotona peilin edestä mun on pakko pullistaa joko hanskaa tai vatsoja... Olenko ainut näin itserakas tyyppi. Niin ja tietysti olen kotona aina ilman paitaa.:D

hahhaha! ihan ku meitsi, teen ihan samaa kotona!

En sitten näemmä olekkaan ainoa.:kippis1:

Iltaisin katson peiliin jos en saa unta, nukahtaminen on näin helpompaa kun voi itkeä itsensä uneen.

edit. se itkenkö surusta vai ilosta jääkööt salaisuudeksi

Täältäkin löytyy yksi itseään jatkuvasti peilaava apina! Aina kun kävelee peilin tai jonkun muun peilaavan pinnan ohi niin on pakko vilkaista ja välillä voi vähän pullistella jos kukaan ei näe.

Täältäkin löytyy yksi itseään jatkuvasti peilaava apina! Aina kun kävelee peilin tai jonkun muun peilaavan pinnan ohi niin on pakko vilkaista ja välillä voi vähän pullistella jos kukaan ei näe.

Pakko kai se on myöntää. Olen peiliholisti. Joku pakko siihen on aina mennä pullistelemaan ja katsomaan miten säälittävä on tai olisikohan ehkä saattanut tulla johonkin kehitystä

Ööh... Juu, kyllähän tuota on tullut jo monia vuosia pällisteltyä itseään pakkomielteen omaisesti kaikista heijastavista pinnoista. Nyt olen huomannut vielä leiskauttavani itselleni oikein hehkeän hymyn aina kun kuljen peilin ohi :nolo:

Kyllä täälläkin tulee pullisteltua peilin edessä päivittäin, joko hanskoja, reisiä, selkää tai jotain muuta.. Useita tunteja päivässä;D

Mä oon tätä joskus miettiny että oonkohan ainoo joka harrastaa tätä, mutta enpä onneks oo :D

Aika usein tulee heitettyä joku ihmepose peilin eessä ku kävelee ohi siitä :david:

Ennen tuli posetettua kotona kaiken aikaa esim. safkaa hakiessa, mutta nykyään porukat vittuilee natunäppylöistä selässä.. :lol2:

Minä kyylään itseäni muuten vian peilistä ohi kulkiessani, vaikka sieltä ei mitään hehkeää näykään. :D
Ja muutenkin viihdyn peilin edessä aika paljon, vaikka siellä ei tosissaan ole mitään katseltavaa. :nolo:

Tätä en kyllä kovin usein tee ja olen kait ihan terve, mutta olen monesti levittänyt pakaroita ja näyttänyt itselle paljasta persettä peilin kautta:D
Usein tulee vaan pullisteltua.

Mulla on varsinainen viha-rakkaussuhde noitten peilien kanssa. Himassa (kun kukaan ei nää) tulee aina ensin katottua sivuprofiilista keskivartalon tilannetta. Se on melko masentava. Ryhdistäytyminen ja tuplat takaa auttaa kuitenkin aina piristämään mieltä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom