Peilin ohi kävely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suunnilleen joka kerta, kun satun kävelemään ilman paitaa peilin ohi niin pitää heittää joku pose kehiin. :D Yleensä sivurinta tai tuplat edestä. :haart:

Joo tulee lähes peilin kuin peilin edessä poseerailtua tosin muilta näkymättömissä..Tästäkin tullut vittumainen tapa :wall:

Minulla on syyt siihen että kämpässä ei ole kuin yksi peili ja sekin vessan lavuaarin päällä oleva pieni peili...

Kuka kynis-vartaloa haluaa katsella peilistä??

jos hampaita pesee niin harvassa on ne kerrat jolloin ei tuu pullisteltua, toisinaan alkaa vituttamaan kun ei pysty olemaan muuten vaan siinä peilin edessä.

Voi luoja! :eek:

Ok, mutta mikäs minä olen sanomaan kun tulee itsekin hymyiltyä aamulla peilikuvalleen, tosin ehkä hieman toisessa mielessä...:nolo:

Peili on kiva vehje, mutta aika harvoin tulee posetettua. Ehkä vain muutaman kerran päivässä :D

No tottahan peilin edessä pitää pullistella, yleisimmin lähtee ojentaja tai hanskapose.

Ps. Olohuoneen peilin edessä varjot ovat suotuisampia kuin vessassa..:evil:

Vilkuilen peiliin, ja yleensä virnistän. Sama kauppojen näyteikkunoiden ohi kävellessä. Bongaa virnistelijä! :hyper:

Juu, peili on ystäväni, vaikka voisikin kahvoja vähän kaunistella...

Ja testin mukaan olen siis lähes terve:

Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Antisocial: Low
Borderline: Low
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Moderate

Minä irvistelen aina peilille :D
Thaimaassa kun kävi stripparimestoissa, vai mitä gouggareita ne nyt ovatkaan niin tanssijoista monet katsoivat itseään peilistä lähes koko esityksen ajan. Siellähän on siis about 10 alastonta tanssijaa vatkaamassa itseään tankoja vasten yhtäaikaa.

Yleisöön ei yleensä vilkuiltu. Tulin vain kiinnittäneeksi huomiota. :rolleyes:

Järkyttävän hyvä valaistus eteisessä. Pakkohan se on vetää aina hauis esille.... :D Saman kun tekee vessassa niin ei tuu mitään esille....:(

Hauista pitää jännittää aina peilin edessä. Joskus voi jäädä posettamaankin. :D (Jos nyt olis edes jotain, mitä näyttää)

Ennen katoin hauista mutta nykyisin ojentajaa tai latseja:nolo: Jos on hyvä valaistus... Mutta muuten en edes vilkaise tai sitten vilkaisen ja korjaan ryhtini välittömästi.;)

pakkohan son itteensä vahata :D Mut mulla on kyl käyny niinku monelle muulle, et peiliin on alkanu posettaa enemmän just saliharrastuksen alottamisen jälkeen...aikasemmi ei juuri tullu kateltua... Onha se kiva nähdä työnsä jälki :jahas:

Nyt varsinki ku on ollu nuita kisoja nii kävelyy ja posettamista on pitäny harjotella iha kunnolla. Ja kuvauksiin ei oo menemistä enneku tietää ja hallitsee tasan kaikki kasvonsa ilmeet... On tullu huomattua pari kertaa et omasta mielestä "viettelevä" katse näyttää sitte kuvassa lähinnä merisairaalta laivakoiralta :D

Äitin pikku narsistit kokoontuu. :D :whip: Mikäs siinä, pitäähän välillä omaa runkoa peilistä kattoo, valon pirulainen vaan rikkoo "idyllin". Piliäkin kattelis, mutta peili on niin korkeella, ettei sitä näy...:jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom