Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on tapana parin kuukauden välein hilata eteisen peili omaan huoneeseen ja siitä tarkastella selän (ja kahvojen) kasvua. Muutenhan sitä tulee pullisteltua peilin edessä päivittäin, oli sitten kyseessä oma peili, tai koulun vessan peili.Originally posted by teri
Joka kerta kävellessä kotona peilin edestä mun on pakko pullistaa joko hanskaa tai vatsoja... Olenko ainut näin itserakas tyyppi. Niin ja tietysti olen kotona aina ilman paitaa.:D
Originally posted by XTR
Aha. Luulin olevani antisocial, mutta oikea termi onkin avoidant. :jahas:
Originally posted by Tomi
Kirjoitit mulle jotain mailia tuossa pari kk sitten. Maili tuli postmasterin kautta (report this post to a moderator -nappi?) ja vastausosoite oli jäänyt johonkin matkan varrelle. Laitatko uudestaan sitä mailia, tomi@pakkotoisto.com.
Originally posted by Tomi
Mä varmistan yleensä suihkun jälkeen vessan peilistä, että serratus ja vatsat näkyvät varmasti jännittämättä. Jos ei näy, niin sitten jätetään Mäkkärissä juoksu vähemmälle muutamaksi päiväksi. Muutama pakollinen poseeraus tulee otettua ehkä pari kertaa viikossa. Nykyään tulee tsekattua lähinnä selkä-, reisi- ja pohjeosastoa, joissa on viimeisen vuoden aikana tapahtunut eniten kehitystä.
Edit: typo
Originally posted by andor
Mikä on serratus?
Originally posted by Krusifiksi
Ja alkuperäiseen kysymykseen: tottakai itseään tulee peilata, lasiovestakin saa mainion peilikuvan oikeassa valaistuksessa.
Originally posted by Arvo Paperi
Kaikkein paras peili kehonrakentajalle on henkilöauton sivuikkuna.
Originally posted by lazki
Minunkin mielestä auton ikkunat on loistavat. Niissä näyttää joskus hirmu leveältä. Vielä kun sattuu olemaan oikea valaistus niin aijai sitä egobuustia.
Originally posted by hash pipe
Sovituskopissa on myös hauskaa....
Joka kerta kävellessä kotona peilin edestä mun on pakko pullistaa joko hanskaa tai vatsoja... Olenko ainut näin itserakas tyyppi. Niin ja tietysti olen kotona aina ilman paitaa.:D
Minunkin mielestä auton ikkunat on loistavat. Niissä näyttää joskus hirmu leveältä. Vielä kun sattuu olemaan oikea valaistus niin aijai sitä egobuustia.
Kaikkein paras peili kehonrakentajalle on henkilöauton sivuikkuna.
Itsellä tulee nykyään pullisteltua joka päivä varmasti kymmeniä minuutteja. Pitäisi vähentää. Mutta se on vaan niin hienoa, kun pitkän treenitauon jälkeen on tosi nopeasti tullut paljon lihasta takaisin.