Peilin ohi kävely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Antisocial: Moderate
Borderline: Low
Histrionic: Low
Narcissistic: High
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Moderate

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by teri
Joka kerta kävellessä kotona peilin edestä mun on pakko pullistaa joko hanskaa tai vatsoja... Olenko ainut näin itserakas tyyppi. Niin ja tietysti olen kotona aina ilman paitaa.:D
Mulla on tapana parin kuukauden välein hilata eteisen peili omaan huoneeseen ja siitä tarkastella selän (ja kahvojen) kasvua. Muutenhan sitä tulee pullisteltua peilin edessä päivittäin, oli sitten kyseessä oma peili, tai koulun vessan peili.

Kyllä nämä testit jaksaa piristää:

Paranoid: Moderate
Schizotypal: High
Antisocial: High (tämä ei pidä paikkaansa, pidän kaikista ihmisistä, ainakin siihen saakka, että koen heidät ärsyttäviksi)
Borderline: Moderate
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Very High
Avoidant: Moderate
Obsessive-Compulsive: Moderate

Ja alkuperäiseen kysymykseen: tottakai itseään tulee peilata, lasiovestakin saa mainion peilikuvan oikeassa valaistuksessa.

Disorder | Rating
Paranoid: Low
Schizotypal: Very High
Antisocial: Moderate
Histrionic: High
Narcissistic: High
Avoidant: Low
Obsessive-Compulsive: High

Jaahas että tälleen...

Aha. Luulin olevani antisocial, mutta oikea termi onkin avoidant. :jahas:

jehh, meijän vessas on valo hieman hämärä ja se lamppu on peilin pääl sillee kulmassa etuyläviistossa ni vatsat erottuu siinä valossa nii komeesti et aina ku käy kusella ni on pakko vetää paita ylös ja katella vatsoja :)

Originally posted by XTR
Aha. Luulin olevani antisocial, mutta oikea termi onkin avoidant. :jahas:
:offtopic:
Kirjoitit mulle jotain mailia tuossa pari kk sitten. Maili tuli postmasterin kautta (report this post to a moderator -nappi?) ja vastausosoite oli jäänyt johonkin matkan varrelle. Laitatko uudestaan sitä mailia, tomi@pakkotoisto.com. :)

Originally posted by Tomi
:offtopic:
Kirjoitit mulle jotain mailia tuossa pari kk sitten. Maili tuli postmasterin kautta (report this post to a moderator -nappi?) ja vastausosoite oli jäänyt johonkin matkan varrelle. Laitatko uudestaan sitä mailia, tomi@pakkotoisto.com. :)

Hmm, oon varmaan lukenu palstaa pienessä kaasussa ja räpeltänyt jotain... En ainakaan muista, että olisin laittanut mailia. :david:

Kiitoksia kuitenkin huolenpidosta! :haart:

Originally posted by Tomi
Mä varmistan yleensä suihkun jälkeen vessan peilistä, että serratus ja vatsat näkyvät varmasti jännittämättä. Jos ei näy, niin sitten jätetään Mäkkärissä juoksu vähemmälle muutamaksi päiväksi. :) Muutama pakollinen poseeraus tulee otettua ehkä pari kertaa viikossa. Nykyään tulee tsekattua lähinnä selkä-, reisi- ja pohjeosastoa, joissa on viimeisen vuoden aikana tapahtunut eniten kehitystä.

Edit: typo

Mikä on serratus?

Originally posted by Krusifiksi

Ja alkuperäiseen kysymykseen: tottakai itseään tulee peilata, lasiovestakin saa mainion peilikuvan oikeassa valaistuksessa.

Kaikkein paras peili kehonrakentajalle on henkilöauton sivuikkuna.

Itsellä tulee nykyään pullisteltua joka päivä varmasti kymmeniä minuutteja. Pitäisi vähentää. Mutta se on vaan niin hienoa, kun pitkän treenitauon jälkeen on tosi nopeasti tullut paljon lihasta takaisin.

Originally posted by Arvo Paperi

Minunkin mielestä auton ikkunat on loistavat. Niissä näyttää joskus hirmu leveältä. Vielä kun sattuu olemaan oikea valaistus niin aijai sitä egobuustia.

Originally posted by lazki
Minunkin mielestä auton ikkunat on loistavat. Niissä näyttää joskus hirmu leveältä. Vielä kun sattuu olemaan oikea valaistus niin aijai sitä egobuustia.

:D En siis ole ainoa joka on tämän hokannut... Pitää pälyillä aina ympärille ettei jää kiinni :rolleyes:

Paranoid: Very High
Schizoid: Moderate
Schizotypal: Moderate
Antisocial: High
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Very High
Avoidant: Moderate
Obsessive-Compulsive: High

Saatto olla, että jotkut kysymykset meni vähän ohi suun... :lol2:

Peilin edessä pulistelu lienee ammattisairaus ? :D
Itse harrastan sitä kans paljon. Kotona yleensä ilman paitaa, varsinkin suihkun jälkeen :lol2: Sovituskopissa on myös hauskaa.... :rolleyes:

Originally posted by hash pipe
Sovituskopissa on myös hauskaa.... :rolleyes:

Onkohan niissä viritetyt peilit, kun jotenkin selkä näyttää aina sovituskopissa leveämmältä kuin kotona. Tai sitten siellä on vaan valaistus viritelty aina viimisen päälle.

Luulisi ainakin että miesten vaatetus menisi paremmin kaupaksi jos peilit säätää hieman leventämään hartioiden korkeudelta ja kaventamaan vyötäröstä.
;)

Joka kerta kävellessä kotona peilin edestä mun on pakko pullistaa joko hanskaa tai vatsoja... Olenko ainut näin itserakas tyyppi. Niin ja tietysti olen kotona aina ilman paitaa.:D

vaikka mul ei mitää pullisteltavaa oo ni silti sama homma :D

hahaha auton ikkunaa parempi on auton kylki, metalliosa siis :D

Itsellä tulee nykyään pullisteltua joka päivä varmasti kymmeniä minuutteja. Pitäisi vähentää. Mutta se on vaan niin hienoa, kun pitkän treenitauon jälkeen on tosi nopeasti tullut paljon lihasta takaisin.

Hehe, pari päivää sitten tuli just tyytyväisenä käveltyä auton ohi ja ihmeteltyä että ihan hyvässä kunnossahan sitä vielä ollaan.

mitenhän jengi onnistuu näis nostois. siis ei tälläst voi tapahtuu vahingos..?

ite en pullistele peilin edessä. sillo ku on suihkuun menossa ni vähän kattelen sivusilmällä. ei oo natulla oikeen mitään mitä katella.(vyötärön yläpuolella ;))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom