Peilin ohi kävely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
Joka kerta kävellessä kotona peilin edestä mun on pakko pullistaa joko hanskaa tai vatsoja... Olenko ainut näin itserakas tyyppi. Niin ja tietysti olen kotona aina ilman paitaa.:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myönnettävä on et välillä tulee vilkuiltua peiliin, vaikka siihen ei tarvetta olisikaan... Ennen salin alottamista ei tullu paljoa tota tehtyä.

Olen siis :david:

Kyllä sä oot ihan terve. Etkä narsismisi kanssa yksin, meitä on monta. :rolleyes:

Originally posted by teri
Joka kerta kävellessä kotona peilin edestä mun on pakko pullistaa joko hanskaa tai vatsoja... Olenko ainut näin itserakas tyyppi. Niin ja tietysti olen kotona aina ilman paitaa.:D

Et ole ainut. Tosin mä pidän aina paidan päällä, jotta voin edes kuvitella että paidan alla olisi superkireä ja massiivinen kroppa. :)

Mä tykkään tepastella ilman housuja ja välillä myös ottaa pientä "pumppia", etenkin mimmien luona vieraillessa :david:

Parhaiten tan sano yks puolituttu: "Vittu jos olis Kevin Levronen kroppa, koko kesaloma olis ihan pilalla, koko paiva tulis tsekattua itteasa vessan peilista ja pullisteltua!" :D

Itse pullistelen aina peilin edessä. Joskus tämä pakkomielle tuottaa ongelmia kun samassa hississä olevat eivät ymmärrä tuplahauisposeerauksen tärkeyttä minulle.

Originally posted by teri

Sama täällä. Rakas äitini aina ihmettelee, että mitä vittua sä nyt hommaat siinä. Tuossa heti huoneeni ulkopuolella on juuri sopivasti helvetin iso kokovartalo peili. Siinä sitä sitten pullistellaan 24/7 :D

Selkeästi itseihailu on lisääntynyt salillakäymisen aloittamisen jälkeen. Tänään aloittelevana harrastelijana mieltäni hiveli erityisesti vatsalihaksieni alun näkeminen ensimmäistä kertaa elämässäni. :D 2,5 viikon ketodieetistä on ollut siis jotain hyötyäkin...

Originally posted by Jyväbroileri
Itse pullistelen aina peilin edessä. Joskus tämä pakkomielle tuottaa ongelmia kun samassa hississä olevat eivät ymmärrä tuplahauisposeerauksen tärkeyttä minulle.

Duunissa sellanen joku 35-40 ikäinen pukuhemmo tuli hissillä kerrokseen jossa olin venailemassa. Hississä on aika iso ikkuna käytävään ja hissin lipuessa paikalle näkyi, kuinka ukko ensin poseerasi hauista päinvastaisella seinällä olevalle peilille ja pisti pienen potkuntapaisen peilikuvan päätä kohti.

Tiedä sitten ottiko agrea päälle palaveria varten vai mitä se siellä touhusi, mutta korvat ainakin punoittivat ihan kiitettävästi kun äijä huomasi minut pokka pettäneenä siinä tasanteella.

:D

Re: TESTAA Narsisistisuutesi (ja pari muutakin persoonallisuushäiriötä)

Originally posted by AG+
http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv

Edit hops tämän piti mennä peilin edessä kävely threadiin :).

Kyllähän mä sen tiesin, että olen vähän nutcase :D

Disorder | Rating
Paranoid: High
Schizoid: Low
Schizotypal: Low
Antisocial: Moderate
Borderline: Low
Histrionic: Moderate
Narcissistic: High
Avoidant: Low
Dependent: Low
Obsessive-Compulsive: Low

Mä tein ton häiriötestin ihan rehellisesti ja sain:

Paranoid: Very High
Schizoid: Very High
Schizotypal: Very High
Antisocial: High click
Borderline: Moderate
Histrionic: Moderate
Narcissistic: Very High
Avoidant: High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: Moderate

Mun kannattais varmaan hakeutua hoitoon? Kyllä mä tiedän että ongelmia on mutta noin esitettynä se näyttää jo tosi pahalta

Mä varmistan yleensä suihkun jälkeen vessan peilistä, että serratus ja vatsat näkyvät varmasti jännittämättä. Jos ei näy, niin sitten jätetään Mäkkärissä juoksu vähemmälle muutamaksi päiväksi. :) Muutama pakollinen poseeraus tulee otettua ehkä pari kertaa viikossa. Nykyään tulee tsekattua lähinnä selkä-, reisi- ja pohjeosastoa, joissa on viimeisen vuoden aikana tapahtunut eniten kehitystä.

Edit: typo

Viimeksi muokattu:
Itselläni on sellainen tapa, että ennen suihkua tapahtuvan virtsaamisen yhteydessä peilaan selkääni suihkukaapin oven ja peilin kautta. Saattaisi joku miettiä vähän aikaa kun sattuisi pamahtamaan paikalla ja huomaisi kun jannu tekee leveä selkä takaa - posea virtsatessaan. Tietysti treenin jälkeen kun on pumpissa, on mukava pullistella pari kertaa peilin edessä niitä lihaksia jotka on juuri treenannut.

Omat tulokseni:

Paranoid: Low
Schizoid: Low
Schizotypal: Very High
Antisocial: Low
Borderline: Moderate
Histrionic: High
Narcissistic: Moderate
Avoidant: High
Dependent: High
Obsessive-Compulsive: High

hmm.. ei kovin imartelevaa :rolleyes: