BB Pauli Pöyhiä

Mutta myös perhe ja työt on kivoja, tai ainakin pitäisi olla. :)

Onhan ne tosi kivoja! Mutta kyllä se bodailu on ollut niin pitkään mun elämässä töiden ja perheen sivussa, ns."omana juttuna" ja vastapainona kaikelle muulle, että olishan se iso asia saada tehdä sitä taas nousujohteisesti (y)

Kyllä se Pavel sieltä vielä tulee kovempana kun aijemmin, se on vaan ajan kysymys :)

Se on Toni totta, kun tullaan, nin varmasti kovempana kuin aijemmin :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tsemppiä Pauli! Yksi bodyscenen mukavimmista hepuista.

Keskity siihen tavoitteelliseen bodaukseen, kun muu elämä antaa sille sopivan sauman. Kyllä ne lihat sinne takaisin löytävät. Kuten sanoit, itsekin koen omat bodailut mahtavana vastapainona työ- ja perhe-elämälle. Kun jälkimmäiset on kunnossa, maistuu se bodailukin paljon paremmalle.

Pauli on oivaltanut joko itse vapaaehtoisesti tai elämä on ollut siinä pisteessä, ettei ole olemassa muista asioista riippumatonta bodaamista tai yleensä harrastamista. Joten kun ympäröivä kuvio on kunnossa ja ns. tukiverkko voi hyvin, niin sieltä on hyvä ponnistaa murehtimatta joka suuntaan.

Odottavan aikahan on pitkä mutta hyvää kannattaa odottaa!

Tsemppiä Pauli! Yksi bodyscenen mukavimmista hepuista.

Keskity siihen tavoitteelliseen bodaukseen, kun muu elämä antaa sille sopivan sauman. Kyllä ne lihat sinne takaisin löytävät. Kuten sanoit, itsekin koen omat bodailut mahtavana vastapainona työ- ja perhe-elämälle. Kun jälkimmäiset on kunnossa, maistuu se bodailukin paljon paremmalle.

Kiitos! Ja mahtava kuulla.

Niin sen on tässä joutunut toteamaan, että sitten bodataan kun kaikki sen mahdollistaa. Kyllä ne lihat kotiin löytää ja toivottavasti ottavat extraa mukanaan :sneaky: Näin se on, tää viimenen reilu vuotinen on tehnyt todella hyvää itseluottamukselle ja terveelliselle ajattelulle "minä kuvasta". Tässä on niin pitkään ollut jo "pieni" , että on täysin sinut sen kanssa. Toi pääkopan sisus kun on se tärkein lihas tässä lajissa jos meinaa pitkälle pötkiä.

Pauli on oivaltanut joko itse vapaaehtoisesti tai elämä on ollut siinä pisteessä, ettei ole olemassa muista asioista riippumatonta bodaamista tai yleensä harrastamista. Joten kun ympäröivä kuvio on kunnossa ja ns. tukiverkko voi hyvin, niin sieltä on hyvä ponnistaa murehtimatta joka suuntaan.

Odottavan aikahan on pitkä mutta hyvää kannattaa odottaa!

Hyviä sanoja, hyviä sanoja.

Kyllä sen itse oivalsi. En tiedä kuinka moni videoita katsoi, niin useammassa videossa tuli sanottua että "..nyt aletaan taas kuvaa videoita ja bodaa...", mutta niinku ne ketkä videoita on katsonut, on huomannu että eipä oo niitä enempää tullut. Vaikka siinä hetkessä uskoi että tästä tää taas lähtee, matka harrastukseen mitä en muuhun vaihtaisi. Kuitenkin se todellisuus pamautti taas hetken päästä, että ei vaan pysty, vaikka kuinka haluaisi. Sitten lopulta hiffasin ja lopetin yrittämisen asiaan mitä en vain pysty toteuttamaan. Ja voin kertoa että se viiltää. Mulle bodaus on harrastus, mikä kohdistuu ja huipentuu täysin kilpailemiseen ja siinä kehittymiseen. Se kun tietää ja tajuaa olevansa ensimmäistä kertaa uralla menemässä taaksepäin ja väärään suuntaan on laittanut jingin ja yangin sotimaan suuresti. Mutta lopussahan hyvä aina voittaa, joten we will see :rock:

Onpa mukavaa nähdä Paulista taas jotain uutta. Ei ole miehestä pitkään aikaan kuulunut. Mies mukava kuin mikä ja aina asiallista settiä.

Näin jo ikääntyneenä kääkkänä mukava seurata oman pojan ikäisiä podareita. Muistuu oma ensimmäinen treenivuosikymmen mieleen. Miten vaikeaa oli sovittaa yhteen perhe, siis pieni lapsi, työ ja oma/ puolison harrastukset. Lähinnä salitouhut. Työt alkoivat 07.00 raksoilla. Ennen sitä ehti käydä vetämässä nopeat salilla. Jos työmaa oli suht. lähellä. Muuten käytiin vasta illalla.

Laitapa Pauli joskus jotain videon pätkää nähtäville tyyliin Olli Kemppainen. Ei ne niin ihmeellisiä tarvitse olla. Sulla on paljon fanittajia joita kiinnostaa seurata erittäin fiksun miehen tekemisiä. Hyvää jatkoa ja menestystä mitä sitten milloinkin touhuat.

Näin jo ikääntyneenä kääkkänä mukava seurata oman pojan ikäisiä podareita. Muistuu oma ensimmäinen treenivuosikymmen mieleen. Miten vaikeaa oli sovittaa yhteen perhe, siis pieni lapsi, työ ja oma/ puolison harrastukset. Lähinnä salitouhut. Työt alkoivat 07.00 raksoilla. Ennen sitä ehti käydä vetämässä nopeat salilla. Jos työmaa oli suht. lähellä. Muuten käytiin vasta illalla.

Laitapa Pauli joskus jotain videon pätkää nähtäville tyyliin Olli Kemppainen. Ei ne niin ihmeellisiä tarvitse olla. Sulla on paljon fanittajia joita kiinnostaa seurata erittäin fiksun miehen tekemisiä. Hyvää jatkoa ja menestystä mitä sitten milloinkin touhuat.

Kiitos vaarille palautteesta!

Tuo on aika iso juttu, mitä monet eivät osaa ymmärtää taikka samaistua. Siis siihen kun pitää sovittaa se oma harrastaminen siihen kaikkeen muuhun elämiseen. Tässä itsellä tulee ensi vuonna jo kymmenen vuotta siitä kun kilpaili ensimmäisen kerran kehonrakennuksessa. Muistan hyvin sen prepin erilaisuuden, verrattuna esim viimeisimpään preppiini, saati edes nyky aikana siihen, miten pystyn harrastamaan tätä lajia! Elämän muuttumisen, perheen, yrityksen yms takia kaikki ei ole enää niin yksiselitteistä. Että ei tämä nyt vaan mebe niinkuin itse on päättänyt menevän. Muita ihmisiä on joita kuuluu miettiä, joiden kuuluu mennä itseni edelle. On yritys joks työllistää kymmeniä kymmeniä tunteja joka viikko. Ja sekin elää välillä omaa elämänsä, mihin minä joudun mukautumaan, eikä yritys minuun.

Niinkuin sanoin aijemmin, päätä on lyöty seinään useita kertoja kun "bodaus" ei taas lähtenytkään, niin kuin olin sen odottanut lähtevän. Turhautumisia turhautumisien perään, että onko mun elämässä enää koskaan sitä kilpaurheilua mikä piti tietyn draivin yllä, niin sydämessä kuin korvien välissä. Sitä juttua, mikä lähes ainoana elämässä ei ole riippuvainen mistään muusta kun siitä omasta panostuksesta mitä sille itse antaa.

Noh, onneksi noita on käynyt jo niin monta kertaa, että jo ajat sitten tajusin että "tulee kun on tullakseen". Tai että "kyllä se sieltä tulee..". Tarkoitan siis sitä, että kyllä se aika koittaa (sen on koitettava) kun taas pääsee jahtaamaan päivä päivältä sitä parempaa fysiikkaa, vaik itsestä riippuen ja vain itselleen.

Nyt jälleen kerran, "kop kop" , on taas hyvä ehjä jakso takana lajin parissa, mikä on nostanut motivaatiota ja uskoa siihen että "se aika tosiaan koittaa vielä". Toinen korva kuiskii että "älä odota liikoja" ja toinen taas sanoo että "anna mennä vaan, hyvä siitä tulee".

Nyt olen sopivasti niiden välimaastossa, kuuntelematta kumpaakaan, teen joka päivä asiat niin hyvin kun pystyn ja tunnelin päässä se kisalavan kuva säilyy askel askeleelta.

Videota koitan kuvaa, heti kun on aikaa. Mutta mikä on tuo "tyyliin Kemppaisen Olli" ? En ole Ollin tai muiden videoita katsonut vuosiin, ajan puutteen takia.

Videota koitan kuvaa, heti kun on aikaa. Mutta mikä on tuo "tyyliin Kemppaisen Olli" ? En ole Ollin tai muiden videoita katsonut vuosiin, ajan puutteen takia.
Tykästyin noihin Ollin kisoihin valmentautumista kuvaaviin videoihin niin olisi kiva seurailla miten sulla kisoihin valmistautuminen sujuisi. Tietysti jos ja kun kisoihin olisit tähtäämässä. Joku videonpätkä silloin tällöin treeneistä ym. niihin liittyvästä. Ihan vaan milloin ajan ja bisnesten kannalta olisi mahdollista.

Tykästyin noihin Ollin kisoihin valmentautumista kuvaaviin videoihin niin olisi kiva seurailla miten sulla kisoihin valmistautuminen sujuisi. Tietysti jos ja kun kisoihin olisit tähtäämässä. Joku videonpätkä silloin tällöin treeneistä ym. niihin liittyvästä. Ihan vaan milloin ajan ja bisnesten kannalta olisi mahdollista.

Oolrait, tämä selvensi.

Koitetaas sitten purkittaa sellaista!

Kiitos taas hyvistä ja todella selkeästi esitetyistä treeniohjeista.
Tulipahan taas todettua, että tullut tehtyä vasta 40 vuotta paria liikettä väärin.

Lisää näitä. Meillä on pieni " ukkokerho " entisiä paikkansa särkeneitä ryskätreenaajia yhdessä vääntämässä.
Nettihän on täynnänsä treenivideoita. Jotenkin vaan Paulin esitystapa on yksinkertaisuudessaan eräs parhaita.
Siinä ei seurata vain jonkun probodarin treenaamista samalla kuvaten ja jotain vähän kommentoiden.

Hyvä!

Ihan "vahingossa" karkasi "bloobberi" loppuun; instagram-pätkän jälkeen.

Tuo selkä oli aiemmin eniten kysytty niin mikäs olis seuraavaksi hyvä? Voin toimittaa ideoita eteenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom