Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paulin pitäis aloittaa oma videosarja nimeltä "Mightier By The Day" ;)
Hehe :oops:
Epäkäsvinkit (olankohautus) oli todella hyvä, alkoi mennä perille ihan eri malliin painoista todellakin sai nyppiä pois 40% mutta perille menee hienosti, pienessä ajassa huomaa jo kehitystä
Koskahan on tulossa lisää ?
Mitenkäs siellä Paulin leirissä "rakennusprojekti" etenee?
Noi on niin perseestä, zemppiä ukko mitä sitten onkaan tapahtunut.Mulla on ollut siviilielämän puolella vähän surua ja vastoinkäymisiä
Noi on niin perseestä, zemppiä ukko mitä sitten onkaan tapahtunut.
Näkyy instasta.
Voimia Paulille!
Onhan noi kovia juttuja, itsellä oli sama tilanne jo kymmenen vuotta sitten ja silloin joutui monen asian takia miettimään miten pärjää ilman tukea mutta onhan sitä pärjännyt, toisaalta nyt muistelee niitä monia neuvoja jotka ovat kyllä osuneet ihan oikeaan ja todennäköisesti olisi vielä ollut lisääkin.
Mutta tsemppiiä!
Mitäs Paulille kuuluu ? Olisko paikallaan joku pieni päivitys miten projekti etenee, vaikkapa videonmuodossa @heikkinenp @mightyback
Fokus on kuitenkin niin paljon tärkeemmissä asioissa, että mitä niistä lihaksista.Hoplaa ja haudi hoi!
Täällä yrittäjän arkea ja sesonki aikaa painetaan. Bodata yritetään koko ajan,niin hyvin kun pystytään. Mutta nyt voin itse kokeneena sanoa, että "kuolevainen" olen minäkin. Aika ja paukut eivät vaan riitä kaikkeen, niin että kaiken voisi klaarata nappiin. Mutta nyt mennään näin, asiat tärkeysjärjestyksessä.
Hinku ja halu bodata, on mieletön. Viikonloppuisin pari lasia viiniä juoneena sitä meinaa välillä turhautua että pääseekö tässä enään koskaan "vanhaksi minäksi", vai tätäkä tämä vaan on? Mutta luovutus ei ole vaihtoehto ja täältä viellä tullaan kun kaikki palaset sen mahdollistaa.
Pentin kanssa just juteltiin, että pitäis jotain videota kuvata ja näin teemme.
Mies on varjo entisestään, mutta onpahan ainakin näkyvää kehitystä luvassa
Fokus on kuitenkin niin paljon tärkeemmissä asioissa, että mitä niistä lihaksista.
Olishan sellaset lihakset kivoja.