BB Pauli Pöyhiä

Pointti tais olla, että kun kroppa on riittävän "vastaanottavainen", niin pienemmälläkin treenipanostuksella voi saada ihmeitä aikaaan.
Tuo on taas sitä velliperseiden valehtelua itselleen. Ihan jokainen, joka tässä lajissa on menestynyt on kyllä painanut duunia ihan helvetisti. Niin vitun naurettavaa aina nojautua geeneihin, kun ei itse jakseta tehdä sitä duunia mitä se vaatii.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on taas sitä velliperseiden valehtelua itselleen. Ihan jokainen, joka tässä lajissa on menestynyt on kyllä painanut duunia ihan helvetisti. Niin vitun naurettavaa aina nojautua geeneihin, kun ei itse jakseta tehdä sitä duunia mitä se vaatii.

Silti kaikki, jotka painavat helvetisti duunia, eivät koskaan menesty. Joillain kroppa vaan ottaa kaiken paremmin vastaan, tyyliin Justin Compton. Ja sellaiset yksilöt menestyy parhaiten.

mitä se tarkoittaa että painaa helvetisti duuunia kuin treenaamisesta puhutaan? Että ollaan 3 tuntia salilla ja vedetään failureen kaikki sarjat? Väitetään että Shawn ray oli helvetin laiska salilla ja melkein nukkui sarjojen välissä ja olihan se kova.

mitä se tarkoittaa että painaa helvetisti duuunia kuin treenaamisesta puhutaan? Että ollaan 3 tuntia salilla ja vedetään failureen kaikki sarjat? Väitetään että Shawn ray oli helvetin laiska salilla ja melkein nukkui sarjojen välissä ja olihan se kova.

En mä Shawn Raysta ole tollasta kuullut. Flex Wheeleristä kylläkin tämäntapaisia huhuja.

Mä haluaisin nähdä ku te piiskaatte Minna Pajulahtea pakara ja takareisitreenissä.:ruoska:

No tä tuskin toteutuu,olkapäät olis kivat.

Hyvää materiaalia,tykkään. Kiitokset ja tsemiä Paulin treeneihin ja menestystä kisoihin!

Tuhannen toiston käsitreeni tuli itekki tehtyä ja pari päivää oli aika kädetön olo,vaikka tangot oli lähes tyhjiä:D

Renne vois vetää takakyykkyä vapailla painoilla. Ja Pauli kattoa tekniikkaa. Yli 190 senttisten kyykkimisvideoita harvemmin näkee. Jos vaikka sais vinkkejä omaan tekemiseen ku tuntuu että ei kyykky kulje vaikka mitä tekis.

Tekeekö Pauli edelleen noita 1000 toiston käsitreenejä säännöllisesti ?
Oletko kokeillut tehdä samaa eri lihasryhmille kuten jaloille ? :D

Viime vuoden puolella olen viimeksi tehnyt. Nyt tällä viikolla olisi tarkoitus laittaa sillä rukkaset turvoksiin pitkästä aikaan :D Olkapäille on vähän samantyylinen jumppa tehty mutta ei ihan tuhanteen toistoon olla päästy :P

Puhuit Pauli edellisellä videolla polven vammastasi. Oletko jo kerennyt käydä lääkärillä? Jos et niin minkälaisissa liikeissä se kipuilee ja millälailla? Ja millä konsteilla olet ehkä saanut sitä paremmaksi?
Ps: Täällä samanlainen "rustopatti" polvessa.

Puhuit Pauli edellisellä videolla polven vammastasi. Oletko jo kerennyt käydä lääkärillä? Jos et niin minkälaisissa liikeissä se kipuilee ja millälailla? Ja millä konsteilla olet ehkä saanut sitä paremmaksi?
Ps: Täällä samanlainen "rustopatti" polvessa.

Joo se on vaivannut nyt reilu puoli vuotta. En ole käynyt lääkärissä (viellä) siitä. Mulla se kipuilee suoraan sen mukaan kuinka suuri kuorma/paino/rasite sille kohdalle tulee. Eli ojennuslaite isoilla paikoilla , jalkaprässi kapealla jalka asennolla sekä isoilla kuormilla ,kapea kyykky isoilla painoilla . Eli kaikki jossa rasitus tulee polven päälle. Se kipu on niin kova että automaattisesti ei anna tehdä ollenkaan.

Olen nyt vaan reenannu enemmän tuntumatyylillä ja pitkiä toistonääriä puristellen, niin kipu on ollut melko vähäistä. Kyykyt olen tehnyt joko pienellä hitaasti tai suuremmilla kuormilla sitten leveällä jalka asennolla.

Kyllähän sunkin toi kannattais käydä näyttää jossain :|

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom