BB Pauli Pöyhiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko päivän odotellu itkua ja valitusta miten väärät metodit treeneissä. Olen yllättynyt kun ei vieläkään sellaista ole tänne tullut tuosta videosta? :D
Metodit? Treniä, kasvua ja testoo, nähnyt kun niillä kasvetaan ihan tarpeeks "väärilläkin" metodeilla.

Koko päivän odotellu itkua ja valitusta miten väärät metodit treeneissä. Olen yllättynyt kun ei vieläkään sellaista ole tänne tullut tuosta videosta? :D

Näytöt puhukoon puolestaan, millaiset treenityylit sinulle ovat sopineet ja sopivat. :)

@mightyback, olisi mukava kuulla, kuinka Mikan vetämä treeni "kolahti" etureisiin?

Näytöt puhukoon puolestaan, millaiset treenityylit sinulle ovat sopineet ja sopivat. :)

@mightyback, olisi mukava kuulla, kuinka Mikan vetämä treeni "kolahti" etureisiin?

Kyllähän nuo on niin kipeät että ei voi edes nojata etureisiin ! Mahallaan nukkuminenkin kirpaisi jo viime yönä :D
Oli niin erilaista ärsykettä että meni perille hyvin ! Plus mulla on aina ollut hyvin hermottavat etureidet :)

Videossahan muuten oli että , ehdottakaa seuraavaa reeniä tuolla kokoonpanolla (haapasaari,nyyssis,pöyhiä) mutta myös että mitä meikäläinen reenailee Rennen kanssa seuraavaksi ? Ja minkälaista reeniä ? Jalat ja selkä ollaan siis otettu jo :)

Metodit? Treniä, kasvua ja testoo, nähnyt kun niillä kasvetaan ihan tarpeeks "väärilläkin" metodeilla.
Ahaa! Eli noita vaan ja vähän läpsyttelyä salilla niin ollaan KV-tasoa? Luetteleppa ne kaikki sun kaverit, kuinka monella on SM-kulta, PM-kulta ja KV-tason kisoista kultaa, koska jos se noin helppoa on, niin niitä kavereita sulla pitää olla kymmenittäin!! ;) Ei, sadoittain itseasiassa!

Ahaa! Eli noita vaan ja vähän läpsyttelyä salilla niin ollaan KV-tasoa?

Mä taas ymmärsin asian niin, että sen treenin merkitys on loppujen lopuksi aika pieni osa koko yhtälöä. Valitettavasti genetiikka ja geneettinen lahjakkuus tässä lajissa useimmiten jyräävät kovimmankin työmoraalin.

Mä taas ymmärsin asian niin, että sen treenin merkitys on loppujen lopuksi aika pieni osa koko yhtälöä. Valitettavasti genetiikka ja geneettinen lahjakkuus tässä lajissa useimmiten jyräävät kovimmankin työmoraalin.
Eihän tuossa Bowserin kommentissa puhuta koko yhtälöstä vaan lääkkeistä ja niiden vaikutuksesta oli treeni sitten mitä tahansa. Vastasin siihen, että jos homma olis noin helppoa kuten hän toteaa, niin meillähän olisi täällä satoja mestareita pro-tason äijistä puhumattakaan.

Hän mainitsee, että kasvetaan "ihan tarpeeksi". Ei tuossa minusta lue missään kohtaa että pelkillä noilla avuilla kasvettaisiin Mr. Olympiaksi, tai edes lähelle sitä.

Eihän tuossa Bowserin kommentissa puhuta koko yhtälöstä vaan lääkkeistä ja niiden vaikutuksesta oli treeni sitten mitä tahansa. Vastasin siihen, että jos homma olis noin helppoa kuten hän toteaa, niin meillähän olisi täällä satoja mestareita pro-tason äijistä puhumattakaan.

Pointti tais olla, että kun kroppa on riittävän "vastaanottavainen", niin pienemmälläkin treenipanostuksella voi saada ihmeitä aikaaan.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom