BB Pauli Pöyhiä

Alliancella on tosiaan YouTube -kanava ja sinne alkaa jatkossa tippumaan sitten meidän kaikkien omia ja myös yhteisiä videoita. Käykää tilaamassa kanava ja heittäkää muutenkin toiveita minkälaista matskua haluaisitte nähdä. Tässä on nyt pikkujoulureissu tapetilla ja enää päivämääriä vaille valmista :)

Kanava löytyy siis tuolta, sitä ei tule suoraa nimellä etsiessä ensimmäiseksi vaihtoehdoksi. Kaikki vaan tilailemaan :)
https://www.youtube.com/channel/UChXs4gGUcChGYz_MzOW1pSw

Mahtavaa, että Pauli jaksat tehdä meille materiaalia, nyt kun olet vauhtiin päässyt. Olet kyllä valtaisan suosion saavuttanut pakkiksella. Nauti tulevasta offista, ja lapsesi seurasta ;) Mahtava on sinun elämänasenne.
Tuliko muuten paljon mässäiltyä kisojen jälkeisinä päivinä ?

q & a kysymys : Sanotaan, että ruokailujen ympärille ei tulisi juoda nestettä ? ( n. 30 min ) Mitä mieltä olet tuosta ? Vältätkö itse juomista heti ennen tai jälkeen aterioiden ?

Miten sun arki muuttuu kun kisat on ohi ja paluu offille alkanut? Millasia muutoksia treeneihin ja sapuskoihin? Alatko pikkuhiljaa korotella ruokamääriä vai miten? Mukava kuulla, että jatkat oman materiaalin tuottamista :) Monilla se puoli hiljenee offille tyystin...

No arki muuttuu sen verran että töitä teen enemmän. Saliin ja valmennuksiin liittyen lähinnä.. Kun ei noita paukkuja loppu dietistä hirveesti ollut :) Nyt pari viikkoa meen suht siisteillä ruokamäärillä ja perus jumpalla 4krt viikko plus 30min aamuaerot 4-5krt viikko. Sitten teen pläänit ruokaan ja treeneihin,ylipäätänsä tulevaisuuden suunnitelmiin joista alkaa sitten video sarja seuraaviin kisoihin saakka tasaisin ajoin missä mennään ;)

Kanava löytyy siis tuolta, sitä ei tule suoraa nimellä etsiessä ensimmäiseksi vaihtoehdoksi. Kaikki vaan tilailemaan :)
https://www.youtube.com/channel/UChXs4gGUcChGYz_MzOW1pSw

Mahtavaa, että Pauli jaksat tehdä meille materiaalia, nyt kun olet vauhtiin päässyt. Olet kyllä valtaisan suosion saavuttanut pakkiksella. Nauti tulevasta offista, ja lapsesi seurasta ;) Mahtava on sinun elämänasenne.
Tuliko muuten paljon mässäiltyä kisojen jälkeisinä päivinä ?

q & a kysymys : Sanotaan, että ruokailujen ympärille ei tulisi juoda nestettä ? ( n. 30 min ) Mitä mieltä olet tuosta ? Vältätkö itse juomista heti ennen tai jälkeen aterioiden ?

Kiitos! Joo mä tilasin perkele selfie tikun ja autoon puhelimen pidikkeen materiaalin tuottamista varten :D Että kyllä tuun tuottaa !

Alkuviikosta kolmos q&a niin laitan siihen tuon :)

No arki muuttuu sen verran että töitä teen enemmän. Saliin ja valmennuksiin liittyen lähinnä.. Kun ei noita paukkuja loppu dietistä hirveesti ollut :) Nyt pari viikkoa meen suht siisteillä ruokamäärillä ja perus jumpalla 4krt viikko plus 30min aamuaerot 4-5krt viikko. Sitten teen pläänit ruokaan ja treeneihin,ylipäätänsä tulevaisuuden suunnitelmiin joista alkaa sitten video sarja seuraaviin kisoihin saakka tasaisin ajoin missä mennään ;)

Videosarja kuulostaa hyvältä, sitä odotellessa :)

WP_20151015_11_47_33_Pro.jpg

Ylikunto ja ylirasitus tuli pahasti dietillä (lisää kisa tilitys videolla joka tulee su/ma) niin ei tuo lymfa kierto toimi oikeen.. Tasaset suolat..maltilliset hiilarit..aamulenkit ja treenit ollut kisojen jälkeen mutta neste kierto ei toimi... Kantapään kautta tuli opittua,ei se määrä vaan laatu !!

Nooh, mutta positiivisuudella vaan etiäpäin :) Jos ei muuta niin tuli opittua jotai uutta ja eikös se kuuluisa kivilihakin vaadi useita dieettejä ni eihän tämäkään kerta hukkaan mennyt :)

Nooh, mutta positiivisuudella vaan etiäpäin :) Jos ei muuta niin tuli opittua jotai uutta ja eikös se kuuluisa kivilihakin vaadi useita dieettejä ni eihän tämäkään kerta hukkaan mennyt :)

Kyllä kyllä ! Mä oon täysin sitä mieltä kun tuo dietti ei ole niinkään mikään numero elämässä että ei ne hukkaan mene :) Joka "matkalla" oppii jotain itsestään..Ja se tässä hienoa onkin :) Virheistä opitaan,leuka pystyyn ja lisää duunia :)

Tsemppiä tuleviin koitoksiin. Ehdotus liittyen tuohon tulevaan videosarjaan: ota samassa paikassa samoilla valoilla pakolliset poset, niin nähdään kehitys kuukausitasolla, ja projektin päätteeksi pystyy vertaamaan nykyisestä lähtökunnosta kehitys tulevaan raskaan mörkökuntoon:eek:. Yates muistaakseni käytti stillikuvilla tuota tekniikkaa seuratessaan omaa kehitystään. Itselleen kun tulee helposti sokeaksi, kun näkee kroppansa päivittäin, eikä välttämättä huomaa nyansseja samoin, kuin kuvista vertaamalla.

Tsemppiä tuleviin koitoksiin. Ehdotus liittyen tuohon tulevaan videosarjaan: ota samassa paikassa samoilla valoilla pakolliset poset, niin nähdään kehitys kuukausitasolla, ja projektin päätteeksi pystyy vertaamaan nykyisestä lähtökunnosta kehitys tulevaan raskaan mörkökuntoon:eek:. Yates muistaakseni käytti stillikuvilla tuota tekniikkaa seuratessaan omaa kehitystään. Itselleen kun tulee helposti sokeaksi, kun näkee kroppansa päivittäin, eikä välttämättä huomaa nyansseja samoin, kuin kuvista vertaamalla.

Kiitos Bulkki !!! Juu juurikin. Videosarjassa tullaan ottamaan pakolliset poset..raajojen yms lihasten mitat..ehkä rasva prosentti..about kalorit sillä hetkellä.. Tästä tulee hyvä :)

Kovat tsempit myös tästä suunnasta Paulille ~parin vuoden kovaan urakkaan! Hyvä ja tärkee video. Juuri tälläinen tilitys tai paremminkin analyysi kiinnostaa itseäni. Harva suomalaisbodari tekee mitään videoanalyysia dieetistä kokonaisuudessaan tai dieetin jälkeisestä ajasta, eli esim. käsitteestä reverse diet. Varsinkin epäonnistumiset opettavat, niin sinua itseäsi kuin meitä muitakin. Mielestäni tuota näkee juuri eniten, että dieetti pilataan liialla tekemisellä (suhteessa ravinnon määrään, palautumiseen yms.) ja omien kokemusten kautta arvostan kovasti heitä, jotka onnistuvat dieetissään siten, että kalorit eivät laske hirveästi ja aerobista ei ole tehty tuntikaupalla. Ja rasvaa silti lähtee se määrä, mitä on tavoiteltu. Kärsivällisyyttä vaatii tosi paljon ja sitä ei meinaa itsellänikään olla. Ja nyt siis puhun jo ihan normidieeteistä enkä kisadieeteistä.. Summa summarum; videosta voi moni ottaa paljon oppia.

Kiitos siis videosta ja täällä yks uusi fani seuraa kyllä kaikki tulevat materaalit läpi.

Kovat tsempit myös tästä suunnasta Paulille ~parin vuoden kovaan urakkaan! Hyvä ja tärkee video. Juuri tälläinen tilitys tai paremminkin analyysi kiinnostaa itseäni. Harva suomalaisbodari tekee mitään videoanalyysia dieetistä kokonaisuudessaan tai dieetin jälkeisestä ajasta, eli esim. käsitteestä reverse diet. Varsinkin epäonnistumiset opettavat, niin sinua itseäsi kuin meitä muitakin. Mielestäni tuota näkee juuri eniten, että dieetti pilataan liialla tekemisellä (suhteessa ravinnon määrään, palautumiseen yms.) ja omien kokemusten kautta arvostan kovasti heitä, jotka onnistuvat dieetissään siten, että kalorit eivät laske hirveästi ja aerobista ei ole tehty tuntikaupalla. Ja rasvaa silti lähtee se määrä, mitä on tavoiteltu. Kärsivällisyyttä vaatii tosi paljon ja sitä ei meinaa itsellänikään olla. Ja nyt siis puhun jo ihan normidieeteistä enkä kisadieeteistä.. Summa summarum; videosta voi moni ottaa paljon oppia.

Kiitos siis videosta ja täällä yks uusi fani seuraa kyllä kaikki tulevat materaalit läpi.

Kiitos ! Joo näinpä se on.. Monta asiaa tiedostaa ja tietää bodauksessa mutta "tilaisuus teke varkaan usein " ja mä en kyllä montaa kisa bodaajaa tiedä joka tiedostaen kittuuttaa itseään liikaa..Tai tekee dietistä liian rankan kaikilla tavoin. Yleensä itseään valmentavilla on päin vastoin.Tullaan löysänä koska on tankkailtu ja vedetty liian korkeilla kaloreilla yms kevyillä reeneillä.

Virheistä oppii ja..mestariksi ei synnytä vaan sinne kasvetaan :) Ja mähän kasvan ;)

Älä nyt pahastu mun viestistä, yritän olla rakentavalla asialla :)

Mitä oikein ajattelit, mitä kuvittelit saavan enemmän aikaa, jos pidetään noin pitkä dietti ja painoo pudotettavana vain n. 10-12 kiloa? 20 vkollakin tuossa olisi ollut karkeasti vain n. 0,5 kiloa/vko. Ja ei lepopäiviä tyyliin kuukauteen?? Eikö tuon jo voi laittaa tyhmyyden piikkiin? Enempi ei ole parempi, on mun mielipide. Enemmän mielummin laatua ja tehoa!!!

Mun mielestä dietillä voi/kannattaa karsia ylimääräistä touhua. Tekee mahd. tarvittavat työt, tarvittavat treenit ja muuten vaan chillailee :) ei kannata hosua kaikkea, olla mikään yli-ihminen. Kun keho kuitenkin tarvitsee lepoa, myös PÄÄ tarvitsee lepoa (poistaa stressihormonia).

Katsoin kisat kyllä paikan päälläkin, mutta siellä menee paljon ohikin, kun on niin paljon katsottavaa. Miken kisakuvista tuli sellainen vaikutelma myös, että olit paineeton!! Jollain tapaa tyhjä lihaksista. Syytä tuohon en osaa minä tietenkään sanoa, onko itsellä siihen mielipidettä?

Ei tuo dietti hukkaan mennyt, siinä tuli testattua sisua, virheistä pitää oppia, toivottavasti ensi dietillä tehdään asioita järkevästi!!

Ei muuta kun eteenpäin!! Yleensä jossain vaiheessa kova työ palkitaan!

Hyvä video. Minua motivoi kauheasti seurata teikäläisen touhua, vaikka epäonnistutaan niin aina siitä opitaan, ja noustaan uudelleen. Enkä nyt siis tarkoita tietenkään, että olisit mikään epäonnistuja, vaan viittasin vain videossa mainitsemaasi asiaan, että on tullut monta kertaa opittua kantapään kautta. Tsemppiä tulevaan offikauteen ja muista nyt offillakin antaa keholle sitä tarvittaessa lepoa.

Rehellinen tilitys dietistä, jossa ei minusta ei ole mitään ylimääräistä selityksen makua, vaan toit esille faktat, missä asioissa meni asiat "lepikkoon". Armoton työmies olet ollut kyseisen dietin aikana. Tuli mieleen ajatus, "sulla on ollut liian iso kynttilän liekki tekemisessä, joka johti ylipalamiseen". ... Itse aikoinaan kilpahiihtoa harrastaessa, itselläni oli liian iso liekki treenata ja kisoissa ei sitten kulkenutkaan mihinkään.

Kun en ole kilpabodauksen asiantuntija, niin kysynpä nyt eka kertaan, että seuraatteko te kilpailijat leposykkeitä ja verenpaineita treenikausina säännöllisesti (esim. aamuisin ja iltaisin)? Mitenkä dietin aikana, jolloin elimistö on vielä kovemmalla? Itse aikoinaan seurasin omassa lajissa ja nykyään tunnistaa jo ilman mittauksia, milloin elimistö käy liian kovilla kierroksilla ja osaa ottaa iisimmin, mutta on toki minulle helpompaa kun ei ole kilpailullisia tavoitteita.

Hatun nosto rehellisestä tilityksestä ja tsemppiä tulevaan! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom