BB Pauli Pöyhiä

Täytyy sanoa et olet hieno mies Pauli.Tolla asenteella ja elämänkatsomuksella susta tulee vielä champ. Suuri champ.Sinä ymmärrät että kova työ palkitaan jonain päivänä.Turha kaivella kakkoja housusta ja syytellä valmentajis tai tuomareita.ARVOSTAN SUURESTI sinua . Ei muuta kuin tsemppiä elämän kaikille saroille ja toiv näemme sinut aikanaan kisalavoilla

Huomenta kaikille pakkislaisille ! Laitan tälläisen nopean kuulumis viestin vaan että elossa ollaan :) Dietti tai huippukuntoon pääsy meni piloille jo useita viikkoja sitten kun laskeskelin että mikä tässä nyt on kun kunto ei mene eteenpäin..syynä kokonaisuutena oli ylikunto ja kynttilän polttaminen molemmista päistä. Olisi pitänyt höllää paljon mutta kun viikot vähenee kisoja kohti ja katsot itseäsi peilistä niin ei se onnistunu vaan päinvastoin. Teen videon ensi viikolla jossa käyn diettini läpi niin tulee main pointit helpommin selville!

Nyt pyhitän tämän viikon tyttärelleni :)

Niin ja kiitos kaikille ketkä kävitte kojulla messuilla paiskaamassa kättä,yhteiskuvissa ja kaikki se palaute jota annoitte tähän astisista videoista !!!! Olen sanaton :) Ehdin olla kojulla vasta tunnin kisojen jälkeen kun jo kymmeniä oli käynyt pyörähtämässä !! Aivan uutta minulle ja veti nöyräksi..saitte hymyn naamalle ja erittäin positiivisen olon :)

K I I T O S !

Täytyy sanoa et olet hieno mies Pauli.Tolla asenteella ja elämänkatsomuksella susta tulee vielä champ. Suuri champ.Sinä ymmärrät että kova työ palkitaan jonain päivänä.Turha kaivella kakkoja housusta ja syytellä valmentajis tai tuomareita.ARVOSTAN SUURESTI sinua . Ei muuta kuin tsemppiä elämän kaikille saroille ja toiv näemme sinut aikanaan kisalavoilla

Kiitos !!!!! Arvostan suuresti sanojasi. Noin se on ja noin se vaan täytyy ajatella. Joillan asiat naksahtaa heti ja joillain ei. Mutta se ettäkö ne ei voisi naksahtaa jokaisella meistä on vain itsestä kiinni. Ja mä aijon kiivetä ..kiipeän ja kiipeän..saatan vyöryä alas mutta kiipeän uudestaan. Iso kiitos hienoista sanoistasi :)

Paulilla kuitenkin hiton hyvä asenne tohon hommaan, ja taas oli näköjään uutta asiaa hommassa opittavana, niin seuraavalla kerralla taas viisaampana kuvioissa.

Tällaisissa karkeloissa on aina jotain voitettavaa, ja mun mielestä on hienoa kun ihmiset osaa nähdä sen, mitä he voittivat tällä kertaa, vaikkei siitä voitosta rihkamaa jaettukaan. Palkintona on aina vähintään jonkinlainen tieto, opetus, parannusmahdollisuuden oivaltaminen, sekä koko matka itsessään, kokemus. Se on vähän huono jos ottaa asiat liian raskaasti, sellaisessa melentilassa on huono elää, ja sellaista on paha katsoa vierestä.

^Tuohon lisäksi vielä että musta vähän tuntuu kanssa että liiallinen synkkäily, ja autistinen, vähän "psykoottinenkin" suhtautuminen tällaisiin juttuihin lisää vain kortisolia, vähän niinkuin Arska joskus totesi. Voittaja on yleensä osannut pitää intensiivisen panostuksen lisäksi myös rentouden ja nauttimisen mukana hommassa jollain tasolla, ja se yleensä näkyy. Näitä hommia pitäisi tehdä tietyn innostuksen kautta, eikä "itsensä rankaisuna", tavallaan runnoen itseään läpi harmaan kiven, minne kroppa ja mielikään ei lopulta halua mennä, imo.

Mulle kun dietti ei ole jokin numero joka johtaa johonkin tai jos ei niin mitäs sitten? Mä bodaan kilpaillakseni siinä,kilpaillakseni parempana kuin viimeksi ,kilpaillakseni voittaakseni. Jos nuo ovat aspektit ja dietti niin yksi osa matkaa niin en koe yhtään harmitusta että taas meni yksi jes dietillä ja paskaa palkintona. Mä opin taas. Kasvoin enemmän henkisesti kuin ikinä yhdelläkään dietillä. Opin virheistäni ja käännän kaiken positiiviseksi. Omalla kohdalla se on ollut aina niin että ei se kilpailu vaan se matka sinne kilpailuihin. Oli ja meni se kilpailu miten tahansa niin se matka takana oli antoisa riippumatta sijoituksesta.

Ja niinkun oon sanonut..tää on ollut MUN juttu alusta asti yksin. Katson itseäni joka perkeleen pettymyksen jälkeen peilistä kyynel valuen että .."me tehdään se viellä !! Me tullaan näyttämään.."

Pauli on kyllä kaikinpuolin yksi "täysijärkisimmistä" bodareista joihin näin videoiden yms. kautta on tutustunut. Ulosanti on selkeää ja asiat perustellaan hyvin maalaisjärkiseen tyyliin (tällainen tyhmempikin ymmärtää). Kaikki turha on tavallaan karsittu pois ja jäljelle jää rehellinen omana itsenään esiintyvä mies, jonka sisällä on halu ja suuri palo tehdä kyseistä hommaa.

Yksi suurimmista syistä omaan arvostukseen Paulia kohtaan on hänen suhtautuminen omaan lapseen ja kuinka hänestä huokuu hyvän isän piirteet. Tää on vakavaa hommaa, mutta silti on mahtava nähdä, että mies asettaa oman lapsen ja mm. hänen kanssaan vietetyn yhteisen ajan monen muun asian edelle. Itse kahden lapsen isänä samaistun Paulin tekemiseen/tuntemuksiin hyvin paljon, olen ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen asettanut jälkikasvun aina itseni edelle. Treenaan aina vasta illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen, jolloin en joudu tinkimään yhteisestä ajasta oman harrastuksen vuoksi. Hienoa nähdä, että myös korkealla tasolla kilpaileva bodari ei ole antanut homman vaikuttaa omaan arvomaailmaan.

Kiitos Paulille tuottamastasi sisällöstä (jatkan ehdottomasti sinun tuotannon seuraamista) ja paljon tsemppiä jatkoon! Tyttäresi on onnekas omistaessaan kaltaisesi isän.

Paulille kiitokset mukavasta juttutuokiosta sunnuntailta. (Mä olin se 191cm rillipää kynäniska, jonka kanssa puheenaiheina oli q&a videot, salin nimen alkuperä, tuleva raskaaseen sarjaan siirtymistä seuraava videosarja, yms.) Noi live-tapaamiset on kumminkin messujen parhaita puolia.
Q&A kyssäri: Käytätkö MSM:ää tai glukosamiinia? Luulisi nivelten ainakin olevan suht kovilla, kun on näköjään tota voimaa kertyneen ihan kivasti. :)

Pauli on kyllä kaikinpuolin yksi "täysijärkisimmistä" bodareista joihin näin videoiden yms. kautta on tutustunut. Ulosanti on selkeää ja asiat perustellaan hyvin maalaisjärkiseen tyyliin (tällainen tyhmempikin ymmärtää). Kaikki turha on tavallaan karsittu pois ja jäljelle jää rehellinen omana itsenään esiintyvä mies, jonka sisällä on halu ja suuri palo tehdä kyseistä hommaa.

Yksi suurimmista syistä omaan arvostukseen Paulia kohtaan on hänen suhtautuminen omaan lapseen ja kuinka hänestä huokuu hyvän isän piirteet. Tää on vakavaa hommaa, mutta silti on mahtava nähdä, että mies asettaa oman lapsen ja mm. hänen kanssaan vietetyn yhteisen ajan monen muun asian edelle. Itse kahden lapsen isänä samaistun Paulin tekemiseen/tuntemuksiin hyvin paljon, olen ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen asettanut jälkikasvun aina itseni edelle. Treenaan aina vasta illalla lasten nukkumaanmenon jälkeen, jolloin en joudu tinkimään yhteisestä ajasta oman harrastuksen vuoksi. Hienoa nähdä, että myös korkealla tasolla kilpaileva bodari ei ole antanut homman vaikuttaa omaan arvomaailmaan.

Kiitos Paulille tuottamastasi sisällöstä (jatkan ehdottomasti sinun tuotannon seuraamista) ja paljon tsemppiä jatkoon! Tyttäresi on onnekas omistaessaan kaltaisesi isän.

Erittäin erittäin suuri ja nöyrä kiitos toveri Sahamies ! On tärkeä kuulla että nuo puolet huomataan minusta tai nehän huomaa väkisin kun sellainen tämä ukko :)

Hienoa että on muitakin "super isejä" ! Se on parasta antia..ja helposti isät unohtaa omat lapsensa ja ajankäytön niiden kanssa vähemmälle kun yleensä äidit pyörittää lapsiaan ja isit vaan siinä sivussa. Mä kun pesin tytärtäni synnyksen jälkeen niin rakastuin ja päätin että susta mä huolehdin..oon ollut enemmän ja vähemmän itsekäs koko ikäni mutta en enää,en sun kanssa. Mulla on hieno ja pitkä elämä sen jälkeen kun lapsi (lapset?) isoja että silloin voi viellä ilman rajoja ja velvotteita. Siihen asti. Hän määrää tahdin.

Nytkin syödään expoilta ostettuja metrilakuja (pikkusen vaan) ja katotaan barbi elokuvaa :D

Kiitos ! Voin luvata kaikille että niin kauan kun tuotantoni kiinnostaa niin sitä tuotan :) Kiitos , arvostan.

Hyvää syksyä sinne lasten ja treenien parissa !

Paulille kiitokset mukavasta juttutuokiosta sunnuntailta. (Mä olin se 191cm rillipää kynäniska, jonka kanssa puheenaiheina oli q&a videot, salin nimen alkuperä, tuleva raskaaseen sarjaan siirtymistä seuraava videosarja, yms.) Noi live-tapaamiset on kumminkin messujen parhaita puolia.
Q&A kyssäri: Käytätkö MSM:ää tai glukosamiinia? Luulisi nivelten ainakin olevan suht kovilla, kun on näköjään tota voimaa kertyneen ihan kivasti. :)

Mortsi ! Kyllä mää muistan :) Joo kyllä siellä on mahtava nähdä vitness alan porukkaa laidasta laitaan :) Sisällytän nuo seuraavaan Q&A videoon , kiitos :)

Erittäin erittäin suuri ja nöyrä kiitos toveri Sahamies ! On tärkeä kuulla että nuo puolet huomataan minusta tai nehän huomaa väkisin kun sellainen tämä ukko :)

Hienoa että on muitakin "super isejä" ! Se on parasta antia..ja helposti isät unohtaa omat lapsensa ja ajankäytön niiden kanssa vähemmälle kun yleensä äidit pyörittää lapsiaan ja isit vaan siinä sivussa. Mä kun pesin tytärtäni synnyksen jälkeen niin rakastuin ja päätin että susta mä huolehdin..oon ollut enemmän ja vähemmän itsekäs koko ikäni mutta en enää,en sun kanssa. Mulla on hieno ja pitkä elämä sen jälkeen kun lapsi (lapset?) isoja että silloin voi viellä ilman rajoja ja velvotteita. Siihen asti. Hän määrää tahdin.

Nytkin syödään expoilta ostettuja metrilakuja (pikkusen vaan) ja katotaan barbi elokuvaa :D

Kiitos ! Voin luvata kaikille että niin kauan kun tuotantoni kiinnostaa niin sitä tuotan :) Kiitos , arvostan.

Hyvää syksyä sinne lasten ja treenien parissa !

Way to go dad! Hienoa kuulla, että siellä barbit pyörii ja laku maistuu :) Mielestäni on tärkeää heittäytyä mahdollisimman paljon lapsen tasolle, oli se sitten barbien katselua, prinsessaleikkejä tms. Lapsilta vaaditaan kuitenkin jatkuvasti paljon; "tee sitä, älä tee tota, tule tänne, mene tonne, tee näin, älä tee noin", joten sen kerran kun hän pyytää minua tekemään/leikkimään jotain mitä hän haluaa, niin mielestäni minunkin tehtävä on tässä tapauksessa "totella" ja osata lähteä mukaan.

Itsekin vietän kuitenkin 8h päivästä jo töissä, joten tästäkin syystä asetan aina yhteisen aikamme omien menojeni edelle. Toki poikkeuksia joskus tulee, kyllähän oma pääkin vaatii myös välillä huilia. Koen kuitenkin, että en ole joutunut tippaakaan tinkimään omista harrastuksistani isän roolin myötä - kaikki onnistuu kyllä, kun on halua ja muokkaa aikatauluja hieman sen mukaan (nukun sitten hieman vähemmän öisin, mutta omapahan on valintani).

Yhdyn täysin sanomisiisi; lapset on aika vähän aikaa kuitenkin "pieniä" ja aika kuluu vittumaisen nopeesti siinä suhteessa... Ja uskon, että se kestävä suhde lapseen luodaan juuri tänä aikana. Kuten sanoit, itselle on aikaa yllin kyllin vielä sitten tämän ajanjakson jälkeen. Hämmentävän samankaltainen ajatusmaailma, kuin itselläni.

Kiitos ja hyvää barbien ja bodauksen täyteistä syksyä! :)

Way to go dad! Hienoa kuulla, että siellä barbit pyörii ja laku maistuu :) Mielestäni on tärkeää heittäytyä mahdollisimman paljon lapsen tasolle, oli se sitten barbien katselua, prinsessaleikkejä tms. Lapsilta vaaditaan kuitenkin jatkuvasti paljon; "tee sitä, älä tee tota, tule tänne, mene tonne, tee näin, älä tee noin", joten sen kerran kun hän pyytää minua tekemään/leikkimään jotain mitä hän haluaa, niin mielestäni minunkin tehtävä on tässä tapauksessa "totella" ja osata lähteä mukaan.

Itsekin vietän kuitenkin 8h päivästä jo töissä, joten tästäkin syystä asetan aina yhteisen aikamme omien menojeni edelle. Toki poikkeuksia joskus tulee, kyllähän oma pääkin vaatii myös välillä huilia. Koen kuitenkin, että en ole joutunut tippaakaan tinkimään omista harrastuksistani isän roolin myötä - kaikki onnistuu kyllä, kun on halua ja muokkaa aikatauluja hieman sen mukaan (nukun sitten hieman vähemmän öisin, mutta omapahan on valintani).

Yhdyn täysin sanomisiisi; lapset on aika vähän aikaa kuitenkin "pieniä" ja aika kuluu vittumaisen nopeesti siinä suhteessa... Ja uskon, että se kestävä suhde lapseen luodaan juuri tänä aikana. Kuten sanoit, itselle on aikaa yllin kyllin vielä sitten tämän ajanjakson jälkeen. Hämmentävän samankaltainen ajatusmaailma, kuin itselläni.

Kiitos ja hyvää barbien ja bodauksen täyteistä syksyä! :)

Kyllä juurikin. On kaksi eri asiaa , katsoa lapsen kanssa piirettyä yhdessä kun laittaa lapsi katsomaan piirettyä. Tai mennä lapsen kanssa uimahalliin ja uida siellä tai tuijottaa paikallaan kun lapsi ui. Nää kaikki jutut näkyy sitten kun lapsi vanhenee.. Mistä lapsi puhuu ja kertoo sinulle..miten hän luottaa ja turvautuu sinuun..monta asiaa :) Onneks on selvät sävelet ! Joo todellakin voi treenaa tai harrastaa mitä vaan ilman että yhteis aika tai elämä lapsen kanssa hirveesti kärsii. Tietysti vähän niinkuin kaikessa.. Kun jotain haluaa täytyy jotain antaa. Juurikin täytyy laittaa ne priotiteetit kuntoon. Jos tärkeimmät asiat on perhe ja sitten treeni niin sillon ne kaikki muut jäävät vähemmälle tai olemattomiin ja niin se vain on. Kaikkea ei voi saada :)

Tsempit sinne syksyyn kaikin tavoin :)

Miten sun arki muuttuu kun kisat on ohi ja paluu offille alkanut? Millasia muutoksia treeneihin ja sapuskoihin? Alatko pikkuhiljaa korotella ruokamääriä vai miten? Mukava kuulla, että jatkat oman materiaalin tuottamista :) Monilla se puoli hiljenee offille tyystin...

Tästä tulikin mieleen että miksi Alliacella ei ole youtube kanavaa johon videot voisi selvästi laittaa?
Alliancella on tosiaan YouTube -kanava ja sinne alkaa jatkossa tippumaan sitten meidän kaikkien omia ja myös yhteisiä videoita. Käykää tilaamassa kanava ja heittäkää muutenkin toiveita minkälaista matskua haluaisitte nähdä. Tässä on nyt pikkujoulureissu tapetilla ja enää päivämääriä vaille valmista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom