FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kivet tulee kääntää kyllä, kysymys onkin siitä, että miksi kaikki heti. Ihan bodausnäkökulmastakin löytyy esimerkkejä siitä, että ei se fysiikka aina mene vain parempaan suuntaan, kun tahti on tolkuton.
Siinä on jo ekan vuoden aikana lähes kaikki kivet käännetty, paitsi ammattikampaaja ja meikkaaja.

Ajatelkaa nyt itse, eihän tommosta tolkutonta treenitahtia ilman lepopäiviä ja keventelyitä voi ihminen jatkaa loputtomiin, lyhyt ura tulee jos samaa rataa jatkaa., peilaten myös hänen lähihistoriaan. Ei kauhean vahvalle pohjalle ainakaan kisauraa luoda tässä tapauksessa.

Mitä jos menestystä ei tulekkaan, kestääkö psyyke sitä? Vai lyödäänkö enemmän usvaa putkeen, kuten hänen isänsä kommentoi Instakuvaan vai kadotaanko somesta vähin äänin. Se jää nähtäväksi.

Nythän nämä Puolan ja Tampereen kisat näyttävät suunnan ainakin kisamenestyksen suhteen.

Missään muussa lajissa ei varmaan vuoden systemaattisella treenillä havitella ammattilaisuutta ja petytä neljänteen sijaan SM-kisoissa.

Itse kritisoin lähinnä sitä, että treenataan semmosta 21 treeniä viikossa jatkuvalla syötöllä. Kai tätä hommaa voisi jotenkin muutenkin toteuttaa? Savolainen taisi treenata 4-5 kertaaa viikossa ja kehitystä tuli pirusti. Ei mahda kukaan fitnesskisaajakaan maailmassa treenata tuota 21 treeniä viikkoon, johon sisältyy siis joka päivä 2 salia ja oletettavasti aerobinen aamulla. En vaan mitenkään käsitä, miten tuo pitemmän päälle voisi olla millään tavalla järkevää. "Neljäs ulottuvuus" on sitten jokaisen oma asia ja selkeät muutokset on tässäkin tapauksessa tulleet kaikkien nähtäväksi.
Tämä juuri, @SUPERMASSA piti lepopäiviä ja treenasi neljä kovaa treeniä viikossa, muun ajan nukkui. Enenpi ei ole parempi näissä keholajeissa, varsinkaan kun lepoa ei tunneta.

Ois kiva saada Maken kommentti tähän treenimäärään ja lepopäivien puutteeseen?

Kyllä noita friikkejä on Suomessakin, on tossa kolmeakin treeniä päivässä eräs henkilö tehnyt. Siellä ainakin on vääristynyttä kehonkuvaa ja syömishäiriötaustaa ollut, eli överiksi vedetään sitten asiat vaikka enään ei sitä langanlaihuutta ihannoida.

Viisas pääsee vähemmällä.

Tässä kun on paljon ollut puhetta noista reenimääristä, niin ne ainakin minun käsikirjan mukaan tulisi AINA perustaa kyseessä olevan yksilön palautumiskapasiteettia silmällä pitäen. Ja tuohon päälle sitten kaikki muut muuttujan kokonaisvoluumi, intensiteetti jne.

Kieltämättä näiden puheiden perusteella reeniä on paljon, mutta kuka teistä täällä on sanomaan, mikä HÄNELLE on liikaa ja mikä ei. Se, että te ja minä ei varmaan pystyttäisi samaan, ei todellakaan tarkoita, etteikö hän tai kenties joku muu pystyisi.

Tällainen epäammattimainen sivuhuomio vain. Ja mukava huomata, että ketju on herättänyt kiinnostusta, vaikka välillä meinaakin pikkasen karata käsistä.
Mistä puheen ollen ei varmaan olisi pahitteeksi, jos moderaattorit pitäisi ketjua hieman tarkemmassa syynissä nyt ainakin toistaiseksi.

Tässä kun on paljon ollut puhetta noista reenimääristä, niin ne ainakin minun käsikirjan mukaan tulisi AINA perustaa kyseessä olevan yksilön palautumiskapasiteettia silmällä pitäen. Ja tuohon päälle sitten kaikki muut muuttujan kokonaisvoluumi, intensiteetti jne.

Kieltämättä näiden puheiden perusteella reeniä on paljon, mutta kuka teistä täällä on sanomaan, mikä HÄNELLE on liikaa ja mikä ei. Se, että te ja minä ei varmaan pystyttäisi samaan, ei todellakaan tarkoita, etteikö hän tai kenties joku muu pystyisi.

Tällainen epäammattimainen sivuhuomio vain. Ja mukava huomata, että ketju on herättänyt kiinnostusta, vaikka välillä meinaakin pikkasen karata käsistä.
Mistä puheen ollen ei varmaan olisi pahitteeksi, jos moderaattorit pitäisi ketjua hieman tarkemmassa syynissä nyt ainakin toistaiseksi.
Eli onko nyt löydetty sellainen henkilö joka ei tarvitse vuosiin lepopäiviä? Jos sama homma jatkuu vuositolkulla tai kymmenen vuotta, niin silloin kannattaisi Guinnesin testaajat kutsua paikalle todistamaan tätä ihmettä?

Olet ihan oikeassa tässä monessakin asiassa, mutta itse kyllä epäilen että kenenkään ihmisen kannattaa treenata 7 päivää viikossa tuplatreenejä salilla + 7 aerobista päälle. Varmasti jos tuo jatkuu niin tulee seinä vastaan jossain vaiheessa. En oikeasti ymmärrä miten tuota tyyliä voisi jatkaa vaikka vuoden putkeen, mutta aika näyttää olenko ihan väärässä! Stemppiä kuitenkin Paulalle treeneihin.

Eli onko nyt löydetty sellainen henkilö joka ei tarvitse vuosiin lepopäiviä? Jos sama homma jatkuu vuositolkulla tai kymmenen vuotta, niin silloin kannattaisi Guinnesin testaajat kutsua paikalle todistamaan tätä ihmettä?
En tiedä yhtään miten ja kuinka kovaa treenataan mutta eikös Heinosen Tommi joskus sanonut että kannattaa muistaa vaikka nyt 7 päivänä viikossa treenaavilla (mahdollisesti vielä tuplatreenit) yleensä on kokonaan omat käsitreenit, olkapäätreenit jne.
Joku 20-30min käsitreeni ei kyllä kovin hermostoa rasittava ole.

Ei kai tämä Paulakaan 14x viikkoon vedä täysillä moninivelliikkeitä sisältäviä treenejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä yhtään miten ja kuinka kovaa treenataan mutta eikös Heinosen Tommi joskus sanonut että kannattaa muistaa vaikka nyt 7 päivänä viikossa treenaavilla (mahdollisesti vielä tuplatreenit) yleensä on kokonaan omat käsitreenit, olkapäätreenit jne.
Joku 20-30min käsitreeni ei kyllä kovin hermostoa rasittava ole.

Ei kai tämä Paulakaan 14x viikkoon vedä täysillä moninivelliikkeitä sisältäviä treenejä.

Piti juuri kommentoida, että tietääkö kukaan tarkalleen, miten nuo reenit ovat ylipäätään ohjelmoitu/jaksotettu?
Joku puhui tässä aikaisemmin mm. jostain voimasarjoista (voimareenit?) sun muusta, että kiinnostaisi tietää, jos jollakulla on tarkempaa tietoa.
Edelleen reenimäärät ovat kunnioitettavia sitä ei käy kieltäminen, mutta tässä on monen monta muuttujaa/kysymysmerkkiä, jotka saattanevat ainakin ehkä hieman muovata sitä käsitystä liiallisesta.

Mitä välillä instastooreja nähnyt, niin jalkatreeneissä näyttää toistuvan semmoset 300kg hack kyykyt polviremmeillä ja raskaat prässit ja smith kyykkää päälle

Mitä välillä instastooreja nähnyt, niin jalkatreeneissä näyttää toistuvan semmoset 300kg hack kyykyt polviremmeillä ja raskaat prässit ja smith kyykkää päälle
Niin onko ne kerran viikkoon vai kuinka monesti? Ja onko sen kyykkytreenin jälkeen 2 päivää pienten lihasryhmien treenausta ja sit taas iso lihasryhmä vaikka selkä?
Kuvaako se myös mahdolliset kevennykset vai pidättekö joka päivä Paulan treeneistä kirjaa?

Yleensähän someen niitä kovia treenejä laitetaan 😁 Ei mua kiinnosta ainakaan 3x10 50% kevennykset vaan reikä ruvella kovaa kyykkäilyt.

Näitähän voi vaikka miten spekuloida ja väännellä

En mä ainakaan pidä mitään kirjaa, mut tommosta sieltä yleensä vastaan tulee ehkä noin viikottain, kun stoorit avaa :LOL: pointtina vaan, että ei kyseessä taida olla semmoset kevyet pumppailut 14 kertaa viikossa

En mä ainakaan pidä mitään kirjaa, mut tommosta sieltä yleensä vastaan tulee ehkä noin viikottain, kun stoorit avaa :LOL: pointtina vaan, että ei kyseessä taida olla semmoset kevyet pumppailut 14 kertaa viikossa
No eipä kevyellä pumppailulla kehitykään 😁
Ja vaikka vedät hauiksille kovan treenin niin se vaan ei mikään järkyttävä shokki kropalle ole versus kova jalka- tai vaikka selkätreeni.

Eihän ne 14 treeniä nyt pelkkää kovaa kyykkyä, penkkiä, mavea ja kulmasoutuja ole vaan joukossa on niitä 20min hauis/ojentajapäiviäkin 😊

Ääh, antaa olla.

Ihminen joka herättää näinkin suuren keskustelun. Oli se sitten negaa tai posia. Siitä aina iso peukku. Ihmistä en tunne joten en ala arvostelemaan ja lyttäämään valintoja. Mutta onpas fysiikka 😮 Karseat olkapäät. Kisa sarjoista en ymmärrä mitään mitä niitä on ja missä kilpailee. Siis onko hän "kuninkuus luokan" sarjalainen ? Eli se isoimpien bodarien sarja. Jos ei niin mitä ihmettä. Jäätävän iso muikkeli ainakin kuvissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom