FIGURE PRO Paula Ranta

Jos ihmisen tulokset ja kehitys ovat tuota tasoa, voisi olettaa että asiat on tehty oikein. En oikein ymmärrä näitä huuteluja että kaikki on tehty päin persettä. Paula on Paula eikä Marko Savolainen. Yhdentekevää kuinka Savolainen tai Mike Mentzer treenasi. Ei liity mitenkään Paulan kehitykseen. Ihan turha jossitella että "kehittyisi paremmin treenaamalla vähemmän". Eiköhän Paula tiedä itse paremmin mikä treeni tyyli sopii juuri hänelle. Sama kuin minä lähtisin neuvomaan Savolaista kuinka pitää bodata.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi olkoon ukolle sijoituksestasi maalimalla.kyllä se tosissaan vaatii niin paljon,että ei nää täällä kommentoivat äitin pikku runkkaavat pleikkari pellaajat tiedä asiata hölökäsen pölläystäkään miten se tehdään.eli promille imisistä pääsee tolle tasolle vaikka ois sen 7:s ulottovuus käytettävissä.😀

Sinähän sen tiedät, kerropas omat saavutuksesi kehonrakennuksessa?
Sinä tiedät mitä tuollainen vaatii, niin olet varmasti kansainvälisesti menestynyt lajissa.
Täällä ei yksikään ole vähätellyt lajin vaativuutta, luetun ymmärtäminen hiukan herralla hakusessa.
Ps. En pelaa konsolipelejä, enkä ymmärrä miten ne liittyy asiaan.
 
Viimeksi muokattu:
Menneiltä ajoilta amatööri- ja ammattilaispuolelta kovia ainakin Maija (vai Marja?) Lehtonen ja Pauliina Talus.
Ainiin Talus. Nyt muistan.Kauhea kaappi. Onkos Anna Khudayarovilla bodaus taustaa ? Suomen vahvin tittelin voittanut. Kova fysiikka hälläkin
 
Aika paksuks menee nämä jutut täällä. Ite kilpaurheilin vielä Paulan ikäisenä ja vanhemmat maksoi minun valmennukset, ulkomaanmatkat ja varusteetkin. Ei kukaan meidän joukkueesta maksanut näitä itse. Plus Paula vieläpä tekee töitä, ja kyllä töissäkäyvällä on varaa valmentajalle maksaa. Taitaa jokusen lantin tienata some-yhteistöistäkin.

Ja sitten taas vähän matematiikkaa.

Olet ilmeisesti jotakin joukkue lajia harrastanut?
Ja mitä tämä maksoi, minulla ei ole juuri joukkue lajeista kokemusta mutta veikkaisin että alle 500e/kk?

Sitten päästään siihen että mitä keskimäärin fitnes/kehonrakennus valmennus maksaa.
Hyvin yleinen hinta on 100-200e/kk (ei siis vielä kallista ja kaikilla varaa maksaa) sisältää ohjelmat ja ohjeet+1-2 YHTEIS TREENIÄ.

Mutta sitten lisätreenit minimissään 50€/kerta.
Paulalla valmentaja läsnä miltei kaikissa treeneissä sanotaan nyt 50 treeniä kuussa.
Eli 50×50e=2500e nyt aletaan jo puhua aika isosta kuukausi kulusta, eikö?
 
Ja sitten taas vähän matematiikkaa.

Olet ilmeisesti jotakin joukkue lajia harrastanut?
Ja mitä tämä maksoi, minulla ei ole juuri joukkue lajeista kokemusta mutta veikkaisin että alle 500e/kk?

Sitten päästään siihen että mitä keskimäärin fitnes/kehonrakennus valmennus maksaa.
Hyvin yleinen hinta on 100-200e/kk (ei siis vielä kallista ja kaikilla varaa maksaa) sisältää ohjelmat ja ohjeet+1-2 YHTEIS TREENIÄ.

Mutta sitten lisätreenit minimissään 50€/kerta.
Paulalla valmentaja läsnä miltei kaikissa treeneissä sanotaan nyt 50 treeniä kuussa.
Eli 50×50e=2500e nyt aletaan jo puhua aika isosta kuukausi kulusta, eikö?
En usko että kilpakehonrakentajat ja muut supertalentit joutuvat maksamaan valmennuksista saman hinnan kuin tavikset. Staroilla on aina aleja ja etuuksia niin lisäravinteista kuin muistakin palveluista. En millään jaksa uskoa että kukaan treenaa 50e/ treeni hinnalla säännöllisesti.
 
En usko että kilpakehonrakentajat ja muut supertalentit joutuvat maksamaan valmennuksista saman hinnan kuin tavikset. Staroilla on aina aleja ja etuuksia niin lisäravinteista kuin muistakin palveluista. En millään jaksa uskoa että kukaan treenaa 50e/ treeni hinnalla säännöllisesti.
Ei millään pahalla Paulaa kohtaan, mutta hän ei ole "stara" eikä "supertalent", ei myöskään ammattilainen ainakaan vielä. Aika sen näyttää.
 
Parempi silari tissit kuin ei tissejä ollenkaan.

Mä tykkään enemmän että on luonnollinen.Mitä järkee on muuten olla kylmikas ja kiree mutta rintakehässä on 2 isoo pyöreetä palloo.Kyllä se pitää olla jompikumpi.Sama kun mies tekis ittelleen jonkun 30cm kestomelan jostain muovista.
 
Ei millään pahalla Paulaa kohtaan, mutta hän ei ole "stara" eikä "supertalent", ei myöskään ammattilainen ainakaan vielä. Aika sen näyttää.
Korjaan. Tarkoitin kilpailijoita ylipäätään ja muita normia lahjakkaampia. Joilla on suhteita isoihin piireihin. Ei Paula ole lähellekään tavis. Mitä itse tunnen kilpailuihin treenaavia lahjakkaita tyyppejä ( bodaus/voimanosto), niin eivät he täysiä hintoja maksa valmennus jutuista ja lisäravinteista.
 
Mä tykkään enemmän että on luonnollinen.Mitä järkee on muuten olla kylmikas ja kiree mutta rintakehässä on 2 isoo pyöreetä palloo.Kyllä se pitää olla jompikumpi.Sama kun mies tekis ittelleen jonkun 30cm kestomelan jostain muovista.
Nythän oli kyse silareista nais bodarilla. Eli onko parempi silarit vai ei tissejä ollenkaan. Kun ne tissit tuppaavat katoamaan noissa hommissa. Totta mooses luonnollisen valitsisin itsekin jos se olisi vaihtoehto.
 
Nythän oli kyse silareista nais bodarilla. Eli onko parempi silarit vai ei tissejä ollenkaan. Kun ne tissit tuppaavat katoamaan noissa hommissa. Totta mooses luonnollisen valitsisin itsekin jos se olisi vaihtoehto.

Mun mielestä ne muijat on hyvän näkösiä vaikka niiden rinnat on kutistunut.Se on mun mielestä luonnotonta että sinne laitetaan sellaset patit mutta toki tuo on maku asia.
 
Nykysilarithan alkaa olemaan jo niin aidon tuntusia ettei välttämättä erota ollenkaan onko luomut vai ei. Varsinkin jos laitetaan vielä lihaksen alle niin tulee vielä luonnollisempi lopputulos. Tietty jos se implantti alkaa kapseloitumaan niin se varmasti tuntuu kovemmalta. Mut joo se silareista.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom