FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei oo, tosta on vielä pari isompaa lihasmassaa edustavaa sarjaa, mut kireys on lähempänä niitä kahta
Kiitti. Varmaan tuo kireys tekee ison näköiseksi. Sanos pari törky isoa suomalaista nais bodari ylimmästä luokasta ? Tsekkaan ja vertailen. Ei ole tullut bodausta seurattua sitten ysärin. Olen vähän kärryiltä tippunut kuinka isoja naiset ovat nykyään. Lähinnä gladiaattori mimmit muistan. Marjo Krishi ja muut
 
Mielummin hyvä perse ja yleisesti kunnossa kuin feikki tissit, maku juttuja.
Itse ottaisin mielummin hyvän perseen ja feikkitissit kuin hyvän perseen eikä tissejä ollenkaan. Mutta hyvä perse voittaa tissit aina 👍 Noh nyt kyllä lipsuu jo aiheesta. Mutta niinhän supermassankin ketju on koronaketju nykyään.
 
Kiitti. Varmaan tuo kireys tekee ison näköiseksi. Sanos pari törky isoa suomalaista nais bodari ylimmästä luokasta ? Tsekkaan ja vertailen. Ei ole tullut bodausta seurattua sitten ysärin. Olen vähän kärryiltä tippunut kuinka isoja naiset ovat nykyään. Lähinnä gladiaattori mimmit muistan. Marjo Krishi ja muut
Hanna Skyttä varmaan parhaiten suomesta edustaa naisten kehonrakennusta.
Edit: ja siis onhan Paulalla lihaa ja paljon, ehkä jopa riittävästi tuonne NPC Figureen ja ammattilaispuolelle, mutta siellä on Women’s Physique ja kehonrakentajat taas ihan eri tavalla isoja
 
Mä taidan olla ainoa mies ja ainoa kuka kyseisistä ihmisistä käy täällä foorumilla. Voitin EM-kisat vuonna 2016 ja olin 2017 Arnold Classicissa 4. Milloinkohan viimeksi suomalainen mies on sijoittunut IFBB Pro Leaguen kilpailuissa yhtä korkealle sijalle?

Kyllä tottakai vaatii erittäin paljon uhrauksia. Niin paljon että harva siihen pystyy. Kyl siinä muut elämän osa-alueet jäävät hieman taka-alalle kisadieetin ajaksi.
Onneksi olkoon ukolle sijoituksestasi maalimalla.kyllä se tosissaan vaatii niin paljon,että ei nää täällä kommentoivat äitin pikku runkkaavat pleikkari pellaajat tiedä asiata hölökäsen pölläystäkään miten se tehdään.eli promille imisistä pääsee tolle tasolle vaikka ois sen 7:s ulottovuus käytettävissä.😀
 
Onneksi olkoon ukolle sijoituksestasi maalimalla.kyllä se tosissaan vaatii niin paljon,että ei nää täällä kommentoivat äitin pikku runkkaavat pleikkari pellaajat tiedä asiata hölökäsen pölläystäkään miten se tehdään.eli promille imisistä pääsee tolle tasolle vaikka ois sen 7:s ulottovuus käytettävissä.😀
Se salin perus pertti voi yrittää jopa kovemmin ja tehdä kaikkensa mutta jos geenit eivät riitä niin siinä ei riitä edes 4:s.ulottuvuus, 7:s ulottuvuus, punainen tussi tai turboahtaus apuna.
 
Onneksi olkoon ukolle sijoituksestasi maalimalla.kyllä se tosissaan vaatii niin paljon,että ei nää täällä kommentoivat äitin pikku runkkaavat pleikkari pellaajat tiedä asiata hölökäsen pölläystäkään miten se tehdään.eli promille imisistä pääsee tolle tasolle vaikka ois sen 7:s ulottovuus käytettävissä.😀

Siis vanha käyrä tulee tänne sättimään muiden kirjotuksia mut ite suoltaa sitte tuollasta tekstiä? Sulla on pakko olla Paulaan joku yhteys. Eihän tässä muuten mitään järkeä olis et tuollein aletaan hyppimään yläpystyyn. Ja varmaa puhut nyt Stabouliksen sijotuksesta? Paulan kuntoonhan kyllä pääsis naispuolisia treenaajia varmasti useita jos haluais kääntää kivet
 
Kokemuksen turvin sanon että silarit ovat ihan yhtä kivat puristella kuin luomut. Aliarvostetut. Ei ne miltään kumilta tunnu.
Ja lukuisia silareita puristelleena, voin sanoa, että niissä on melkoisia eroja. =D Pitkälti riippuu missä laitettu ja minne.
 
Itse kritisoin lähinnä sitä, että treenataan semmosta 21 treeniä viikossa jatkuvalla syötöllä. Kai tätä hommaa voisi jotenkin muutenkin toteuttaa? Savolainen taisi treenata 4-5 kertaaa viikossa ja kehitystä tuli pirusti. Ei mahda kukaan fitnesskisaajakaan maailmassa treenata tuota 21 treeniä viikkoon, johon sisältyy siis joka päivä 2 salia ja oletettavasti aerobinen aamulla. En vaan mitenkään käsitä, miten tuo pitemmän päälle voisi olla millään tavalla järkevää. "Neljäs ulottuvuus" on sitten jokaisen oma asia ja selkeät muutokset on tässäkin tapauksessa tulleet kaikkien nähtäväksi.
Itse hyvin kaukana tuosta tasosta mitä Paula on, mutta olen kanssasi samaa mieltä siitä että samat tulokset olisi saavuttanut vähemmälläkin tuntimäärällä viikossa. Ja nyt puhun treenaamiseen käytetystä ajasta, en omistautumisesta tai fokuksesta. Ne on mukana 24/7 joka tapauksessa tuon tyyppisellä kisaajalla.
 
Tämä juuri, @SUPERMASSA piti lepopäiviä ja treenasi neljä kovaa treeniä viikossa, muun ajan nukkui. Enenpi ei ole parempi näissä keholajeissa, varsinkaan kun lepoa ei tunneta.

Ois kiva saada Maken kommentti tähän treenimäärään ja lepopäivien puutteeseen?

Kyllä noita friikkejä on Suomessakin, on tossa kolmeakin treeniä päivässä eräs henkilö tehnyt. Siellä ainakin on vääristynyttä kehonkuvaa ja syömishäiriötaustaa ollut, eli överiksi vedetään sitten asiat vaikka enään ei sitä langanlaihuutta ihannoida.

Viisas pääsee vähemmällä.
Kyllä. Vaikka osaankin kuvitella kuinka luja draivi Paulan sisällä ollut kun herää kahdelta yöllä intervalliin, niin onhan tuo täysin järjetöntä. Vaan eipä tuossa varmaan mitään tehtävissä ole, nälkä menestyä on valtava tekemisestä päätellen. Mitäköhän mieltä hän olisi Mike Menzerin HeavyDuty treenistä 10 päivän välein pari liikettä per lihasryhmä ja loput aikaa siestaa?
 
En tiedä mistä ihmiset täällä on saanut käsityksen että paula ei ikinä lepäisi.

Itse ainakin olen sen kuvan saanut että kyllä siellä niitä lepo päiviä myös on.
Ja ainakin sen leikkauksen jälkeen piti useamman lepopäivän ja sen jälkeen varovasti/kevyesti aloitti taas treenit.

Mitä taas hänen fysiikkaan ja kehitykseen tulee, niin on se tehty millä tahansa keinoilla, niin onhan tuo nyt huikeeta tulosta tehnyt ja todella potentiaalinen jopa kansainväliseen menestykseen.
Jokainen voi yrittää perässä, mutta tuskin onnistuu.


Asia josta hänen kohdallaan eniten olisin huolissani on että millä hän "maksaa" tuon valmennuksen🤔
Valmentaja kun on käsittääkseni tunnettu asiattomasta käytöksestä nuoria tyttöjä kohtaa.
 
En tiedä mistä ihmiset täällä on saanut käsityksen että paula ei ikinä lepäisi.

Itse ainakin olen sen kuvan saanut että kyllä siellä niitä lepo päiviä myös on.
Ja ainakin sen leikkauksen jälkeen piti useamman lepopäivän ja sen jälkeen varovasti/kevyesti aloitti taas treenit.

Mitä taas hänen fysiikkaan ja kehitykseen tulee, niin on se tehty millä tahansa keinoilla, niin onhan tuo nyt huikeeta tulosta tehnyt ja todella potentiaalinen jopa kansainväliseen menestykseen.
Jokainen voi yrittää perässä, mutta tuskin onnistuu.


Asia josta hänen kohdallaan eniten olisin huolissani on että millä hän "maksaa" tuon valmennuksen🤔
Valmentaja kun on käsittääkseni tunnettu asiattomasta käytöksestä nuoria tyttöjä kohtaa.
Ihan aiheelline postaus, en mä sitä, eikä tämä ole sulle negatiivinen vastaus. Mutta alkoi jo huvittaa kun täällä on ihmiset, minä mukaanlukien, ollut huolissaan jaksamisesta, myrkkyjen käytöstä, ylitreenaamisesta, aliravitsemuksesta ja mistä lie. Ja nyt vielä tuokin, eli millä maksaa valmennuksen. Ei oo Paulalla helppoa kun tätä ketjua lukee 😅 Toivon ettei ainakaan väkisin tartte viimeisistään maksaa jos näin on.
 
Asia josta hänen kohdallaan eniten olisin huolissani on että millä hän "maksaa" tuon valmennuksen
Aika paksuks menee nämä jutut täällä. Ite kilpaurheilin vielä Paulan ikäisenä ja vanhemmat maksoi minun valmennukset, ulkomaanmatkat ja varusteetkin. Ei kukaan meidän joukkueesta maksanut näitä itse. Plus Paula vieläpä tekee töitä, ja kyllä töissäkäyvällä on varaa valmentajalle maksaa. Taitaa jokusen lantin tienata some-yhteistöistäkin.
 
Kiitti. Varmaan tuo kireys tekee ison näköiseksi. Sanos pari törky isoa suomalaista nais bodari ylimmästä luokasta ? Tsekkaan ja vertailen. Ei ole tullut bodausta seurattua sitten ysärin. Olen vähän kärryiltä tippunut kuinka isoja naiset ovat nykyään. Lähinnä gladiaattori mimmit muistan. Marjo Krishi ja muut
Menneiltä ajoilta amatööri- ja ammattilaispuolelta kovia ainakin Maija (vai Marja?) Lehtonen ja Pauliina Talus.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom