FIGURE PRO Paula Ranta

Hämmentävää keskustelua. Välillä verrataan Savolaiseen ja varoitellaan liian kovan kiireen mahdollisista haittavaikutuksista ja välillä taas kehitys ja muutokset on niin pientä, että ei ole mitään syytä epäillä reilumpaa voisilmää kaurapuurossa.
Niin, Savolaiseen vertaus oli lähinnä kehu Paulaa ja hänen työpanostaan kohtaan. Haittavaikutuksia kukaan ei varmaan kiistä, mutta niistä kenties turha jeesustella kun ei muidenkaan kehoilijoiden kohdalla niin tehdä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmiset edelleen tekee itselleen kaikkea. Ei kukaan ole sättimässä narkomaania joka tykittää raskaana ränniin. Mutta ootas jos bodaat, niin sehän ei passaa. Bodaus aiheuttaa automaattisesti valtavaa vastustusta ja ovat ihan vapaata riistaa, kun taas läskit on ylijumalia ja koskemattomia.
Onko täälä ketjua, missä saa sättiä raskaana olevia narkomaaneja vai mikä tän kommentin pointti oli?
 
Onko täälä ketjua, missä saa sättiä raskaana olevia narkomaaneja vai mikä tän kommentin pointti oli?

Mietin samaa, jos joku tänne laittaa kuvan tälläisestä niin tuskin se ainakaan ylistystä olisi saanut. Tämä on kehonrakennusfoorumi, ja parhaillaankin keskustellaan kehonrakentajasta, narkkareille on varmaan omat fooruminsa.
Pointti ainakin mun viesteissä oli tuo tahti millä sitä lihaa on tehty, lähinnä huoli kun taustalla syömishäiriöitä ym, ja ilmeisesti näitä muuttuneita piirteitä ei olisi saanut mainita kun kyseessä nainen. Pari vuotta seuranneena niin ääni on muuttunut reilusti, kuin myös kasvonpiirteet.
Valmentajasta ei sen enempää tietoa ole, nimen googlaamalla aika mielenkiintoista settiä löytyy kyllä.
 
Yksi kyssäri herroille.kuinka monta miestä ja etenki naista on päässyt kilpailemaan euroopan huipulle top5 sakkiin viimeisen 10v aikana.ja jos täällä ois sellaisia ihmisiä,niin ois mukava kuulla millaisia uhrauksia se vaatii.
 
Mietin samaa, jos joku tänne laittaa kuvan tälläisestä niin tuskin se ainakaan ylistystä olisi saanut. Tämä on kehonrakennusfoorumi, ja parhaillaankin keskustellaan kehonrakentajasta, narkkareille on varmaan omat fooruminsa.
Pointti ainakin mun viesteissä oli tuo tahti millä sitä lihaa on tehty, lähinnä huoli kun taustalla syömishäiriöitä ym, ja ilmeisesti näitä muuttuneita piirteitä ei olisi saanut mainita kun kyseessä nainen. Pari vuotta seuranneena niin ääni on muuttunut reilusti, kuin myös kasvonpiirteet.
Valmentajasta ei sen enempää tietoa ole, nimen googlaamalla aika mielenkiintoista settiä löytyy kyllä.
Ois mukava tietää millä tadolla itse harrasta..reenaatko suomen huipulla vai pelailetko tietokonepelejä isäsi ja äitisi hoivissa?
 
Viimeksi muokattu:
Ois mukava tietää millä tadolla itse harrasta..reenaatko suomen huipulla vai pelailetko tietokonepelejä isäsi ja äitisi hoivissa?

Miten treenataan Suomen huipulla?
Ainakin kirjoitustaidosta päätellen siellä päässä on vahva elämämkolu taustalla.
Miten nyt meni noin vahvasti kirjoitus sulla tunteisiin, ei käsittääkseni koskenut millään tavalla sinua, ja sai kuitenkin sinut menemään heti henkilökohtaisuuksiin.
 
Ois myös mukava tietää Antin kytkös Paulaan, kun nimimerkki on selkeästi rekisteröitynyt foorumille vain tämän Paulasta käytävän keskustelun vuoksi.
Olen seuraillut välillä tytyöä instassa ja sitä kautta löysin nämä sivut.havavahui kuin tyypit surutta suolaa tulevaa suomen huippu ja aatteli kirjautua tänne..ei sen kummempaa..itse olen toiminut 40v paininsaralla ja tiedän mitä se vaatii tällä meijän puolella.ja asun siellä missä miehet roikuttaa häjyä vyöllään eikä märise tyhjästä.
 
Olen seuraillut välillä tytyöä instassa ja sitä kautta löysin nämä sivut.havavahui kuin tyypit surutta suolaa tulevaa suomen huippu ja aatteli kirjautua tänne..ei sen kummempaa..itse olen toiminut 40v paininsaralla ja tiedän mitä se vaatii tällä meijän puolella.ja asun siellä missä miehet roikuttaa häjyä vyöllään eikä märise tyhjästä.

Jänkhällä. Eihän täällä ole muuta ku ajateltu et onkohan vaan mietitty loppuun asti ku 21v lähtee vetää tuolla tahdilla mikä näkyy ja kuuluu myös ulospäin. Eiköhän täällä jokanen kumminkin sillain mielenkiinnolla seura mitä tulevaisuus kunnon puolesta tuo tullessaan. Ja jos kerran 2 muuta valmentajaa olis jo kieltäytyny tuosta pestistä niin kertoo aika paljon
 
Yksi kyssäri herroille.kuinka monta miestä ja etenki naista on päässyt kilpailemaan euroopan huipulle top5 sakkiin viimeisen 10v aikana.ja jos täällä ois sellaisia ihmisiä,niin ois mukava kuulla millaisia uhrauksia se vaatii.
Äkkiseltään tulee mieleen Piia Pajunen Olympia sijoitus fitness, Minna Pajulahti nyt kolmatta kertaa karsi Olympiaan fitness, Noora Mähönen toista kertaa menossa Olympiaan bikini, Eveliina Tistelgren Elite Pro MM 1 fitness. , Senni Nieminen MM 1 ja overall bf, Oona Hentunen MM 2. Ja EM 2. Wellness, Sanna Paasimaa bikini junnu MM 1. Kyllähän noita kovia naiskisaajia Suomesta löytyy.
 
Yksi kyssäri herroille.kuinka monta miestä ja etenki naista on päässyt kilpailemaan euroopan huipulle top5 sakkiin viimeisen 10v aikana.ja jos täällä ois sellaisia ihmisiä,niin ois mukava kuulla millaisia uhrauksia se vaatii.
Mä taidan olla ainoa mies ja ainoa kuka kyseisistä ihmisistä käy täällä foorumilla. Voitin EM-kisat vuonna 2016 ja olin 2017 Arnold Classicissa 4. Milloinkohan viimeksi suomalainen mies on sijoittunut IFBB Pro Leaguen kilpailuissa yhtä korkealle sijalle?

Kyllä tottakai vaatii erittäin paljon uhrauksia. Niin paljon että harva siihen pystyy. Kyl siinä muut elämän osa-alueet jäävät hieman taka-alalle kisadieetin ajaksi.
 
Mä taidan olla ainoa mies ja ainoa kuka kyseisistä ihmisistä käy täällä foorumilla. Voitin EM-kisat vuonna 2016 ja olin 2017 Arnold Classicissa 4. Milloinkohan viimeksi suomalainen mies on sijoittunut IFBB Pro Leaguen kilpailuissa yhtä korkealle sijalle?
Ei varmaan koskaan 🧐
Ainakaan viimeisen 10 vuoden aikana.
Jerry Ossi oli 6, Men's 212 British Grand Prix 2011. Tasan 10 vuotta sitten, kilpailut taisi olla maaliskuussa. 🤔
Kille saattoi body uransa alussa käydä pakkiksella. Toni Kohonen ja sinä, taidatte olla ainoita, aktiivisista Pro kilpailijoista.
 
Viimeksi muokattu:
Itse kritisoin lähinnä sitä, että treenataan semmosta 21 treeniä viikossa jatkuvalla syötöllä. Kai tätä hommaa voisi jotenkin muutenkin toteuttaa? Savolainen taisi treenata 4-5 kertaaa viikossa ja kehitystä tuli pirusti. Ei mahda kukaan fitnesskisaajakaan maailmassa treenata tuota 21 treeniä viikkoon, johon sisältyy siis joka päivä 2 salia ja oletettavasti aerobinen aamulla. En vaan mitenkään käsitä, miten tuo pitemmän päälle voisi olla millään tavalla järkevää. "Neljäs ulottuvuus" on sitten jokaisen oma asia ja selkeät muutokset on tässäkin tapauksessa tulleet kaikkien nähtäväksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom