FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En usko että alusta aloittaminen muttaa keskustelun kulkua. Keskeinen ongelma on että kun valtaosa keskustelee ketjun aiheesta , keskittyy Predatorin kommentit varsinaisen aiheen sijaa muihin kekustelijoihin ja heidän "asiattomaan" tyyliin.

Jos jokainen vain keskittyisi ketjun aiheeseen satunnaista offtopicia lukuunottamatta ongelma poistuisi.

En usko että edes tauko auttaa. Sama todennäkösesti jatkuu kun ketju aukeaa. Siksi yritin jo usemmassa edellisessä viestissä koittaa saada predatorin näkemään viestinsä toisten kantilta, mutta ilmeisesti mun viestit on ollu liian asiallisia kun ei se oo niitä noteerannu ollenkaan.
 
No ei Predatori ole ainoa, kyllä Oulunmurrekin on hieman nostanut aaltoa viesteineen. Jos tässä säikeessä kukaan ei käsittelisi Paulan kehittymisnopeuden järkevyyttä, niin ei Predatorkaan olisi niin liekeissä. Negatiivinen pois ja keskustelua hänen kehityksestä tilalle.....
 
No ei Predatori ole ainoa, kyllä Oulunmurrekin on hieman nostanut aaltoa viesteineen. Jos tässä säikeessä kukaan ei käsittelisi Paulan kehittymisnopeuden järkevyyttä, niin ei Predatorkaan olisi niin liekeissä. Negatiivinen pois ja keskustelua hänen kehityksestä tilalle.....
Mun kommentoinnit on perustunut näkemääni ja kuulemaani IG-storeissa, eli ei ole keksittyä tai oletettua tekstiä. Aaltojahan se aiheuttaa, mutta miksipä ei aiheuttaisi kun poikkeuksellisella tavalla tehdään julkisesti ammattilaistasolla kehonmuokkausta. Ja onhan toi pakkomielteistä omistautumista, päivästä toiseen pyörii sama levy vaikka vuoden takaiset storyt heittäis huomenna jakoon, niin mikään ei oo muuttunut. Mut ehkä nyt ofseasonkausi tuo jotain uutta tullessaan, jäämme odottamaan👌
 
No ei Predatori ole ainoa, kyllä Oulunmurrekin on hieman nostanut aaltoa viesteineen. Jos tässä säikeessä kukaan ei käsittelisi Paulan kehittymisnopeuden järkevyyttä, niin ei Predatorkaan olisi niin liekeissä. Negatiivinen pois ja keskustelua hänen kehityksestä tilalle.....
Tästä yhtä mieltä, olen itsekkin aiemmin tässä ketjussa kritisoinut murteen kirjoituksia.

Oulunmurre on kuitenkin muuttanut tyylinsä selvästi asiallisemmaksi enkä ole huomannut nykyisellään mitään ongelmaa muutakuin nuo predatorin viesteihin vastailut. Murre on muutamalla edellisellä sivulla useaan otteeseen kääntänyt keskustelua itse ketjun aiheeseen mutta predatori kääntää sitä pois kommentoimalla vaan toisten kommentointityyliä.
 
Tästä yhtä mieltä, olen itsekkin aiemmin tässä ketjussa kritisoinut murteen kirjoituksia.

Oulunmurre on kuitenkin muuttanut tyylinsä selvästi asiallisemmaksi enkä ole huomannut nykyisellään mitään ongelmaa muutakuin nuo predatorin viesteihin vastailut. Murre on muutamalla edellisellä sivulla useaan otteeseen kääntänyt keskustelua itse ketjun aiheeseen mutta predatori kääntää sitä pois kommentoimalla vaan toisten kommentointityyliä.
Noh, ehkä parempi ettei reagoi Pedatorin vauhkoamiseen, tuskin se yksin jaksaa vouhottaa kauhean kauaa. Koitetaan pysyä aiheessa.
 
Tän ketjun pari tähtikeskustelijaa. Huumorilla sit, pojjaat ;)

2wogjg.jpg


50c.jpg


Ja ettei ois ihan offtopicin offtopicia: on kyl rouhee takaosasto. Tossa joku naamasta kirjoitteli, ni onhan se nätti.

images
 
Tän ketjun pari tähtikeskustelijaa. Huumorilla sit, pojjaat ;)

2wogjg.jpg


50c.jpg


Ja ettei ois ihan offtopicin offtopicia: on kyl rouhee takaosasto. Tossa joku naamasta kirjoitteli, ni onhan se nätti.

images
Jotta pysytään asiassa, on kyllä kunnon merimiehen selkä 💪 Kovat epäkkäät. Kuuluukohan Paulan ohjelmaan mave ? Vähän sellainen mavettajan selän oloinen.
 
Etureiskat näyttää myös kovilta tuosta kuvakulmasta. Mites pohkeet ? Hivenen kapean oloiset. Olkapäät lienee vahvuus ?
 
Etureiskat näyttää myös kovilta tuosta kuvakulmasta. Mites pohkeet ? Hivenen kapean oloiset. Olkapäät lienee vahvuus ?
Ettäs kehtaatkin arvostella, ootko vaan kateellinen hä? Onkos sinulla sitten isommat pohkeet? Mene takaisin äitiis jos ei oo mitään järkevää sanottavaa. Öyh öyh. ”Jotta pysytään asiassa” tais olla ensimmäisiä viestejä sinulta itse aiheesta, sulla on vielä paljon kompensoitavaa tuon episodisi jälkeen.

Ei tommosta paskaa ole edes kiva kirjoittaa, piti ihan kokeilla mutta en näe viehätystä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom