byääää 136940
Olen jo useamman kerran sanonut että pitäisi tyhjentää ja aloittaa kokonaan alusta.Pitäiskö tämä ketju lukottaa vaikka viikoksi? Mitään järkevää keskustelua tässä ei ole ollut vähään aikaan....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen jo useamman kerran sanonut että pitäisi tyhjentää ja aloittaa kokonaan alusta.Pitäiskö tämä ketju lukottaa vaikka viikoksi? Mitään järkevää keskustelua tässä ei ole ollut vähään aikaan....
Tuskin menee poistoon, tuo Pakkikselle liikennettä aika mukavasti ja mainostajat tykkää. Mut jos poistuu, niin mä jään kattelemaan muiden kehittäviä kommentointeja taustalle.Olen jo useamman kerran sanonut että pitäisi tyhjentää ja aloittaa kokonaan alusta.
Predatorille oma taisteluketju, kontentti säilyy, mutta ei täälläPredatorille banni niin ongelma poistunee?
Mukavampaa hakea vaikka Don Quijote kirjastosta. Paremmin kirjoitettu, opetus samaPredatorille oma taisteluketju, kontentti säilyy, mutta ei täällä
Mun kommentoinnit on perustunut näkemääni ja kuulemaani IG-storeissa, eli ei ole keksittyä tai oletettua tekstiä. Aaltojahan se aiheuttaa, mutta miksipä ei aiheuttaisi kun poikkeuksellisella tavalla tehdään julkisesti ammattilaistasolla kehonmuokkausta. Ja onhan toi pakkomielteistä omistautumista, päivästä toiseen pyörii sama levy vaikka vuoden takaiset storyt heittäis huomenna jakoon, niin mikään ei oo muuttunut. Mut ehkä nyt ofseasonkausi tuo jotain uutta tullessaan, jäämme odottamaanNo ei Predatori ole ainoa, kyllä Oulunmurrekin on hieman nostanut aaltoa viesteineen. Jos tässä säikeessä kukaan ei käsittelisi Paulan kehittymisnopeuden järkevyyttä, niin ei Predatorkaan olisi niin liekeissä. Negatiivinen pois ja keskustelua hänen kehityksestä tilalle.....
Vuoden hupiukkotittelin ansaitsisi.Predatorille oma taisteluketju, kontentti säilyy, mutta ei täällä
Tästä yhtä mieltä, olen itsekkin aiemmin tässä ketjussa kritisoinut murteen kirjoituksia.No ei Predatori ole ainoa, kyllä Oulunmurrekin on hieman nostanut aaltoa viesteineen. Jos tässä säikeessä kukaan ei käsittelisi Paulan kehittymisnopeuden järkevyyttä, niin ei Predatorkaan olisi niin liekeissä. Negatiivinen pois ja keskustelua hänen kehityksestä tilalle.....
Noh, ehkä parempi ettei reagoi Pedatorin vauhkoamiseen, tuskin se yksin jaksaa vouhottaa kauhean kauaa. Koitetaan pysyä aiheessa.Tästä yhtä mieltä, olen itsekkin aiemmin tässä ketjussa kritisoinut murteen kirjoituksia.
Oulunmurre on kuitenkin muuttanut tyylinsä selvästi asiallisemmaksi enkä ole huomannut nykyisellään mitään ongelmaa muutakuin nuo predatorin viesteihin vastailut. Murre on muutamalla edellisellä sivulla useaan otteeseen kääntänyt keskustelua itse ketjun aiheeseen mutta predatori kääntää sitä pois kommentoimalla vaan toisten kommentointityyliä.
Hyvä titteli. Tällä saisi hyvin nimeään esiin. Otan tittelin vastaan jos ei ole muita ehdokkaitaVuoden hupiukkotittelin ansaitsisi.
Tämähän pätee myös sinuun paremmin kuin hyvin. Et ole tainnut kommentoida mihinkään muuhun ketjuun koskaan. Se jos mikä on pakkomielle yhteen ihmiseen.. Ja onhan toi pakkomielteistä omistautumista,
Eihän se muuta mitään. Oulunmurre vetää provo tekstiä senkin täyteenOlen jo useamman kerran sanonut että pitäisi tyhjentää ja aloittaa kokonaan alusta.
Jotta pysytään asiassa, on kyllä kunnon merimiehen selkä Kovat epäkkäät. Kuuluukohan Paulan ohjelmaan mave ? Vähän sellainen mavettajan selän oloinen.Tän ketjun pari tähtikeskustelijaa. Huumorilla sit, pojjaat ;)
Ja ettei ois ihan offtopicin offtopicia: on kyl rouhee takaosasto. Tossa joku naamasta kirjoitteli, ni onhan se nätti.
Väittelyyn tarvitaan aina kaksi. Hämmästyttävän paljon vänkäät vastaan oulunmurteen provoille vaikket edes seuraa Paulaa.Eihän se muuta mitään. Oulunmurre vetää provo tekstiä senkin täyteen
Jotta pysytään asiassa, on kyllä kunnon merimiehen selkä Kovat epäkkäät. Kuuluukohan Paulan ohjelmaan mave ? Vähän sellainen mavettajan selän oloinen.
Ettäs kehtaatkin arvostella, ootko vaan kateellinen hä? Onkos sinulla sitten isommat pohkeet? Mene takaisin äitiis jos ei oo mitään järkevää sanottavaa. Öyh öyh. ”Jotta pysytään asiassa” tais olla ensimmäisiä viestejä sinulta itse aiheesta, sulla on vielä paljon kompensoitavaa tuon episodisi jälkeen.Etureiskat näyttää myös kovilta tuosta kuvakulmasta. Mites pohkeet ? Hivenen kapean oloiset. Olkapäät lienee vahvuus ?