FIGURE PRO Paula Ranta

Paljostako olet valmis lyömään asiasta vetoa ? Milloin Paulasta tulee loppuun juoksutettu ajokoira ? Heitäpä joku arvio. Minä sanon että porskuttaa ongelmitta ainakin seuraavat pari vuotta. Ps. Kuukauden totaali lepoja ei pidä kukaan kilpa urheilija koskaan. Ei missään lajissa. Vain jos on vakava ylikunto voi tulla kyseeseen. Kun kulkee ei silloin pistetä hanskoja naaulaan tai vaihdeta systeemeitä.
Alkaa olemaan jo.

Olympiaukot mm pitää lääkityksestä ja treenistä taukoa kisakauden jälkeen ja sitten freesinä lähtevät uuteen kauteen. Mitä sä oikeen oletat siellä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paljostako olet valmis lyömään asiasta vetoa ? Milloin Paulasta tulee loppuun juoksutettu ajokoira ? Heitäpä joku arvio. Minä sanon että porskuttaa ongelmitta ainakin seuraavat pari vuotta. Ps. Kuukauden totaali lepoja ei pidä kukaan kilpa urheilija koskaan. Ei missään lajissa. Vain jos on vakava ylikunto voi tulla kyseeseen. Kun kulkee ei silloin pistetä hanskoja naaulaan tai vaihdeta systeemeitä.

Missä nyt on kulkenut? Kaksi kisaa sijoitus kymmenen.
 
Eikö mielestäsi ole hullunkurista kun teidän some "faktat" osoittautuvat järestään vääriksi ? Suosittelen vakavasti käyttämään omiakin aivoja eikä ottamaan joka instan lausetta kirjaimellisesti.
Siis sinä olet se ihminen joka ne mielestään osoittaa vääriksi. Ja sinä olet meistä se ainoa joka ei edes seuraa sen tekemisiä. Olet siis käytännössä kuullut nimen ja nähnyt pari kuvaa ja tiedät aukottomasti osoittaa kaikkien muiden "oletukset" vääriksi.
Ja kaiken tämän jälkeen sanot muille, että käyttäkää aivoja.

Kyllä melko sanattomaksi vetää.
 
mee_nyt.jpg
 
Faktoina te ne kerrotte. Vittuako minä sille voin. Jos teidän sanavarastoon ei kuulu "oletan" "luulen" tai "veikkaan" ei ole minun ongelma.
No jaah, olet varmaan ainoa joka ne mielipiteet ja pohdiskelut on sillä tavalla lukenut(lähinnä tässä loppupuolella). Minäkin oikein sinua varten lihavoin että minun mielipide mutta ei riittänyt sekään.

Jos olet sitä mieltä että Paula ja valmentaja ovat tehneet asiat oikein, niin totea se ja painu sitten vittuun vänkäämästä ja haukkumasta muita. Jos olet sitä mieltä että keskustelu on asiatonta, niin totea se ja painu sitten vittuun vänkäämästä ja haukkumasta muita. Tekstisi on vaan sekavaa ja ristiriitaista hourailua ilman mitään päämäärää. Tai sitten trollaamista, jompikumpi.
 
Jos olet sitä mieltä että Paula ja valmentaja ovat tehneet asiat oikein, niin totea se ja painu sitten vittuun vänkäämästä
Samat sanat sinulle ja oulunmurrelle. Jos olette sitä mieltä että Paula ja Arto tekevät kaiken päin persettä ja muuttuvat ajokoiriksi, vittuako sitä enää jankkaatte. Asia on jo tullut selväksi. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa lompsikaa johonkin muuhun ketjuun mustamaalaamaan ihmisiä.
 
Samat sanat sinulle ja oulunmurrelle. Jos olette sitä mieltä että Paula ja Arto tekevät kaiken päin persettä ja muuttuvat ajokoiriksi, vittuako sitä enää jankkaatte. Asia on jo tullut selväksi. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa lompsikaa johonkin muuhun ketjuun mustamaalaamaan ihmisiä.
Sanoin jo sanottavani aiheesta, sinulle sanon vaan että lopeta jo. Käsket muita olemaan hiljaa jos ei ole sanottavaa asiaan mutta itse kuitenkin meuhkaat joutavia sen minkä kerkeät ilman että tiedät asiasta yhtään mitään. Ja mitä ihmeen mustamaalausta?
 
Sanoin jo sanottavani aiheesta, sinulle sanon vaan että lopeta jo. Käsket muita olemaan hiljaa jos ei ole sanottavaa asiaan mutta itse kuitenkin meuhkaat joutavia sen minkä kerkeät ilman että tiedät asiasta yhtään mitään. Ja mitä ihmeen mustamaalausta?
Nyt hyvä mies rauhotu. Tämä keissi on ohi
 
Samat sanat sinulle ja oulunmurrelle. Jos olette sitä mieltä että Paula ja Arto tekevät kaiken päin persettä ja muuttuvat ajokoiriksi, vittuako sitä enää jankkaatte. Asia on jo tullut selväksi. Jos ei ole mitään muuta sanottavaa lompsikaa johonkin muuhun ketjuun mustamaalaamaan ihmisiä.
Voitele ne Järvisen jätelaudat ja suksi vittuun täältä. Kukaan ei jää kaipaamaan sun hourailuja. Keissi on heti ohi kun sä lähdet täältä asiallisesta keskustelusta huitsin vittuun.
 
Voitele ne Järvisen jätelaudat ja suksi vittuun täältä. Kukaan ei jää kaipaamaan sun hourailuja. Keissi on heti ohi kun sä lähdet täältä asiallisesta keskustelusta huitsin vittuun.
Voisitko mennä roskapönttöön ja pysyä siellä. Keskustelun ilmapiiri paranee samantien. Tuollaisia juoru akkoja ei kaivata vinkumaan asialliseen keskusteluun. Elämän ilon kadottanut öyhöttäjä.
 
Voisitko mennä roskapönttöön ja pysyä siellä. Keskustelun ilmapiiri paranee samantien. Tuollaisia juoru akkoja ei kaivata vinkumaan asialliseen keskusteluun. Elämän ilon kadottanut öyhöttäjä.
Ilmapiirin laatu lienee myös mielipide asia. Luulen kuitenkin että enemmistö ei ole sitä mieltä oulunmurteen pitäisi poistua paremman ilmapiirin toivossa...
 
@Oulunmurre ota mallia. Tämä on kisaraportti kun sen kirjoittaa puolueeton ihminen. Käytännössä sama sisältö kuin oma mielipiteesi, mutta kaikki negatiivinen vittuilu ja asiaan liittymätön olettelu poissa. Oulunmurteen "raportti" kuului lyhkäsyydessään : Kaikki meni päin persettä niin kisassa kuin ennen sitä ja tulee menemään jatkossakin. Valmentajastakin tullut juoppo. Yllä oleva raportti löysi myös paljon asioita jotka ovat parantuneet. Eikä lytännyt urheilijaa.
Tähän sopisi hyvin aiempi vastauksesi: "äläpä vääntele asioita."
 
Olikos vielä muilla asiaa ? Saahaan tähän yhteen pötköön kaikki öyhötykset. Jos vaikka löytyy uusia hyviä kettuilu sanoja 🤗 Murren voitele ne järvisen jätelaudat oli tähän mennessä paras 👍 8- sanoisin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom